pescuit la avat pe dunare

Pescuit Sportiv
Doresc informatii despre pescuitul la avat pe dunare, locurile unde sta avatul, la ce merge cel mai bine avatul in perioada asta - toamna tarziu cand apa este rece.
Stiu ca pescuitul la avat este unul mai special, de aceea cine are experinta si ma poate ajuta cu idei, sfaturi este binevenit.

pescuit la avat pe dunare : 7 comentarii

• multumesc pentru indicatii, deci sa inteleg ca avatul pe timp rece cam se da "lovit", oricum mi-au fost de ajutor indicatiile si cu siguranta o sa le aplic , evident pe cat posibil.

cum ar trebuie construita o montura pt avat?

• eu nu sunt d-ala...( deocamdata). daca vii prin galati mergem la prins avat ( in orice caz numai la prins peste nu pentru altceva).o zi buna.

• @johnpescar....norocul tau este ca esti galatean...ca daca te vedeam prinbuc cu coada de avat si solzi fugeam dupa lanseta si incercam sa te agat....:))) si intra lumea la idei...ar fi zis ca sunt "d-ala"...:)))

• chiar acum avatul mananca mai abitir. numai ca trebuie sa fii acolo dimineata la rasaritul soarelui, cand incep atacurile aprox. 30 minute si seara pe inserat mai la inceput de intuneric.
    incearca cu taparina de la lineaeffe pe carlig nr. 2 sau 4 din pene albe. leaga la capat un kasmaster de aprox. 8 g si dupa aruncare recupereaza mai intre ape nu chiar la suprafata.
    locurile le gasesti tu dupa atacurile de dimineata, eu de unde sa stiu unde locuiesti tu?.
    eu m-am saturat de mancat avat, astept salaul.fir intins.
    atat avat am mancat, incat mor de frica sa nu i-mi creasca coada de avat, ma tot pipai cu ingrijorare pe la spate.

• speed , aline .... bun si 10 gr, eu nu am prins niciodata nici-un avat . dar am vazut monturi rudimentare la localnici care mai prindeau cate -3-4 buc de avat dar mai marisori , intre 2 si 4 kg , dar treb. sa ai mari cunostinte despre locurile unde predomina avatul . teoriile scrise fara experienta a cunoscatorilor in a pescui avat nu sunt chiar asa de bune fata de cele ale localnicilor de pe malul dunarii. zic eu , toate cele buna ati doresc , o zi buna ,sau noapte . te saluta . nae baboieru .

• e din familia ciprinidae-lor asa ca ..... iarna intra intr-o stare mai latenta, asemanatoare cu crapul,carasul....eu sincer dintre toate iesirile pe dunare facute dupa 1/10.11 si pina cand apa se incalzeste cat de cat(peste 10 gr) nu am prins!

• ...nu ma pricep la avatul de la dunare , dar am ceva cunostinte generale despre avat
    ...in perioada asta , clar , este mai putin activ si nu-si va mai trada locul unde vaneaza (ma refer la atacurile in suprafata , din vara )
    ...il gasesti intre ape sau chiar jos , mai mult in maluri cu apa adanca unde curentul este mai slab
    ...ca si naluci poti incerca voblere deep-runner , twistere armate cu jiguri, eventual oscilante grele (kastmaster)
    ...cu cat se raceste apa , cu atat bioritmul avatului este mai lent , activitatea sa scade simtitor , motiv pentru care este mai greu de prins
    ...personal , obisnuiesc sa-l caut in perioada calda a anului , in zone cu anafore ...