Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit fundulea 2

nu imi vine sa cred ca sa intimplat asa ceva.nu am prins in viata mea atita peste si nu o sa mai prind,cred nicioda,fenomenal sincer am fost nesimtit am luat 53 de kg de crap ,cum sa spune la noi la romani mai mult l-am furat ca dupa ce prindeam 2-3 il duceam la masina in portbagaj sa nu ma vada paznici. nu e balta de sambata sau duminica pentru ca balta este full si il zapacesc pescari cu atatea aruncaturi de plumbi va urez sa aveti norcul meu si o sa tineti minte toata viata ... mai mult

• 14-06-2009

Partida pescuit rau siret - serbesti

Sambata am facut o iesire scurta la Siret. Am mers pe jos prin padure 4km pt a ajunge la un loc stiut de putini, din pacate apa este inca tulbure, si firele se incarca cu puf de la plopi, am prins 2 somotei acceptabili si 2 sub kg, care s-au intors inapoi in apa...mi-a parut extrem de rau ca nu mi-am luat echipamentul de spining, pt ca am vazut avati sariti lejer de 3-4 kg cam la 40-50 m distanta...un castmaster ar fi fost ideal...o sa merg intr-o zi special pt acest peste, tot dupa-amiaza spre ... mai mult

• 06-06-2011

Partida pescuit frasinet 1

Dupa ce am aflat pe internet de aceasta balta, am facut azi o partida de aproximativ 6 ore. Cantitatea de peste prinsa a fost de 10,3kg, numai ca am avut capturi multe de ciortanel la 0,5-0,7 kg si l-am eliberat. Am retinut un crapcean de 2,3 kg si in rest carasi la peste 0,25kg pana la 6 kg O balta buna care merita sa fie vizitata.Alti pescari au prins crapi intre 2,5-4,5 kg si s-a prins si un somn de aproape 9kg care a fost eliberat, pescarul primind partide de pescuit gratuite. Cu zece zile i ... mai mult

• 05-04-2009

Partida pescuit balta fundulea 6

balta are potential forte bun la o partida de pescuit de 24 ore am luat un crap la 7 kg si 2salonte la 3 kg care eam luat acasa restu ceam prins lam eliberat am plantat bonba cu rhmepe malu celalant la aproximativ 5 metri va doresc fir hntinsbalta este buna sa va ducetisa pescuiti si dupa haie mai vorbi noi ... mai mult

• 11-04-2011

Partida pescuit colacu 2

Pe "SEACA" Colacu 2, a "murit" pestele sau balta a fost curatata (dar bine de tot, acum cred ca nu sunt mai mult de 10 bucati de crap ramase in balta, 16ha). **sters de admin, va rog fara injurii daca aveti ceva de reprosat si daca cunoasteti acea persoana va rog folositi telefonul sau coumicatii personal Va spuneti off-ul civilizat, parerea despre o partida , insa in limitele decentei - fara injuri si alte trimteri mai mult sau mai putin justificate. La peste 180 de lansete aruncate i ... mai mult

• 17-05-2009

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

am ajuns la 7 pe balta 1 lume multa ne-am instalat eu si tatal meu si i-am dat bataie .in stinga mea trei copii in dreapta alti 2 ce pareau seriosi .aruncam si asteptam ,pe la 9 am scapat unul ce parea mai mare l-am adus citiva metri dupa care a scapat .dupa 20 de minute acelasi lucru.aveam intr-adevar cirlige mai mici dar na e inceput de sezon.pe la 10 am intepat unul de 2.500 ,succes!!dupa care am mai prins unul mai mic si dupa 11 s-a lasat linistea care cred ca in mare masura s-a datorat veci ... mai mult

• 27-03-2010

Partida pescuit belciugatele pepiniera

am inceput pescuitul foarte tarziu, la 9 dimineata. la 9:20 am avut prima captura-crap romanesc de 5.2 kg, la bila. in total am avut 4 trasaturi dintre care 2 adusi la saltea, ceilalti 2 pierduti la 1/2 drill-ului. impresia generala - o balata frumoasa, cu potential. cu siguranta voi reveni. ... mai mult

• 10-06-2010

Partida pescuit farcasele

am ajuns la farcasele-olt dupa baraj inca 400 m.am fost 4 dintre care 1 cubarca.cel cu barca s-a dus(de la locul nostru) aprape 500 m.noi 3 am stat akolo doi dintre vecinii mei au dat la prajina eu la artificiale dupa salau si avat.vreau sa spun ca eu nu am avut nici 1 trasatura,dar am pierdut 2 twistere.un baiat de acolo care pescuia langa mn a luat un salau de 1 palma jumate dar a scapat.cei doi vecini ai mei de la prajina au prins vreo 10 carasi respectiv 15 care cel mai mare avea 100 respect ... mai mult

• 21-06-2010

Partida pescuit frasinet 1

Nu a fost singura partida de aici. Cene vrea somn, poate incerca. Pentru altceva, mai bine incercati intr o fantana. bcg srie corect ce scrie : bcgcraiova 12.05.2010 20:42 : Cum poti scrie asemeni cuvinte despre acest loc-balta.Sunt scrise in mod deliberat si cu intentia de a atrage si alti prosti pentru a fi taxati.Daca chiar ti-a placut balta pastreaz-o pentru tine ,dar cuvintele tale sunt mincinoase.Am vazut si ne-am convins toti ce este cu balta asta .Rog toti care s-au tapit platind tax ... mai mult

• 09-07-2010

Partida pescuit gogosari la plopi

da am fost cu un coleg pentru a prospecta zona si am facut o mica experienta in urma careia AM RAMAS PLACUT IMPRESIONAT. ... mai mult

• 02-04-2009

Partida pescuit sacosu turcesc bazin 1

sa va povestesc in citeva cuvinte.am ajuns la7 la Sacos cu inca trei prieteni ne-am desfasurat si i-am dat drumul pescuitului .am avut 14 bete cu diferite monturi majoritatea momitor+1 cirlig.am avut o singura trasatura si a mai avut una cel de linga mine,atit .am inercat cu tot ce am avut la noi :mamaliga,bigaroma(furaje crap)Maros 2 feluri combinate cu srot ,lapte praf ,squid octopus, aroma capsuni ,betaina ,palinca(fara misto) pe cirlig:porumb cu lucerna .migdale, miere ,palinca ,scoica, simp ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit valter maracineanu

super 4 novaci; 5,6kg ;6,3kg;6,9kg; 0,9kg ;1 cteno 2kg; 1 salonta 4,1kg 5 crapi intre 1-2,5kg;3 carasi.A mers la boabe de porumb seara si dimineata crapul si tenul,dupa ora 11 apus gura si novacul.Au mai scapat inca 3 novaci trecuti de cinci kg. Balta Walter Maracineanu 1 [la stuf],locul la prima salcie.Martor paznicul Marian. ... mai mult

• 26-09-2010

Partida pescuit ghiroda

Cea mai frumoasa partida de peacuit pana acum :). Pesti foarte zbataiosi, s-au trezit nervosi din iarna, ofera drilluri superbe. Multumesc Adimir ptr tot :D (si La Multi Ani!!!) ... mai mult

• 11-04-2010

Partida pescuit bercu

am ajuns vineri seara pe balta.se anunta mare aglomeratie dar nu a fost chiar asa.timp urat cu multa ploaie incepand de vineri noaptea pana sambata seara cand am plecat ne-a facutsa stam adapostiti sub umbrele. se pescuieste ca anul trecut taxa 50 ron.2 bete la fund si 1 de mana.se poate aduce 2 crapi sau 2 amuri si 2 kg.caras .dupa mine cred ca este mai mult decat suficient. ... mai mult

• 21-03-2011

Partida pescuit frasinet 1

Dezastru,Daca se dovedeste ca este si balta asta vreo excrocherie o sa chem la bara toti admninstratorii de baltii.Inca nu pot spune daca este sau nu peste in balta de la Frasinet Olt,dar oameni buni nu sa prins nimic.Ne-a distrus Reginutza si Guritza,am prins un singur Caras.Langa mine un 4 tipi cu JEEP-uri mai clar bogatani,au venit cu navomodele de momit si plantat si nu au vazut cioc.Dar surpriza la 5 ore de stat pe balta a venit un coleg si mi-a adus sonarul meu super scula (militar) si tim ... mai mult

• 25-04-2009

Partida pescuit fundulea 2

Povestea balti este ca aceasta balta este o balta de 3 lei adica nu merita deca daca vrei sa prinzi niste caras sa fai un gratar si a asculti o manea de la vecinu .povestile alea cu a prins kilede peste vrajeala patronului cu caturile filmate pe te mobil etc omu e de nota 10 a bagat si el cateva sute de kil de caras si ciortan pe care si a scos bani de mult.CUM am mai spus si in alte comenarii ale mele despre balta asta este de evitat nu meita decat pt gratare si manele pescari adevarati cauta a ... mai mult

• 03-05-2009

Partida pescuit balta milcov(cacana)

o balta naturala,la marginea municipiului slatina,un loc bun de pescuit la caras si un loc bun si de gratar:) ... mai mult

• 28-07-2010

Partida pescuit somes

dupa ziua de ieri credeam ca timpul nu se va schimba dar azi o zi tare proasta ploaie vant si pestele nu a vrut nimic.trasaturi incete parca era mijlocul iernii.sambata la balta la crapsan poate ma distrez putin. depinde de timp. ... mai mult