VIATA ESTE SUPERBA

Blog pescar

In sfarsit,a venit primavara.Pe data de 21martie2012am iesit prima data la pescuit dupa o intrerupere de 2 ani.Am fost la Naipu,vremea superba,m-am si bronzat,am respirat aer curat,libertate,clipocitul apei,latratul cainilor,behaitul oilor,tipetele pescarusilor,rate,gaste,lebede o partida de pescuit. Am fost cu doi prieteni,am trecut la treaba,viermusi cu rama si viermusi, eu cu 2 lansete ,la aproximativ 5-6m de mal,prietenii mei la bete,trasaturile au inceput dupa 15-20minute,anemice dar se miscau bambinele,ceva superb,sunt iar pe balta. Am prins 14 carasi (150-200 gr buc),in aproximativ 3 ore. Prietenii mei ,l-au omorat pe carasel,mai micut dar 3-4 kg de fiecare la bete. Sunt fericit am revenit la viata,este ceva minunata sa fi viu,sanatos si PESCAR . Joi voi pleca in Giurgiu la o noua partida,daca nu am deranjat si daca v-a placut am sa scriu negresit ce si unde am pescuit,doresc tuturor,pescarilor si nu numai,un nou sezon de pescuit minunat,sanatate si FIR INTINS!!

VIATA ESTE SUPERBA : 5 comentarii

• v-am spus ca azi merg la balta!!! ok sa va povestesc ce si cum si unde..............
    azi dupa o zi nedormita si o zi de 12 ore de munca am plaecat la peste la carapancea!!!
    la 04 20 am plecat din fata blocului,super bun drum ,super bun tot :)))) dar vantul bate rau,totul este potrivnic ,asta este incercam dar..........nimic o singura trasatura si captura (nu eu)o singura rosioara de aproxamtiv 200 de gr si atat in rest aere curat si sperante !!!!!!!!!!!!!
    inca apa este resce afara este rece,asa ca vom vedea si indiferent cine ce si cum nu uitati pescuitul este ceva special si sportiv!!!! sunatima,dati-mi de veste,invitatima dar doar la pescuit!!! va doresc numai fire intinse si sanatate!!!

• vanitatea face ravagii intre oameni!!

• cand totul e bine, viata e superba intr-adevar.de multe ori insa doar pretentiile noastre prea crescute ne impiedica sa avem o viata superba.

• timp de 3 ore cat am stat nu a venit nimeni deci concluzie nu stiu taxa ,doar din auzite ar fi 30 lei ,caras,crap,novac,ten,chinezesc dar ca densitate nu situ pentru ca asta iarna lodi,propetarul nu s-a ocupat sa dea gauri in gheata ptentru aerisire,si foarte mult peste a musrit sufocat ,chiar eu am vazut un ten de aproxim. 4kg mort!!!!

• pe la lacul din naipu am trecut cand mergeam din bucuresti spre alexandria ,se pare ca este de jud giurgiu.voiam sa stiu cat este taxa si ce speci de pesti se afla in balta ca momeala i-i dau eu ce doreste dumnealui acum primavara.fir intins in continuare.