balta Colacu 2

Locuri de pescuit detalii

Daca aveti intrebari in legatura cu baltaColacu 2 sau oricare din cele 5 balti din acel lant de balti va puteti adesa aici.

balta Colacu 2 : 20 comentarii

• bine atunci..multumesc de intrebarea delicata
    iar balta nu vad cum as putea sa o laud(daca am laudat-o anul asta pe undeva te rog sa imi arati si mie unde)
    dar m-am gandit ca unora o sa le prinda bine informatia si in legatura cu punctele n-am nici cea mai mica intentie

• @evelyn-te-ai stirnit rau fratioare.......nu are rost!!!bernard iubeste baltile de la colacu si vrea numai si numai sa informeze....asa-i baltile de la colacu nu mai sunt ceeace au fost,dar nu are rost sa ajungeti la contre si jigniri......iar omul nu posteaza ptr puncte(topicul a fost deschis anul trecut).....cum sunt deschise atatea topicuri ptr alte locuri de pescuit(olt,galati,dunare,delta,etc)e binevenit(parerea mea)si acest topic "colacu 2"...si-ar fi binevenite cat mai multe topicuri despre balti si locuri de pescuit......ca avem mai multe retete de bucatarie decat locuri de pescuit comentate si postate!

• mai dar in primul rand cine esti tu sa-mi spui mie ce sa fac?
    in al doilea rand acesta este un forum unde fiecare isi spune parerea fie de bine fie de rau.
    in al treilea rand mai sunt pers de genul tau care posteaza subiecte pe acest forum numai sa se afle in treaba sau sa acumuleze puncte si cand cineva le pune o intrebare mai delicata se ridica parul pe ei de suparare , eu zic sa nu te mai superi atat de tare si sa nu mai postezi atat de mult informatii pt ca dai de banuit si sa nu te mai lauzi cu capturile de pe acea balta pt ca nu este atat de grozava pe cat zici tu

• nu fac reclama..dar e spre binele celor care vin pe balta si pleaca cu buza umflata
    am auzit ca se mai cauta balta desi eu nu m-as grabi daca as fi in locul lor
    si cel mai bine e sa iti vezi de treaba ca nu esti bligat sa citesti dar mai ales sa si raspunzi

• mai dar tu esti patronul de faci asa reclama

• din cate am vazut mai este lume interesata de balta deci v-as sfatui pe cei care veniti dimineata sa nu platiti taxa de 40 lei pe toata ziua si apoi peste 3-4 ore daca nu trage plecati
    platiti 20 lei iar daca merge treaba ma stati si platati si restul de 20 lei ca sigur nu are cum sa va rateze paznicul...

• white_shark de exemplu acum am stat 3 ore si am luat 5 ciortani cuprinsi intre 400-800 g. nu stiu cum sunt altii de se plang continu ca nu e buna balta si stau o zi intreaga si prind 2-3 pesti amarati...ca am mai vazut ceva de genul asta

• asa te vreau. maine ma duc si eu...azi am facut o proba sa verific, am facut masa si sper sa fac treaba buna.

• fi sigur ca o sa postez daca ajung pe colacu 2!si sa stii ca mi-am dat seama de spiritul glumei!cum din fire sunt un tip glumet,imi place sa fac glume si totodata imi place sa si accept gluma!

• cu mare placere si aia era o gluma ca ai spus ca esti incepataor de vreo 35 de ani. nu m-am gandit o clipa la ce te-ai gandit tu. daca te duci vineri la colacu sa scrii si tu aici ce ai facut ca eu am fost azi cam o ora si am luat un crap si vreo 5 carasi la 3 lansete si 2 unditi