varga rubin 7m

Scule de pescuit
va salut,sunt interesat de achizitionarea unei vergi de 7m mai exact rubin pole de la energofish.ma intereseaza daca are cineva si daca este multumit de ea.va multumesc

varga rubin 7m : 21 comentarii

• domnule puiut aveti o viata teribil de aventuroasa. mi-as dori si eu sa am atata timp liber, dar asta e. ma multumesc cu ce am si cand il am prefer partidele de pescuit la crap mai lungi. ceva de genul - vineri-duminica. fir intins si multa sanatate!

• d-le swarthy, v-am inteles si am spus ca aveti perfecta dreptate,in ceea ce spuneti despre verificarea liniilor si schimbarea acestora la nevoie .asa este normal si eficient,dar in cazuul meu,in care in orice moment poate sa sune telefonul,si sa fiu nevoit ca intr-o jumate de ora sa fiu cu husa cu scule in spate si cu toate trancanalele jos in fata blocului pregatit de plecare i-mi este destul de greu sa fac lucrurile cum ar trebui.de multe ori ne hotarim chiar in masina pe unde sa mergem si citeodata trebuie sa improvizam chiar pe balta pentru ca ne trezim ca nu am luat sculele ,adecvate pentru acel loc.va spun este o nebunie totala,multe partide la facem spontan,chiar si mamaliga am invatat sa o fac intr-un sfert de ora si de multe ori o iau fierbite dupa mine.poate v-as minti daca v-as spune ca pestele nu ma intereseaza,dar nici nu adun tot ce-mi pica in cirlig si intr-un fel urmaresc mai mult placerea pescuitului(drilul) decit captura.am sa va povestesc cum decurge o iesire de-a noastra.alaltaieri stabilim telefonic pe la 9 dimineata sa facem in jurul orei 12,oo o iesire pe un canal(luasem bine cu o zi inainte acolo) la apa mica unde intrase carasul,pescuit la varga.se apropie ora,eram deja la usa,cind ma suna unul dintre parteneri,ca timpul este cam urit si nu se stie daca carasul mai este in zona si ar fi bine sa iau si sculele de spining dupa mine ca poate ne repezim la baraj dupa salau daca nu maninca carasul.ce sa mai, nebunie,alearga prin casa,inghesuie trusa de spining,lanseta de twisterit si inca una pregatita pentru bucatica,pentru ca in final pe la ora 16,oo sa fiu in casa cu doar 4carasi,iar de spining nici vorba ca ne-a gonit vintul si ploaia de pe balta.ce sa mai, ma repet inca o data;o adevarata "nebunie frumoasa",traita la intensitate maxima.in perioada asta iesim de obicei in jurul orei 12,oo cind se mai incalzeste,iar vara iesim o tura de dimineata, pe la 12,oo venim acasa si seara dupa canicula iara la balta.adrenalina pura,pe care v-o doresc si d-voastra.fir intins si multa sanatate!

• cred ca am fost inteles gresit d-nule puit. mai sus am afirmat ca se "verifica" linia dupa fiecare partida de pescuit. am recomandat inlocuirea doar dupa un dril cu un peste mare care poate trage firul prin scoici, ragalii, etc sau ii poate slabi rezistenta prin intindere si in cazul in care fortam linia in agatatura. numai de bine si multa sanatate!

• da ai dreptate,dar in cazul meu este putin mai dificil sa aplic aceste reguli expuse de d-voastra si va si explic de ce.de multe ori ,plec la pescuit de dimineata si mai vin seara si daca timpul este frumos mergem zilnic,suntem o gasca de 4-5 insi,(patroni,pensionari,altii lucraza o luna si cu una si libera),iar oltul este la doar doi km de noi.astazi poate pescuim pe lac la feedere,miine poate schimbam tactica si dam la match,sau daca bate vintul si sunt valuri mari ne ratragem pe coada lacului prin balti, pe varga,sau pluta fixa pe bolo.cind ne saturam de maluri ,ne mai bagam si cu barcile ori dupa caras si ciortan prin plauri sau toamna la adincimi de 6-7 mt cu cite doua lansete pe fund de pe barca dupa crap.alteori mergem pe lansete(5-6 buc)dupa somn sau salau la bucatica,iar de anul trecut m-a impins necuratul sa ma apuc si de spining(alta cheltuiala cu voblere,twistere,textile,rotative)dar frumos,si deja am si o captura de salau la 1,9 kg,si citiva avati la kg prinsi.fire folosesc numai trabucco(pentru forfacuri chiar super elite de 0,16-0,18,scump ca dracu),dar deja simt ca este prea mult pentru mine si nu stiu,cum sa mai reduc din ele.pai nu mai stiu cum dracu mai arata o circiuma pe dinauntru ca toti bani se duc pe drogul asta numit pescuit.nu mai vorbesc ca toata iarna zi de zi am fost calare pe babusca pe patru baraje de pe 100 de km distanta, si am facut chiar si o iesire undeva pe un baraj acum doua saptamini special la o pescuiala pentru minunatul oblete,ca de babusca saturasem tot cartierul.si ca sa va faceti o idee cum sta treaba va spun ca anul trecut am avut 217 zile pe balta iar in 2011,doar192.deja cred ca am depasit cu mult si recomandarile doctorilor ca trebuie sa ies in natura si sa socializez,la boala de care sufar. in concluzie abordez aproape toate stilurile de pescuit,asa ca vin si te intreb draga d-le swarthy,cam cit m-ar costa si cind as mai dormi sa schimb firele dupa fiecare pescuiala?ce sa mai este o nebunie curata dar superba,si cel mai important este faptul ca ma simt foarte bine asa.va urez, la fel de multe partide cu capturi cit mai frumoase.fir intins si multa sanatate!

• or fi ele scumpe dar fac toti banii in anumite situatii. cat despre rupturi, se pot evita daca:
    -se respecta proportiile intre grosimea liniei principale si forfac...eu de exemplu la linie de 0.25 folosesc forfac de 0.16-0.18 (se recomanda o diferenta de cel putin 0.4 mm)- regula nu este valabila atunci cand firul forfacului este de top iar linia principala o chinezarie;
    -plumbajul principal de pe linie se face obligatoriu la plutele astea cu olivete cu varnis siliconic pentru a nu ciupi firul;
    -forfacul se face putin mai lung si pentru a-l mentine pe substrat la 10-12 cm se pune un plumb micut de semnalizare;
    -linia principala se verifica dupa fiecare partida de pescuit si obligatoriu se inlocuieste dupa orice fortare in agatatura sau cu un peste mare.

• da,am citit si am vazut citeva filmulete cu plutele cralusso,sincer mi-ar fi foarte utile,dar sunt putin prea scumpe pentru mine,si in plus nu sunt deloc rare cazurile cind de multe ori intra printre carasi si crapul,si asa cum spuneam pescuind pe dale de beton,este de ajuns ca firul principal sa fie putin frecat sau ciupit de ciment si sa nu se rupa forfacul ci linia toata si sa pling dupa pluta.momentan (in pescuitul pe dale)folosesc cu succes chinezariile alea tip creion la 1 ron bucata din polistiren albe cu capul rosu in doua lungimi diferite,pe care le schimb in functie de conditii,cind apa nu curge o folosesc pe cea mica,iar cind curge si sunt valuri o schimb din varnis cu cea lunga si maresc adincimea pescuind la "tiris" cum spunem noi,adica adincimea plutei mai mare decit adincimea apei.fir intins si multa sanatate!

• @swarty un alt exemplu in care varga este necesara este atunci cand locul pe care vrei sa pescuiesti are foarte multa vegetatie. special pentru aceasta situatie mi-am achizitionat un aquapole de 8m, care ma ajuta sa trec peste perdeaua de vegetatie, si cu ajutorul caruia puteam sa ridic pestii pe deasupra ei. nu era tocmai cel mai fin pescuit, dar macar era cea mai eficienta metoda. primavara si toamna cand iarba era inexistenta optam pt o bolognesa de 6m. intre timp s-a cam ales praful de acel canal (canalul calugarul) tot din cauza plasarilor :(

• se gasesc la dragonul rosu niste vergi la 120/140 ron super usoare si echilibrate la 6 si 7 metri eu personal am un trabucco de 7 metri are cam 290 grame si tot te rupe la mana

• e normal ca fiecare loc de pescuit sa aibe particularitatile lui. si eu ma intalnesc adesea pe prut cu situatii asemanatoare celor descrise de dvs., dar le-am rezolvat altfel. in curent slab spre moderat de un real ajutor mi-au fost plutele "cralusso bolo". unde am de a face cu un curent mai puternic, trec pe "cralusso torpedo". iar in rarele cazuri cand valurile-si fac de cap ma ajuta plutele "waggler straight". si eu folosesc o varga de 7 m. nu-i ceva de fite...o scula de fibra la care am atasat un varf blectorizat. o plimb dupa mine doar cand pescuiesc intr-un locsor al meu, pe canalul mare de evacuare de la mata-radeanu intre doua cioate scufundate, unde la 4-5 metri de mal am prag de 1,2 metri iar conu' crap se baga in gaurile scobite in prag. atunci este ideala pentru a scoate mustaciosul din scorbura spre larg...fir intins si cele bune!

• e si asta un adevar. dupa multe partide i-ti dai seama cum e mai practic pentru tine si zona frecventata