Pescuit la Dunare-zona Corabia- Bechet-CO

Locuri de pescuit detalii
Intrucit,mi-am propus ca de la anul sa dublez iesirile la Dunare in zona sus mentionata,( am doar trei iesiri pina acum pe acest minunat fluviu),am deschis acest topic pentru a afla cit mai multe, de la cunoscatorii care pescuiesc in acele zone.Toate detaliile(specii de pesti,abordari ale partidelor,tehnici,fire chiar si locuri,partide facute) mi-ar prinde foarte bine si sunt sigur ca as invata foarte multe din experientele voastre si in plus mi-ar fi de mare ajutor sa nu bat 140km numai dus ,degeaba si sa nu stiu cu ce se " maninca pestele de acolo"Va multumesc anticipat si va urez fire intinse si multa sanatate!!!!

Pescuit la Dunare-zona Corabia- Bechet-CO : 10 comentarii

• din ultimele info de pe dunare si la corabia se prinde ceva platica,mai mult scobar dar si rapitor in special avat.fire intinse!!!

• din ceva info, ajunse pe la urechi,cica ar fi inceput sa manince mirlita(stiuca) pe canalele de la bistret.pe linga mirle mai intra si citeva mai imbracate,asa la 1-1,5 kg,intr-o zi buna de pescuit..se mai prinde si caras frumos.eir intins !!!

• sa traiti,d-le ionuttzu.stiu si raul cerna si mai bine spus acel baraj de sub munte care incepe cred eu din apropiere loc baile herculane pe acolo pe unde este statiunea si hotelurile alea mari ex dacia.am urcat pe valea cernei,muntii aceea frumosi si am iesit in jud gorj adica la targu jiu.in acel baraj era apa f curata si mi-s zis un cioban cu oile ca de mult se prindea mult pastrav acolo mai sus pe coada lacului dar acum dupa ce s-a braconat rau de tot a ramas peste putin si a coborat mai la apa adanca adica la baza lacului.la portile de fier 2 se pescuieste in dunare direct sau sunt ceva golfuri sau lacuri?am vazut pe malul dunarii pe terenul bulgarilor o asezare frumoasa de case cu acoperisuri din tigla rosie si tare frumos se zarea de unde am filmat eu.cred ca acei oameni au cea mai mare conditie de a pescuii in dunare aflandu-se la asa apropiere de minunata dunare.poate vreodata se mai iveste ocazia sa am plimbare pe acolo si am sa tin cont de informatile care vor apare din acele locuri dar sunt f putini cei care dau sfaturi despre pescuitul din acele locuri.cand am sa vin prin zona am sa va anunt.anul 2013 in concediu am fost la sovata si am pescuit si pe acolo.vezi blogul lu' vali locurile pe unde am pescuit.anul viitor daca a-s fi sigur de locuri bune de pescuit prin zonz herculane sigur iau bilet la herculane dar chiar de nu stiu locuri prin zona merg inapoi la dunare.ies la principala care merge spre caras severin-lugoj si ma intorc putin spre orsova iar acolo am dunarea.sa vad ce se iveste ptr anul viitor.acum vad pe harta salcia pe unde am trecut eu de la cetate ,vad acolo mai jos si 2 lacuri,apoi ostrovu mare spre drobeta tr severin unde acolo cred ca este o a doua ramura a dunari.parca se vede un brat de apa intrat pe teritorul romaniei si insula pana in dunarea mare.pe la gogosu am trecut si mai era putin pana la ostrov dar daca nu am stiut asta e.va doresc sanatate si daca sunteti pescar sa aveti fir intins si capturi cat mai multe.doamne ajuta.

• d-le ionuttzu,poate ca unii ar face o iesire doua si pe acolo,cu toate ca este cam departe de zona noastra,dar din pacate postarile despre pescuitul pe dunare, in special prin acele zone sunt adevarate raritati,si nu numai aici ci pe toate formurile de pescuit.te asteptam in continuare cu postari depre partidele facute prin acea zona:poate o sa venim si unii dintre noi macar odata.fir intins si multa sanatate!

• va salut! domnule vali69 frumos a-ti vb despre orasul orsova ,dar acel canal pe care l-ati traversat stiti ce este? raul cerna ,iar golful din fata canalului se num " golful cerna" . daca tot a-ti fost in jud mh de ce nu v-ati dus la pescuit in zona pf 2? nu la simian ,nici la pf 1,nici la orsova ,trebuia spre pf2 adica de la ostrovul mare -salcia ! ape salbatice ,pesti minunati ,si eu am pescuit pe olt dar tot dunarea ma atrage la fel cum pe dvs va atrage oltul ! fir intins si sa auzim numai de bine !

• eu daca a-si avea ocazia sa merg prin zona corabia,preferam asa cum spuneti sa pescuiesc pe lacurile excavate la giuvarasti acolo unde este salbaticie mare si niste lacuri cu apa adanca de la 1 m pana la 8m.nu am acum la indemana cum sa stau de vorba cu un pescar de a lucrat cu mine ca sigur va dam inf pe unde este si cum stau lucrurile iar daca dau de el va spun si de fac rost de nr tel celor de acolo care i-l duc pe colegul meu va transmit.peste este acolo :caras,biban lin f mare,ciortan,platica ,rosioara.sper sa dau de el.daca nu intrebati cand ajungeti acolo de lacurile de la giuvarasti.cred ca este pe cursul vechi.

• aseara fiind zilele orasului si participind la un mic chef cu oarece mici si putina bere,cu fostii colegi de la slujba,numai ce-l aud pe unul dintre ei,care nu are nici o treaba cu pescuitul, ca peste vre-o doua saptamini,ar vrea sa mearga la corabia la piata de peste sa cumpere niste peste de dunare.ideea mi-a venit pe loc si i-am facut si propunerea :sa mergem de simbata acolo sa pescuiesc pina duminica si sa incerc sa-i fac rost de peste chiar eu ,iar in cazul in care nu reusesc ,ramine varianta sa-l cumpere din piata.ideea i-a suris din start, asa ca a ramas sa discute problema si in familie,sa obtina acordul sotiei.de! este putin mai greu sa convingi familia ca mergi la peste,doua zile cind tu nu esti pescar.sper sa reusasca.

si uite asa m-am facut cu o sansa de a mai face o partida la dunare anul asta .

iar acum vine partea cea mai grea :obtinerea de informatii despre ce se prinde in perioada asta acolo.

deci! inca odata va cer un mic ajutor despre ceva info, de la cei care pescuiesc in zona.va multumesc anticipat!

• va multumesc.a-ti ajuns la concluzia mea ca:de vina sunt jigodile de politicieni si autoritatile statului care merg mana in mana si le permite spurcatilor asemenea practici.aveti curaj sa mergeti sa bagati o setca de numai 10 m in vreun baraj de pe olt?eu zic ca nu.dar zdrentele fiind pe mana intai cu politia,astia la randul lor cu sefii lor,pe urma sefii cu altii mai sus,apoi acolo se duce leusteanul si se imparte frateste iar cand nu se ajunge la toti mai vedem cate un atentat,cate o inpuscatura si mai moare unul din ei.romania este o tara condusa de niste magari spurcati care fac totul numai ptr ei.sa-i ia dracului pe toti iar noua sa ne dea dumnezeu numai sanatate si tot ce este frumos in lumea asta ptr ca meritam.nu suntem niste flamanzi.fir intins si ne mai auzim.

• d-le vali,aveti dreptate oltul ,inca ne ofera clipe minunate,dar mie care merg aproape zilnic la pescuit pe el, din cind in cind imi mai trebuie cite o iesire,pe alte ape salbatice, nu neaparat pentru cantitate ci doar pentru diversitate si dunarea,imi este mai la indemana.totusi sa nu uitam ca oltul ,in zona in care pescuiesc eu,nu prea tine scobar,mreana,stiuca,chiar si platica.deci satul de caraseala si ciortaneala de pe aici trebuie neaparat sa mai evadez si la alte specii.somnul abia acum a inceput sa se inmulteasca bine,stiuca ar da si ea ceva semne de inmultire,la fel platica,crapul(de la 3kg in sus) se prinde foarte rar,la fel si salaul.totusi sa nu ne facem iluzii desarte,toate aceste specii nu vor ajunge prea curind,des, in cirligele noastre,deoarece braconajul legal(setcarii) este devastator pe acest riu.mai nou,vazind acesti mulgatori(setcarii) ca s-a inmultit somnul si nu pot sa-l prinda cu monofilamentele ,ca le fac pardaf,au investit in sute si mi de cirlige,fac siruri pe care le incarca cu obleti si le lasa pe km intregi de apa,dupa care, decit le verifica si scot somnii din ele.la 13 roni kg de somn,au mirosit potentialul,si acum pe el si pe mama lui.daca mai baga si o setca de 3-4 km ,pestele din ea vine ca un bonus.si cind te gindesti ca in toata europa,in tarile, bineinteles civilizate,pescuitul comercial si vinzarea pestelui de pe apele interne este interzis,aceste ape fiind considerate,ape industriale si poluate.daca ar vedea ei(nemtii,francezii,etc) carasii aia,cu ditamai cocoasele de puroi de pe olt nu le-ar mai trebui peste toata viata si in plus ar declansa niste analize si anchete de toata lauda.oricum nu maninca ei peste de pe apele lor.dar in romania,unde se fura si se taxeaza si aerul pe care-l respiram,las ca merge sa se vinda pe piata la fraieri si peste bolnav.si oricum voturile sunt mai importante decit sanatatea cetatenilor iar banii nu au miros.sanatate multa!

• sa traiti.chiar de este departe de mioveni localitatea bechet(aproximativ 180km numai dus),eu sunt unul din multii pescari si mai ales din arges care am pescuit pe acele locuri si nu recomand acum partide de pescuit prin zona aceea.s-a prins mult si fff mult peste in 2006,2007 si chiar in 2008 dar numai pe canale si apoi dupa ce s-a retras apa din paianjenul de canale facute pe vremea lui ceausescu peste nu a mai fost din cauza ca apa a scazut si unele canale au si secat iar cand se aflase vestea ca se vine cu saci cu peste tot romanul a carat de acolo unul din astia chiar sunt si eu care am adus si peste 40 kg de crap(carasul nici nu-l luam)ptr cei ce cunosc era crap de doua feluri:unul mai lung si maroniu iar celalalt mai lat si scurt de culoare neagra.(unde sunt vremurile de atunci?)am pescuit la beket,grojdibodu,dabuleni,ianca,orlea,pe c0,poiana mare mai sus de bistret,la goicea,plosca,in lacul bistret,tot in bistret unde a fost spart betonul si s-a inundat locul agricol intrand apa prin toate canalele de irigati si in multe alte locuri.cel mai mult peste am prins la ratarie la ianca pe canal si la dabuleni pe un canal care era alimentat cu apa din c0.am prins crap numai la bob de porumb si stiuca pe acele canale de ma plictiseam dar nu a durat decat pana prin vara lui 2007 ptr ca s-a prins tot pestele de acolo de pescari cu undite dar si de braconieri.la dabuleni pe canal am stat si nopti si zile aveam masina la 200 m de noi dar erau unii cu setcile care ne imprietenisem cu ei si au zis:daca suntem noi aici nimeni nu va deranjeaza si asa a fost,nu am avut probleme.am revenit pe acele locuri si prin 2010 dar apa era scazuta,crescuse multe buruieni pe canale,pestele ramasese f putin si mic dupa ce se braconase in draci.canalul c0 era plin cu apa si pescari deasemenea f multi printre care multi argeseni si am prins peste mult dar marunt ff mic:carasei,salai,obleti,marlite,babusti,bibani si ciortani absolut deloc.pe malul drept al canalului c0 era un drum de pietris bun de mers cu masina care ducea spre dunare si pe el era o circulatie infernala de masini de carat marfa de la camionete pana la tiruri dar nu stiu unde mergeau si ce carau(cred ca era ceva vreun port)dupa ce am stat o zi si o noapte pe canalul c0 si am pescuit si in dreapta canalului intr-o balta ff mare ne-a spus un sofer ca nu se prinde peste pe locurile astea mai ales bucati mari ptr ca se braconeaza si a ramas numai cei mici;zicea sa mergem pe drumul care ducea dealungul canalului spre dunare si sa trecem de cel de-al treilea stavilar iar apoi urmeza locul unde se varsa co in dunare sau mai bine spus locul unde intra apa din dunare in canalul c0 ptr ca acest canal este alimentat de dunare si cand dunarea scade scade si apa pe canal.acolo in capatul canalului zicea ca este o zon cu mult stufaris,cu cioate ,trestii si agatatori unde se prinde tot felul de peste in special crap si salau dar nu am mai mers pe acolo.sper ca intr-un bun an cand am sa-mi fac timp stau pe acolo vreo saptamana sa i-mi iasa pescuitul din mine dar nu ptr mult timp fiindca microbul nu-l poti distruge.am colindat mult pe dunare (v-am spus si mai demult)prin zona turnu magurele,apoi calafat,maglavid,cetate (pe la dinescu),gura vai,orsova,ieselnita portile de fier dar nu am avut partide chiar bune de pescuit cred ca nu era timpul atunci cand am fost eu pe acolo.multi pescari de pe acolo se laudau ca vin pe olt si factreaba mai mult ca pe dunare.la simian pana in orasul orsova erau facute foisoare in apa pe dunare acolo unde se forma o burta de apa ptr cei ce cunosc este o gramada mare de cuburi de ciment chiar in malul dunarii langa strada.cand a scazut dunarea pescarii au facut acele foisoare din care pescuiau.eu nu am ajuns la ele ptr ca era apa mare dar am pescuit de pe cuburile de ciment.in oras la orsova ,pana la intrare se trece peste un pod care tranverseaza un canal,ocoada de apa din dunare catre partea de nord si de la acel pod inspre ors este malul taluzat si puse dale de ciment si pe acolo am pescuit eu.se poate pescuii de pe trotuar fiindca orasul este situat chiar pe malul dunari si acolo se face o largitura mare de apa asa zisa o burta de apa unde erau pescari f multi mai ales la pluta.orsova este o splendoare de oras si cred ca eu de a-si locui pe acolo stateam numai pe langa apa.cu toate frumusetile pe care mi-le ofera dunarea si astea sunt milioane eu unul prefer tot oltul;ma intreb de ce?ptr ca are farmecul lui in ale pescuitului.parca nici delta nu mi-a oferit clipe frumoase precum oltul.aici am raul arges la 15 km de mine dar nu sunt deloc incantat precum de olt.eu unul prefer si acum in timpul asta de toamna sa merg pe olt si nu la dunare.astept sa vina si vremea mai rece sa intre babusca acolo unde are locul ei iarna iar eu sa pot face multe partide frumoase si de ce nu sa va transmit tuturor rezultatele.ma rog la dumnezeu sa ne tina pe toti sanatosi,veseli,sufletisti sa mergem la pescuit tot timpul anului si sa nu tinem secrete unii fata de altii.fir intins.