Lac Micesti Cluj Napoca

Locuri de pescuit detalii
saptamana trecuta am fost la lacul micesti si am observat ca lacul a fost secat.din cate am inteles lacul a fost golit in totalitate si recoltat in aceasta luna,iar baietii care se ocupau de lac anul trecut au plecat.cei de acolo mi-au spus ca proprietarul a facut o "populare" impresionanta de vreo 300kg de crap cat si de albitura si salau urmand a fi deschis pentru pescuit sportiv....la o asemenea densitate este o pierdere de vreme acolo,unii intelegand total pe invers sistemul de pescuit sportiv...adica fara peste in balta.

Lac Micesti Cluj Napoca : 12 comentarii

• amaiercj...foarte frumos comentariul, excelent chiar.felicitarile mele!!! cred ca nici mircea badea nu se putea exprima atat de plastic si elegant totodata. am fost si eu pe acest lac (superb pe vremea aceea, in 2004-2006)si am avut cateva partide de neuitat, cu ten de 3,8kg, 4,5kg si cateva rateuri (si rupturi noaptea la pluta). ce vremuri.....
    din fericire nu am fost nevoit sa merg cu toata familia, decat cu cativa veri, colegi sau prieteni si nu am stat la casute sa vad conditiile "de lux" de aici.(am pescuit non-stop). insa dupa ce s-au tot perindat patronii si paznicii, ba s-a golit lacul, sa-l curete, ba l-au recoltat ca vine alt patron,ba au pus taxa 50+50, am renuntat si eu la acest lac, l-am sters de pe harta.am inteles ca patronul care are si "pensiunea" lucreaza sau a lucrat la gaz.din cate se vede...cam prost-crescut si nerusinat omu'.nu merita sa-i mai bage lumea bani in buzunar pana nu are conditii de trai mai bune si peste in lac.mai bine pescuim pe somes,mures,aries,...fir intins!

• da...
    si eu am fost in vara lui 2013 la micesti,
    avand in vedere ca e foarte aproape de cluj si parea sa aiba conditii de cazare decente, am hotarat sa merg cu sotia si inca 2 cupluri acolo.
    am ajuns am inchiriat o cabana, pt 600 lei pe weekend si de acolo au inceput surprizele...
    ajunsi dupamiaza, dupa ce mi-am instalat betele pe mine nu m-a mai interesat de cabana, ca nu merge curentul, ca vine curentul, ca nu curge apa la baie, ca apa de la chiuveta pute a canal,frigiderul incalzeste berea, s.a.m.d.
    prima seara am avut o captura dupa care a inceput o furtuna de culca mestecenii la pamant.
    a inceput furtuna am intrat in cabana, la masa, un pahar de vin, blablabla.
    cand sa fac un dus, am lasat-o balta. daca intram sub dus cred ca ma murdaream mai tare.
    in fine am lasat-o asa in seara aia.
    dimineata ca tot omu sa merg sa beau o cafea de bar...aia nu faceau cafea ca nu au apa.
    da stati domnu` ca vine imediat baiatu cu apa de la izvor...
    apa de la izvor sa bei tu cu matah ( ma gandeam eu). lasa ca fug pana la omv si imi iau o cafea.
    cand am revenit si i-am zis la paznic ca nu curge apa a zis ca o repara el.
    eu m-am pus pe pescuit si iara nu m-a mai interesat de nimic. a mai trecut pe acolo de vreo 3 ori, domnule nu faci apa aia? - ba da stait ca o fac acuma.
    seara a venit patronu` sau baiatu patronului si s-a bagat in lac pana la brau si a tras de o teava (care era sorbu` hidroforului si a zis ca n-are ce sa-i faca ca e infundat.
    i-am zis sotiei ca asta ea, sa spele rosiile cu apa minerala.
    duminica dimineata cand m-am dus la pensiune si am vazut ca nu curge apa nici acolo, m-am bucurat. m-am dus la buda personalui de langa camera centralei si m-am cacat.
    venind bucuros :))) spre cabanutza mea am vazut de unde lua baiatul apa in niste bidoane sa duca la bucatarie, ca mdeah...au pensiune cu bucatarie unde gatesc mancare la oameni cu apa ce curge dintr-o teava de unde mai sus se pise vacile.

in schimb mi-a placut ca au un mesh de 10 mp, cat ledul din mihai viteazu cu reguli, nu ai voie sa faci aia, aia, aia. tre sa ai la tine de aia,aia, aia. da nici unde nu au scris: nu avem apa potabila.
    scrie-n gatzii matii ca nu ai apa potabila, ca nu suntem totzi bear grills sa bem apa dintr-o cocoasa de camila. prietenul meu care a venit cu mine cu sotia lui gravida care nu stiu ca si-a preparat cu apa de la chiuveta alimentata din lac a plecat dupa prima seara si am crezut ca nu o sa mai vorbeasca cu mine niciodata.

cand i-am zis la patron inainte sa plec ca am avut problemele care le-am avut a zis, citez: daca nu v-a convenit de ce nu a-ti plecat?
    ce sa-i mai raspunzi unui meltean ca asta?
    sau cand i-am zis: domnule, daca stiam ca nu aveti apa...imi urcam in remorca un bazin dealea de 1000l, il umpleam cu apa potabila si aveam ai-ci-sa apa.
    el stiti ce a zis, nu: de ce nu ti-ai adus...
    pai deaia nu mi-am adus mai mutule-patron de pensiune, ca ti-am platit ai-ci-sa 150 euro pe 2 zile, si ma asteptam sa ai apa jegosule.
    da - acuma mi-am adus aminte sa ma duc sa fac un pic de circ la anpc si sanepid sa vad de ce a trecut juma de an si nu mi-au dat un raspuns la plangeri.

in fine, imi cer scuze pt limbajul folosit, daca a deranjat pe cineva dar m-am enervat in timp ce scriam :)

concluzia mea e simpla: eu nu o sa mai merg la acest lac (in primu rand ca nu poti sa stai la pescuit si 100 de copii sa traverseze latimea lacului pe tiroleana...iar imi vine sa injur), desi imi pare rau, pt ca e aproape, e frumos peisajul, ceva pescuti am vazut ca sunt (undeva la 6kg e limita max din cate am inteles)

• in urma faptului ca acest subiect a fost .. oarecum apus .. , m'am gandit sa las cateva randuri vis a vis de ultima vizita la acest lac , in urma cu cateva zile.
    ei bine ... dupa destule controverse dezbatute despre lacul micesti .. m'am hotarat sa dau o fuga pana acolo , in ciuda vremii care ma descuraja .nu vreau sa dezvolt foarte mult, insa vreau sa impartasesc , pentru ca sunt convins ca sunt persoane care sunt din cluj , practica pescuitul sportiv, si strabat sute de km pt a da de un lac pe care poti avea parte de conditii decente si evident capturi, ca sa nu mai vorbesc despre modul in care esti abordat de catre posibilii detinatori de lacuri sau paznici( si pe buna dreptate)insa am avut parte de o experienta foarte buna pe lacul micesti! incepand de la modul de abordare a celor de acolo, lacul efectiv si evident capturile de care am avut parte! ( nu foarte mari insa multe la numar)
    nu'mi doresc sa sune a reclama .. insa vreau sa cred ca poate fi de folos cuiva care cauta la fel ca mine , un loc ingrijit , linistit , cu oameni educati si unde esti lasat sa faci ceea ce iti place fara sa fi pus in situatii incomode si unde exista reguli de care se tine cont!sper ca cei ce administreaza locul aiba continuitate si daca e cu putinta in timp sa faca ceva in ceea ce priveste drumul(ceva pietris) ,cand ploua cu zilele e cam dificil , sunt convins ca vor avea parte de mai multi pescari!

• 3lei si daca se poate sa mergem si cu pestele nostru de acasa in caz ca nu prindem nimic.

• daca in lacul micesti sunt numai 300 kg peste,atunci taxa de zi ar trebui sa fie 3 (trei) lei,ca sa fie in echilibru.

• buna.si eu am auzit de la un taximetrist ca lacul a fost golit de tot zilele trecute,atat somnul cat si crapul au fost scosi.putem trage concluzia foarte usor daca la inceput de sezon au facut asa ceva.

• daca s-au scos 3 tone si s-au bagat inapoi 300 kg atunci avem sanse mai mari sa-l convingem pe seful de la cora sau auchan sa ne lase sa pescuim in acvariul lor fara taxa si tot ar fi mai bine.

• din cate am inteles cei care anul trecut l-au populat si se ocupau de administrare nu au mai continuat si anul acesta si a ramas sa se ocupe vechiul proprietar.iar acele 300kg de fapt sunt scoase tot din lac si bagate inapoi sub forma de populare.buna smecherie

• unde mai exact?

• inntra pe forumul clujenilor ,,,vei ramine uimit,sint si belti bune ,si mai ales ,profesori