imagine balta Cheala

Locuri de pescuit detalii
sarulesti gara ,pina in bariera stg si apoi iar stg la cca 100m,drumul duce la balta cca 400m, balta din stg linga calareti 3.am prins numai ciortanica de o toamna , cteno la fel si ciortanica oglinda tot de o toamna . toti eliberati imediat . am luat carasei 4,30 kg la palma . cu undita la cocolos , preferatul meu la scurt . cocolos cu paine ,ttx si branza inmuiata in alcool , taxza 60ron /12h... se zvoneste k are potential , dar nu cred ,pt k nu a prins nimeni nic, anul trecut se zice k a mers bine .nu va sfatuiesc sa mergeti . ..

imagine balta Cheala : 8 comentarii

• 18.05 se baga peste in balta

• eu am fost joi pe data de 11.04 si am plecat cu 4 crapi si 2kg de caras

• nu se da mancare,mai este si presiunea admosferica

• nu mergeti pe aceasta balta!!! ca locatie este frumos, bancute, umbrare, leagane, curatenie dar atat ca peste 0.
    am fost acum 2 zile la aceasta balta, am platit 50 ron eu 50 ron prietenul cu care am fost, pentru fete este gratis. am avut 4 lansete si 4 undite si nu am prins nimic!! am zis ca suntem noi ghinionisti in ziua aia, dar am vorbit si cu cei din jur ca la fel se plangeau ca nu se prinde nimic.
    noi am ajuns pe balta pe la ora 7 dimineata,iar la ora 18:00 am fost pusi sa scoatem sculele din apa ca este balta cu program : de la 06:00 - 18:00 ( cu toate ca altii ne-au spus ca au venit la 05:00 pe balta si era plin).
    clar ori amortesc pestii, ori le dau de mancare.

• taxa pe balta este de 50 ron,limita de 5kg crap

• sambata 06-04-2013,se baga iarasi peste in balta cheala,fir intins!

• salut ,dinisel suna la nr 073544.... in legatura cu balta

• vreau sa merg la pescuit la aceasta balta si nu stiu nimic despre ea. tot ce stiu ete ca s-a bagat peste ca merge bine .