Pescuit pe raul Teleorman

Pescuit Sportiv
Desi este mai degraba un rau-parau, raul Teleorman este destul de ofertant cand vorbim de baboi(incerc sa-l cam laud).
Zona mea de pescuit de acest rau se intinde pe cam 30 km, de la Laceni, la Storobaneasa(varsarea in Vedea).
Sunt printre voi pescari care-l prefera?

Pescuit pe raul Teleorman : 12 comentarii

• acum m-am intors de la o scurta partida de pescuit pe raulet. in paraie, pestii sareau ca delfinii, insa se pare ca nu de foame ci datorita temperaturii extreme de se inregistra. am optat pentru pescuitul dupa obleti si m-am ales cu 40-50 obleti frumusei.
    fire zbuciumate!

• pai legat de apa oxigenata, stiindu-va impatimit de olt, spun ca atunci cand afara sunt peste 30 grade, pe baraj(zona amenajata) pescuiesc de la ora 5 la maxim 10, dupa care ma mut pe salbatic(in aval de hidro) din 2 motive: 1 fug dupa apa oxigenata; 2 altfel se simt talpile pe pamant decat pe ciment incins

• mda!interesanta chestie,merita retinuta.fir intins in continuare!!!!!!

• inaintea partidei de maine de la olt, am bifat o partida de pescuit pe teleormanul, la vitanesti, in aval de pod. pescari cu duiumul, toti cramponati pe locurile de pescuit mai domoale, langa un ciot scufundat, sau cot al raului cu apa mai lina. pe care intrebai se vaitau. acuma, neluand in calcul atitudinea normala a pescarului sudist, care chiar daca il rupe tot se vaicareste,dupa umila mea parere se cam asezasera gresit, pt. ca afara erau 30+ x grade si pestele prefera o apa mai oxigenata. asa ca, am ales sa pescuiesc dupa o zona de repezis, pe un prag de 50 cm +, unde in cele 2,5 ore de pescuit, n-am fost deloc dezamagit de porcusori, carasei, obletei, guvizi, ciortanei(in ordinea asta), care in total au insemnat 1,8 kile peste.
    incercati la apa oxigenata!
    prajeala intinsa!

• oricum,v-ati ales cu o iesire de reincarcare a bateriilor,care prinde foarte bine la sanatate.fir intins in continuare!

• ieri, pentru ca am fost la tara(beiu), am pescuit la 200 m de "intalnituri"-unde vedea primeste teleormanul, dupa clean.
    aveam dupa mine 2 cutii cu viermisori dinamovisti, pe care mare parte i-am aruncat in apa la 50 m in amonte de zona aleasa pentru pescuit.
    pe ac intotdeuna am pastrat 1 -2 viermisori si o lacusta. rezultatele insa cam modeste... doar clenisori care nu prea au punctat. in acelasi loc, anul trecut am prins cleni de 400-500 g.
    poate alta data vin si capturile capitale...

• sa traiti;unchiul asta de la cosmesti mai pescuia undeva pe glavacioc si prin zona purani daca i-mi aduc eu bine aminte.doua kg cat a-ti prins pe acest rau este f bine ptr ca eu acum am venit de la dragoiesti din baraj (pe olt)si am adus 5 kg caras dar luat sambata noaptea cu lansetele iar in dimineata de duminica nu a mai mancat nimic pe lac.eu cu mare stradanie am luat 5 kg ptr ca multi nu au avut nici trasatura. nu am dormit noaptea si am prins iar cei de s-au odihnit sa prinda duminica de dimineata nu a fost cum s-au dorit.duminica dimineata tot pestele era pe deasupra si nu a pus gura absolut deloc;nici cei din barca nu au luat mai nimic.fir intins.

• azi am fost la pescuit la vitanesti, mai sus de pod.
    2 bete de 4,5 m, rame, viermusi 2 cutii si 2 porumbi in lapte.am pescuit 3 ore.
    am nadit cu o cutie cu viermi si porumb si dupa cam 30 minute am prins primul carasel. vorbesc de pesti de 10-12 cm... au urmat si altii, cu 2-3 bucati ceva mai rasarite. cand prinsesem cat sa satur pisica, au inceput sa traga si niste semi-ciortani, mai intai cat unghia, pe urma cat degetul si in fine au fost vreo 7-8 ca palma. spre rusinea mea, p-astia din urma i-am cam bagat in galeata, pentru ca planuiam sa fac un bors de peste si asa am si facut.
    ce sa zic...pe rau e cam greu sa stai cu sublerul si sa masori baboii.
    rezultat final cam 2 kile de baboiasi.
    am uitat sa spun ca desi dadeam pe fundul apei, am prins si 10-12 obletoi.
    ...
    sa fiti iubiti de o pestoaica!

• ce sa zic, in mod firesc fiind initiatorul topicului ar fi trebuit sa cunosc cea mai mare parte a raului-ca pescar . insa, asa cum am specificat initial, de pescuit am pescuit de la laceni in aval, cam 30-35 km. in sectorul asta cam peste tot sunt zone bune de pescuit, cu un plus pe laceni (la castelul de apa-prin padure, umbra, apa mai adanca, mai lina s.a.)la vitanesti zona podului (sos alex-buc), este des batuta de pescari, valea parului, storobaneasa si beiu("la intalnituri"-unde se varsa in vedea), sunt alte locatii bune pentru pescuit.
    intr-o alta "dezordine de idei", d-le vali69, nu cred ca puteti pescui pe teleormanu', asa aproape de pitesti.raul asta are doar vreo 170 km si cam de pe acolo izvoraste, de prin zona gura vaii(aprox). daca eu il numesc rau-parau, cum poate fi numit acolo? insa, de zona unchiului dvs. putem vorbi altfel... cred ca unchiul dvs. pescuieste pe clanita(afluentul teleormanului), dar nu departe, in zona trivale mosteni, puteti intalni si acest rau. am fost in zona(din pacate nu ca pescar), dar am vazut raul si cred ca si acolo are ceva potential...

• care sunt localitatile sau punctele pe unde se poate pescuii pe acest rau ptr ca vreau si eu sa merg pe asa apa unde nu este poluare si se prinde chiar si pesti mai mici dar unde nu avem de furca cu braconieri?am un unchi in teleorman si anume in cosmesti care este si el pescar dar nu asa pasionat ca mine si merge pe raul teleorman dar nu stiu cam ce zona sa va spun pentru ca sta aproape si de lacul acela seric sau la dig spre ciuperceni cred ca-i spune,dar nu merge la astea cu taxa si prefera sa mearga pe camp pe acolo printre sonde ,ducandu-se pe garla aceea cu varga de 6 m si spunea ca vine cu clean si carasel frumos.eu chiar vreau sa descopar o zona pe raul teleorman dar ceva mai aproape de pitesti.daca aveti o zona anume unde se pot gasii pesti pe raul asta va rog sa-mi comunicati si mie.va multumesc si fir intins.