O mare rugaminte!

Pescuit Sportiv
Pasiunea cea mai mare pentru mine ca si pentru dumneavoastra este pescuitul.In schimb,tantarii au fost si sant cosmarul vietii mele,degeaba a-mi spuneau prietenii ca in Delta tantarii nu-s de speriat,n-am vrut sa o cred pana anul trecut cand am fost ,,pacalit " de ziua mea si dus de baiatul meu fara sa stiu in Delta......A FOST DE NEUITAT....dar din pacate fara scule de pescuit ca sa nu ma ,,prind".Anul acesta la inceput de septembrie ne-am hotarat (cinci adulti si doi copii mici) sa ne facem un concediu undeva aproape de mare si delta in asa fel ca o parte din noi sa faca plaja si o ALTA PARTE sa mearga la pescuit.Daca stiti un motel,hotel sau alt loc de cazare si masa care sa fie destul de aproape de plaja si locuri de pescuit va rog din suflet sa-mi spune-ti!VA MULTUMESC DIN INIMA!!!

O mare rugaminte! : 6 comentarii

• multumesc!!!!m-ati facut sa ma,, vad" cu lanseta in mana recuperand de zor si sa-mi aduc aminte de una dintre cele mai palpitante clipe de pescuit la vobler.era intr-o primavara ,cu o apa incredibil de transparenta,voblerul meu a-si facea numarul chiar sub linia de plutire in fata unei paduri subacvatice abia inverzite.era asa cald afara si placut ca simteam o amorteala binefacatoare si nu prea grabeam voblerul,uitandu-ma moale dupa miscarea unduita pe care o facea.n-am vazut exact de unde a iesit,dar am vazut-o cum s-a repezit la vobler si l-a inghitit rasucindu-se spre padurea de plante,iar cand s-a simtit trasa in continuare si-a adus coada spre cap,facandu-se aproape ca un cerc.....n-a fost mare...dar m-a facut sa vad cum vaneaza o stiuca.pentru mine e un film pasionant si inca viu in memorie!.....multumesc tare mult!am sa va urmez sfatul!

• este si varianta sf. gheorghe cu perspective mai bune in ceea ce consta pescuitul dar plaja nu este ca cea de la sulina, nu are panta asa lina, exista un prag la 25-30m cu apa ft mare, pe fund sunt destule aluviuni (in special mal). de aproximativ 4 ani traditionalul concediu la mare il petrec la sulina, dimineata cateva ore la pescuit, dupa plaja dupa papica, un pui de somn si seara iar cateva ore la pescuit... mult mai linistit si relaxant, preturi ok fata de litoral. (cu un buget de 2000lei am stat 2 persoane o saptamana - incluzand benzina, transport tulcea-sulina si retur, 2 mese/zi+ maruntisuri)

va recomand sa incercati pescuitul la avat in dana mare (bazinul mare), este foarte spectaculos, avatul urmarind si atacand chiar si la 1 metru de mal... am prins cativa avati de 3,5-4kg si e un deliciu total drill-ul cu un asemenea exemplar, mult mai placut decat cu orice crap, stiuca sau somn. rotative mari si grele nr. 4, nr.5 , voblere (nu neaparat de firma) de 7-10cm, mulinat la foc automat! :)

• de fapt,tot ce am scris mai sus se adreseaza in egala masura si domnului maximilianos.....doar nepriceperea mea in ale scrisului m-a facut sa nu adresesez raspunsul si dumneavoastra,dar din cele scrise de mine rezulta clar ca m-am bucurat de specificarile dumneavoastra si am sa profit de bunatatea dumneavoastra daca nu am sa ma pot descurca la fata locului.va doresc tot ce va doriti si dumneavoastra!....

• domnule ionut!multumesc foarte mult!!chiar mult de tot!!daca la inceput oscilam:sulina sau nu....acum m-ai convins sigur ca cei mai tineri o sa aleaga plaja....iar eu cateva ore de rasarit de soare pe o balta linistita!!!asta o sa-mi mangaie sufletul mai mult ca orice.nici inainte nu ma gandeam la ,,lupte cu pesti xxl" daca o sa vina un ,,chitic" sa-mi scufunde pluta si sa-mi intinda struna, atunci, o sa-mi cante inima de bucurie si am sa-mi aduc aminte cu drag de cele ce mi-ai spus dumneata!!o seara placuta si dimineti fericite!

• in sulina, casa sibiana, foarte curat, facilitati: tv, aer conditionat, cabina de dus, pret din cate imi aduc aminte 150lei/camera. se ajunge foarte usor la plaja cu maxi-taxi, trece chiar prin fata pensiunii din 10 in 10 minute (1,5lei). se poate pescui pe dunare (avat, somn) sau in dana mare la crap, platica, stiuca, avat si mai rar caras, salau si somn. pe plaja exista 2 terase cu preturi acceptabile (oricum mai ieftine decat pe litoralul nostru). plaja cu apa mica si foarte calda nu prea sarata.

• salut,daca vrei ceva linistit dute la sulina nu stiu sati zic la ce hotel sau pensiune pentru ca eu stau la localnici,dar gasesti pe net tot ce vrei.ai locuri de pescuit (daca vrei somn mergi la far daca vrei crap in bazinul mare sau stiuca pe rosulet ,lumina etc)dar nu te astepta la cine stie ce capturi delta nu mai estecea fost odata au ramas doar povestile si peisajul .plaja este la aproximativ 1000 m si este foarte linistita .daca pot sa te mai ajut cu ceva dami un semn si vb daca nu concediu placut.