Partida pescuit Vladesti

Mod Prinde si ia acasa
Nota 9

Descriere Partida pescuit Vladesti

In acea zi eram invitat la un concurs de pescuit organizat la Vladesti ,in echipa de doi , dar fiindca colegul meu o patise , racise , nu s-a prezentat am ramas pe dinafara echipa era doar din doi oameni . Asa ca arbitru nu am prins si m-am gandit ca ar fi bine sa fac si eu un pescuit in particular . Am luat o undita si o lanseta si am sarit digul de protectie si am trecut la bratul Prutului .Ziua era oricum pierduta . Oparte din momeala si nada era pa coleg asa ca am incercat la ce aveam . Am pus in lanseta doar o patratica si in undita odoua boabe de porumb . trecea timpul si de plictiseala treceam sa vad cum decurge concursul . La prima strigare nu aveam doar ceva carasi , dar frumosi . Le lasasem la malul Prutului Si ma uitam cu jind la cei ce pescuia in lac si ma gandeam ca am pierdut ocazia . Asa se facea ca uitasem de lanseta si undita . Uitasem dar cand mi-am adus aminte de ele am vazut cum lanseta mea juca de mama focului .Intr-o fuga am ajuns si am intepat . gata m-am scos am reusit sa prind un crap frumos . Cu ce mai aveam parca mai disparuse din ciuda . Oricum a fost binisor , tot am plecat cu o saramura buna . Va urez sa aveti toti numai fire intinse .

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Porumb

Istoric partide

Partida pescuit Vladesti : 1 comentarii

• salut sisi bv as dori te rog spunemi si mie in 2010cind se deschide balta am fost in 2009si m ia placut mult