user-img

Telefon
Stare Activ

La pescuit

Montura pentru rapitor cu pestisor mort

Stiuca

Montura cu pestisor mort De multe ori plecam si uitam sa mai iau dupa mine si strune metalice sau de kevlar si tocmai atunci imi trebuiau. Se nimerea cate ... mai mult

• 16-02-2010
  • 5.1708
Capcana de pescuit pestisori vii

Scule de pescuit

Oblete

Capcana de prins pestisori vii De multe ori am fost la pescuit si de foarte multe ori mi-a parut rau ca nu am si momeala vie ( pestisor ), asta deoarec ... mai mult

• 10-02-2010
  • 5.0482
Cosacul

Cosac

Cosacul cu bot turtit ( Abramis sapa ) si Cosacul cu bot ascutit ( Abramis Ballerus ) Putin sunt ce care stiu de cosac si mai putin sunt cei care au prins un ... mai mult

• 5.4098

Plute pentru ape curgatoare

Pluta de mare portabilitate pentru ape curgatoare Multi poate nu sunt de accord cu ce face u dar asa cum am mai  spus-o am incercat mereu sa fac lucruri mai interesante sau mai putin , mai ieftine sau mai scumpe , sa le fac in asa fel incat sa fiu multumit de ele , sa fie utile si dac se poate sa ma ajute sa fac economii. Asa am incercat diferite metode de a-mi face singur anumite scule , ustensile de pescuit  pe care le-am probat si in functie de rezultat am ales ce era mai bun . ... mai mult

• Scule de pescuit
    Salau
  • 5.2339

Pescuit somn la suprafata in ape curgatoare

Montura pescuit somn in ape curgatoare la suprafata De multe ori ati mers la pescuit si ati avut momente cad va parea rau ca nu puteti sa prindeti pestele care sarea la suprafata apei . Sau poate nu ati vazut , dar sunt sigur ca de multe ori in zonele in care sunt gropi vara dimineata se aude sau chiar se vede cun somnul ataca la suprafata apei . Asta este si motivul pentru care am incercat sa realizez o montura sa pescuiesc somnul . Nu este complicate insa la rezultatele obtinute eu cre ... mai mult

• Tehnici de pescuit
  • 5.2427
Vaduvita Leuciscus Idus

Vaduvita

Vaduvita leuciscus idus

Vaduvita - Leuciscus Idus De foarte multe ori am mers la pescuit si pestele prins era rosioara . Asta a fost pana in ziua in care un pescar batran mi-a ... mai mult

• 5.4422
Despre morunas

Morunas

Morunas – Vimba VimbaMulti dintre noi ne numim pescari dar putini sunt cei care cunosc toate speciile de peste ca denumire , caracteristici morfologice , mar ... mai mult

• 26-01-2010
  • 5.7270
Somnul - Silurus glanis

Somnul - silurus glanis

Somnul – Silurus glanisDaca pana acum am scris numai despre pesti care intr-un fel sau altul nu intereseaza pe multi pescari astazi mi-am luat inimain dinti ... mai mult

• 5.2895
Obletele - Alburnus alburnus

Oblete

Obletele - alburnus alburnus

Obletele – Alburnus alburnusDe multe ori am fost la pescuit si am vazut cu carduri ( bancuri ) de pesti mici care fug care incotro din calea rapitorilor . M ... mai mult

• 5.3053

Plute din cocean

Pluta din cocean de porumb Multi vor crede ca nu am ce face sau ca – de ce nu-mi cumpar plute de pe piata pentru ca oferta este foarte mare si diversificata . Intr-o oarecare masura poate au dreptate dar stau si ma intreb de ce sa nu confectionez plute atata timp cat sunt foarte bune , fiabile si foarte rezistente . Dar haideti sa va spun despre ce este vorba . Am cumparat de foarte multe ori plute de pe piata romaneasca si mai cumpar dar la cat de multe produse sunt pe dimensiuni , greutat ... mai mult

• Scule de pescuit
    Caras
  • 22-01-2010
  • 5.5408
Rosioara - Scardinius erythrophthalmus

Rosioara

Rosioara - scardinius erythrophthalmus

Rosioara – Scardinius erythrophthalmus Imi aduc aminte ca prima data cand am bagat in apa o undita primul peste prins a fost o.....rosioara nu prea mar ... mai mult

• 22-01-2010
  • 5.5060
montura caras cu doua carlige

Caras

Montura caras cu doua carlige

Montura caras cu doua carlige De cand m-am apucat de pescuit si asta de tanar la pescuitul carasului am folosit aceasta montura pe cat de simpla pe atat ... mai mult

• 5.3230
Bibanul soare - regina baltii ( Lepomis gibbosus )

Biban

Bibanul soare - regina baltii ( lepomis gibbosus )

Regina baltii – Bibanul soare ( Lepomis gibbosus )Se poate ca cineva sa spuna ce mi-a venit sa scriu despe acest peste , dar tin sa spun din capul locului c ... mai mult

• 4.9781
Lota Lota - Mihalt

Mihalt

Lota lota - mihalt

LOTA LOTA – Mihaltul Considerat un peste foarte gustos mihaltul este pescuit si prins fara a tine cont de marime motiv pentru care este asa putin si ra ... mai mult

• 5.0493
Montura pastrav pentru pescuit la plumb

Pastrav

Montura de fund pentru pescuit pastrav in curentNu cred ca nu v-ati dorit sa prindeti peste cand mergeti in concediu la munte . Frumos , de jur imprejur verde ... mai mult

• 18-01-2010
  • 5.2267
Despre lin (Tinca Tinca)

Lin

Despre lin (tinca tinca)

Tinca Tinca - LINULOrice se zice si oricum ar fi , este o specie de peste care incet incet dispare , mai ales ca marea majoritate a bazinelor , a luciului de ... mai mult

• 18-01-2010
  • 5.3676
montura elice

Salau

Montura elice

Montura este o inventie a mea cu care am avut destule surprize frumoase . Din tot ce am vazut , citit , folosit si executat cred ca este cea care ma surprins ... mai mult

• 14-01-2010
  • 5.2667

Montura somn cat-o-copter modificata

Din numeroasele monturi speciale pentru somn , multe sunt complicate . Una foarte populara dar cu rezultate foarte bune es te montura realizata de Keith Lambert numita Cat-o-Copter .Simpla , usor de realizat de catre orice pescar , functioneaza excelent atat pe ape curgatoare dar si pe ape stationare avand ca principiu libertatea de miscare a momelii vii ( pestisor ) cu care se pescuieste , deoarece aceasta evolueazasub filmul apei , cu coborari si urcari repetate . Aceasta este montura Cat-o-C ... mai mult

• Monturi
  • 26-11-2009
  • 5.4941

Nada complexa

Se amesteca toate boabele si apoi se dau la rasnita sau se macina . Se otine un fel de faina colorata si frumos mirositoare . Cand se ajunge la malul ape se inmoaie si se nadeste prin aruncare bulgari . Este foarte cautata si apreciata de pesti . eu o folosesc cu rezultate foarte bune in nadirea carasului si platicii dar si a crapului . Fir intins ! ... mai mult

Mamaliga simpla

Nu este greu de facut toata treaba sta in a fierbe cat mai bine si mai mult . Deci cum se procedeaza . Se pune intr-un vas apa la fiert cam 1-1,5 litri , sarea si zaharul . Cand a dat in clocot apa se adauga presarat pulbere faina fe porumb . Se mesteca incontinuu . Cand incepe sa se lege se trece la foc mic vasu si se mesteca . Se tine pe foc pana cand aluatul incepe sa se deslipeasca usor de pe facalet .Se stinge focul si se mai mesteca cam 1-2 minute dupa care se rastoarna pe un prosop curat ... mai mult

Rama de gunoi . viermusi , rama alba

Se ia una bucat de rama si se planteaza pe carlig a[oi se inteapa u virmus colorat de obicei eu folosesc viermusi colorati in tosu , apoi apoi rama alba si daca mai avem inca un vermus colorat . Veti vedea ca nimic nu este mai important si se adeveresta , pentru peste decat acesti vermusi colorati . Dar asa de bine si rama de orice culoare este bine venita . Incercati domnilor nimic nu va opreste , peste si-a schimbat obiceiurile . Fir intins ! ... mai mult

Rapitor la oblete

interesant este ca micutul peste face mai mult decat orice alta momeala la pescuitul pestelui rapitor . Se prinde la carlig si apoi se pune ca momeala pentru rapitor . Nu se tine mult la aer ca moare repede . Se prinde de spate spre coada . Este foarte iubit de rapitori . Numao bine si fir intins ! ... mai mult

Rapitor la rosioara

Nu multi sau foarte multi stiu ca la rapitor este nevoie de ceva viu . Asa ca daca vreti sa prindeti rapitor ( stiuca , salau ) va spun ca pentru mine cel mai util a fost acest peste numit rosioara . Prin faptul ca are o coloratie destul de atragatoare si rezizta destul de mult intr-o montura este idicat a fi folosit la pescuitul rapitorului . Fata de caras care esta un peste obisnuit si des folosit vreau sa spun ca rosioara este de departe cea mai atragatoare momeala pentru rapitori avand in ve ... mai mult

Somn la broscuta

De foarte multe ori toamna tarziu cand celelalte momeli se gasesc mai greu am folosit ca momeala broscuta care se gaseste pe malul apei din abundenta . Nu trebuie sa fie mare ci se va alege una potrivita , eu de obicei folosesc broscutele din anul in curs . Se prinde cu mana este ceva alergatura dar merita . Deci se prinde si se agata in carlig de partea dorsa de la spate si se arunca acolo unde credem ca avem somn . Se scoate la o jumatete de ora maximum o ora altfel se ineaca . Fire intise ! ... mai mult

• 1905

Tiparul miracol

Pare incredibil dar ce poate face acest tipar cred ca nu poate face nici-o momeal pentru somn . Cautat si mancat cu multa placere ,tiparul este o mare delicatese si atractie pentru somn .Ca mod de flosire , se prinde tiparul ( se prinde foarte greu sau daca nu se cumpara de pala cei ce au in administratie iazuri , lacuri , bazine ) , se agata de carlig pentru somn si se pescuieste in zonele cunoscute cu ......somn . Zgomotul facut este foarte repede recunoscut si somnul se prezinta sa-si ia port ... mai mult

• 13-01-2010

Coscan -momeala vie

Trebuie spus ca aceasta momeala fff cautata de pastrav se gaseste doar in raurile de munte . denumirea am aflat-o de la localnici in jurul Putnei , se gaseste sub pietrele din rau . Sunt oua de libelula ce se dezvolta intr-o carapace cheratinoasa de la stadiul de ou la stadiul de larva si apoi de nimfa , iese din apa si zboara . Este folosit doar larva din interiorul carcasei . Este una din delicatesele cu care se serveste patravul .Cantitatea in functie de cati gasesti , iar pe carlig se pune d ... mai mult

• 12-01-2010

Mamaliga si vermusi

pot spune ca poate fi folosita atat ca nada daca ramane mai moale dupa fierbere sau ca momeala daca o facem mai tare . Se pune apa intr-n vas si da la foc pana da in clocot apoi se aduga mestecul de malai si faina alba se mesteca , se lasa la foc mic si se mesteca pana se obtine o mamaliga tare . Se da jos de pe foc se rastoarna pe un prosop se lasa la racit . Cand este aproape racita iau o cutiuta de vermusi colorati ( am folosit si pe cei care trecusera de stadiul de larva ) si ii amestec cu m ... mai mult

• 11-01-2010

Momeala vie somn

Pare hilar dar nu o sa va vina sa credeti ce capturi puteti avea . Trebuie spus ca personal o singura data am folosit ca momeala soarecele . Pe o montura de somn se agata soarecele de partea dorsala spate si fara o lestare peste puterile soarecelui se lanseaza in zona gropilor sau acolo unde stiti ca este posibil sa fie somn . Zgomotul facut de caderea in apa precum si chitaitul soarecelui atrage somnul si veti vedea ca nu unul mic .Asa am vazut un mos pescuind si prinzand somn . Fir intins ! ... mai mult

• 11-01-2010

Cocolos simplu

Mamaliga decuseara se taie o bucat si se pune la frigider . a doua zi cand mergem la pescuit se ia painea si cu o aroma care vrem ( cea mai buna a fost pentru mine anasonul si vanilia )si ce am pus la frigider si pe malul apei amestecam cele doua ingrediente , normal ca aveti nevoie si de apa si va fi cea din rau , balta , iaz sau onde esti se obtine o pasta si apoi se adauga aroma ,se amesteca si se framanta pana se obtine o pasta destul de tare dar maleabila si carese tine foarte bine pe car ... mai mult

Scoica de rau

Auzisem ca scoicile de rau sunt ff bune de mancat si m-am hotarat sa adun si eu . Si am adunat . Bune . Carnea de pasare , nimic , fara valoare . Gandeam ca daca este asa buna de ce nu ar fi buna si la peste . Sa nu uit se aduna , se spala se desface se aduna ce este inauntru si se foloseste proaspata la pus in ac . Nu lasati de la o zi la alta , nu mai merge , chiar daca puneti la frigider . E greu de asezat pe ac , dar merita . Fir intins ! ... mai mult

Coada de rac

E greu de crezut ca poti avea rezultate cu ceva care este mai bun de mancat decat sa-l pui in carlig . Totusi asta se numeste stiinta , sau poate noroc . Oricum daca ati prins un rac nu-l aruncati rupeti-i coada si incercati sa scoateti tot ce este in ea ( merge si asa dar carcasa ! ) si puneti in carlig . NU sperati ca ati aruncat si ati prins , dar cei mai mare al vostru va fi . Rabdare si fire intinse ! ... mai mult

Nada simpla

Este pe atat de simpla pe atat de eficace ca si nada . Se amesteca aceste doua ingtrdiente pana se confunda apoi se pune intr-un dres de dama , se leaga strans si se pune intr-un vas in care se afla apa cu arome . Se aleg in functie de ce visam . La malul apei asa cum am mai spus se fac ceva gauri si se arunca in zona in care pescuim . Dureaza pana aduna , dar si cand aduna .... Fir intins ! ... mai mult

• 2049

Coropisnuta la somn

Se cauta in gunoi de grajd si se aleg cele mai importante exemplare . Se pun la curi ( grija nu la un loc cu ramele ) .Cand suntem la malul apei se ia una bucata se pune in carlig si una bucata se aseaza intr-o cutie sa fac zgomot . Sincer nu glumesc , chiar asa , langa carlig se pune o cutie in care se pune coropisnita sa fac gala galagie > Vorbim si despre asta , dar mai tarziu . Fir intins ! ... mai mult

Lipitoare pe dos

Se gaseste doar vara . Se pune o bucata de carne in apa si dupa 4 ore o cautam . Ce gasim luam si punem intr-o sticla de plastic . nu peste rama ca nu le mai gasiti . Ajunsi la malul apei se una bucata si se taie in doua cu un bat ca o sula se untoarce lipitoarea pe dos , se agata in carlig si se da la peste . Sangele si mirosul ....face totul / Fir intins ! ... mai mult

Amestec periculos

Se pun toate ingredientel la macinat , initial se amesteca . Dupa ce se macina se obtine un amestec destul de fin care se pune intr-un ciorap de dama ( dres ) se strange bine , se leaga si se lungeste cu o sfoara . Cand ajungem la locul de pescuit se baga la inmuiat , dupa ce se umezeste nada coboara , adica se ineaca , se scoate si se fac cateva gauri in dres cu un cutit sau cu ceva ascutit . Nu prea mari ca nada va fi luata de curent . Este folosita mai mult in curent , curentul fura din nada ... mai mult

• 10-01-2010

Porumb si ovaz- ape curgatoare

Egreu de crezut cat de simplu se poate amagi pestele . Se ia porumbul putin inmuiat sa nu fie acrit si se amesteca cu faina de ovaz ( ovazul se macina ) si apoi se amesteca cu pamant de pe malul apei , se fac cocolase cam cat un o minge se ping-pong sau mai mare , se arunca in zona in cre vrem sa pescuim .Reactia pestelui este dupa cel putin 1/2 ora , avantajul este ca pamantul nu permite dispersarea rapida a nadei ,mai ales in ape curgatoare .Fir intins! ... mai mult

• 10-01-2010

It makes a statement, it�s impressive graphic design. Increase or decrease the letter spacing depending on the situation and try, try again until it looks right, and each letter has the perfect spot of its own. commodo enim craft beer mlkshk aliquip jean shorts ullamco.

Big July earthquakes confound zany experimental vow. My girl wove six dozen plaid jackets before she quit. Six big devils from Japan quickly forgot how to waltz. try again until it looks right, and each assumenda labore aes Homo nostrud organic, assumenda labore aesthetic magna elements, buttons, everything.