Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit helesteu basesti

Un crapisor frumos si viguros, a tras langa margine,a fost scos afara, fotografiat si cantarit si pe urma eliberat. Merita pescuit asa pentru relaxare si pentru ati satisface pofta de andrenalina. Este o balta foarte buna ... mai mult

• 23-08-2018

Partida pescuit moara vlasiei 2

A doua partida pe anul acesta, am iesit tot pe cunoscuta balta MV2, de data aceasta cu bile READY made de la Dynamite, noua gama Sqid + piper, am mers pe bile de 26 si am nadit cu bile de 20. Pt carlig pe fir de par am pus si 26 si 20 dipuite in prealabil 48 ore in dip din aceeasi aroma tot de la Dynamite in care am mai bagat CSL concentrat. Partida a decurs cu pauze in prima zi am prins pana in ora 23, 3 bucati cel mai mare de 10.5 , la bila de 20 cu pop-up de pineaple(Solar) pe fir de par. ... mai mult

• 24-05-2008

Partida pescuit riul timis

Buna ziua! Mi-am amintit de un loc foarte frumos de pescuit, insa nu stiu daca merita drumul. Bega Veche, dupa Bobda e f frumoasa. Am prins acolo stiuca superba, chiar si la peste 2 gk. Eu vreau sa incerc, si va voi spune si voua! Ultima oara, am luat la peste viu, una de 2.6 kg! Va doresc fir intins! ... mai mult

• 30-09-2008

Partida pescuit arges

am pescuit an zona km 36 la undita pana sa pus un vant puternic si am plecat am prins si eliberat caras ,mreana si clean ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit zarguzon

Deci am ajuns pe balta la ora 21:00 pe 14 august 2009.Ne-am intins sculele si pe la 23:00 vine patronul cu taxa. Noi il intrebam de ce dubleaza taxa pe timpul noptii , iar incepe sa injure ca la ******. De la 9 seara pana la 11 dimineata nici o trasatura .Am luat un Cteno la un kg la fixa in 2 m de mal cu porum moale.Deci la 17 lansete (cu tot cu lansetele vecinului) nici o trasatura timp de 14 h. Cred ca ctenul acela avea el ceva de l-am prins.Deci dupa ce ca nu se prinde ne-am mai certat si c ... mai mult

• 15-08-2009

Partida pescuit raul ciorogarla

Am pescuit pe langa mal cu undita scurta de 3m datorita curentului puternic din albia raului,pesti i-am prins la intervale lungi de timp,am ratat mult datorita trasaturilor aproape insesizabile datorita apei foarte reci.Am nadit cu pamant amestecat cu viermusi.Am avut muscaturi mai bune la viermuis cu libelula.Am prins 3 scobari frumosi si 2 clenisori pe care i-am eliberat. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit camineasca

a fost foarte frumos m-am luptat cu el vreo 10 min.am astepta t o ora sa imi dea la lanseta un pese asa de mare adica 6 kg dar a meritat pe deplin este o senzatie traita la maxim.merita sa va duceti si sa incercati.mult succes si fir intins. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit podari

Am intrat frumos pe balta, eram decat noi doi, am vazut ca au mai lucrat la drum. Am dat aproape de capul balti, nu pot sa zic decat ca am plecat foarte multumit si eu si colegul, sper sa o tina tot asa, balta isi merita bani. Am prins un ciortan frumos la undita si restul de pesti i-am prins la lanseta, numai salonte la lanseta 1,5-2,5kg/buc.. ... mai mult

• 16-05-2011

Partida pescuit santioana

Cea mai reusita partida din ultimii 5 ani.Crapul se elibereaza sau se cumpara cu 13 lei/kg.Caras se poate retine in limita a 3 kg.Am luat 2 carasi frumosi unul de 800 gr si altul de 600 gr pe care i-am retinut.Crap oglinda 6 buc care impreuna au cantarit 15,300 kg, eliberati.Fir intins! ... mai mult

• 19-05-2012

Partida pescuit valay

A fost o zi buna ,s-a momit cu mamaliga , si pestele a tras la porumb boabe la borcan. ... mai mult

• 25-05-2008

Partida pescuit arges

Buna ziua! Cum bunica mea e din Curtea de Arges, am fost pe la ea in septembrie. Nu departe de casa curge argesul, un rau superb in acea parte. Sub salcile care se lasa peste apa, se ascund (chiar daca apa e f mica) f multi clenuti si cleni. Am avut parte si de unii si de altii, si la vobler si la lacuste! Din pacate nu am oprit decat 4 buc, restul find micuti! Doresc tuturor fir cat mai intins! ... mai mult

• 01-10-2008

Partida pescuit lozova galati

vreme buna,peste frumos,pe scurt un pescuit reusit spre surprinderea mea. ... mai mult

• 01-05-2009

Partida pescuit parcul carol

crap de aproximativ 4 kg salonta 5 kg per bucata ... mai mult

• 16-08-2009

Partida pescuit somes

a fost super ,sa prins mai mult la fund la pluta mai putin dar a mers bine la viermus .toti au prins care erau pe apa,pe la ora 15 parca mergea mai bine dar sa schimbat si manca la rama rosie.pe la 17 a inceput sa picure si pauza totala. ... mai mult

• 15-03-2010

Partida pescuit la moara salciile

A plouat, a batut vantul si erau uneori valuri mari dar ne-am ambitionat si am stat la peste h chiar si sub amenintarea unui cod "galben" de ploaie. A fost super s-a prins si peste (cel mai mare un crap la , 1,7kg luat in buza stufului langa mal. In rest caras... mult caras. Nu va sfatuiesc sa dat la boiles (nu cred ca este balta de boiles)si sa incercati momelile clasice.Au facu si niste pontoane de lemn de pe care se poate da la peste dar nu mai mult de 3 persoane (nu sunt cu plata suplimen ... mai mult

• 17-05-2010

Partida pescuit padurea cu salcami

aseara la 17 eram cu betele in balta,timp destul de bun dar pe la 22 sa pus pe ploaie si pana am ajuns acasa nu sa oprit.am incercat tot ce se poate,am dat inclusiv la stiuca si somn cu carasei dar nimic ,cred ca timpul a fost de vina.sa prins pe balta 2 crapi si o marlita.au fost pe balta in jur de 10 pescari dar majoritatea au venit sa chefuiasca.mai incerc in timpul saptamanii ca linistea este mai mare. ... mai mult

• 05-09-2010

Partida pescuit lac costi

Cand am ajuns la balta(ora 6),pana ne-am instalat sculele,si in 30 min prima trasatura,un mustacios la 2 kg si ceva.....pe urma am incercat toate momelile care ne-au trecut prin cap.Captura de 4 kg am prins-o la maggott rig....merita toti banii. ... mai mult

• 16-05-2011

Partida pescuit boghis pescator

timp frumos ,numai bun de pescuit, trasaturile sau lasat asteptate.crapul a intrat la boabe dar drilul a fost foarte bolnav probabil dsin cauza caldurii.in rest ok sa prins peste si de alti pescari.la o asa balta popularea trebuie sa fie in cantitate mai mare. ... mai mult