Captura Crap walter maracineanu

Peste Crap
Momeala Boiles pop-up

Descriere Captura Crap

O partida reusita...prietenul cu care am fost a prins 2 crapi 1 la 2 kg si 1 la 3,2 kg....paznicul e ok

Captura Crap : 3 comentarii

• domnule cristi,
    am fost vineri 09.07.2010 pana in dimineata de sambata 10.07.10 pe walter 1 , iar parzicul dvs marin ( cel cu mustata) impreuna cu un pescar numit florin sau marin din ferentari a plecat la ora 1 ( noaptea) a venit inapoi la ora 2 , a plecat iar la ora 3 jumate si a venit la 4.30 avand in portbagajur masini aproximativ 40 kg salonta si novac.
    am avut postul de pescuit langa el si am auzit discutia si am vazut pestele cu ochii mei + inca doua posturi de pescuit de langa noi care au vazut si au auzit si ei , ei au vorbit si cu celalalt paznic cel slabut si ia relatat cele vazute si auzite . imi pare rau dar eu impreuna cu prietenii mei ne-am hotarat sa nu mai venim pe baltile walter 1 si 2 deoarece se baga plase si se umbla la calugari pasnicul marin nu ia taiat bon acestui folrin din ferentari deoarece se cunosteau foarte bine .va aduc la cunostinta dl cristi ca apa este plimbata in balti la calugari iar aceasta este a 9 a oara cand venim la rand pe baltile dvs si nu a prins nimeni nimic ( nici macar un carasel) balta dupa parerea mea este o sursa de venit ilicit si ne-am hotarat sa reclamam si la oraganele competente .

• bun ...bravo !!!

• frumos, asa da poze in natura, la mai mare si fire zbuciumate in 2009:)