Partida pescuit Vladesti

Mod Prinde si ia acasa
Nota 2

Descriere Partida pescuit Vladesti

Am ajuns pe balta in jurul orei 6 dimineata si timpde1/30 ore am cautat un loc sa pescuiesc si foarte greu am gasit ceva, si cu putina cearta cu un pescar care avea vreo 15 lansete caruia nu ii convenea ca eu arunc drept si dau peste lansetele lui (le avea in stanga si in dreapta vreo 60 metri)si a durat pana l-am convins sa arunce drept ca nu e normal ceea ce face (eu eram la 30 de metri de el). in prima zi nu am facut nimic iar spre seara am mutat totul in alt loc de unde au mai plecat alti pescari care nu au prins nici ei nimic. anm sperat sa iau macar caras daca crapul nu vrea si am bagat rama rosie in lansete iar sotia a luat la undita carasel cat jumatate de palma. Am luat pana la urma vreo 5 carasi la 500 grame si o platica la un kg.culmea si nervii partidei nu au fost cu pescarul cu care m-am certat (pana la urma am cinstit un pahar pt a uita de suparari)ci faptul ca un bun prieten de al meu a gasit o sticla in care fusese azot. Eu nu ma pricep dar el e la facultate de chimie si nu il contrazic. Daca e sa notez ar fi nota 1 pentru calitatea drumului si nota 2 pentru pescuitul crapului care e atat de rar ca nimeni nu am auzit sa ia ceva crap in acele 2 zile. La fel si cu 2 saptamani inainte.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi