Apa-calda Cernavoda

Pescuit Sportiv
A fost cineva in ultima perioada la apa-calda?Orice informatie conteaza!

Apa-calda Cernavoda : 10 comentarii

• mai,merge la mihai viteazu la statie la undita ciortan ,la cocolos,fir pana in 018,pluta finuta dar trebuie bat de 5m mai mic nu merge ,eu acum plec la rapitor pe zaton cica merge salau,si stuca,avat,va spun ciam facut mai dupa amiaza cand ma intorc,fire intinse

• la multi ani! acum 1h am ajuns aksa de-acolo si nimic!colegul si prietenul meu cristi p. a skpat o marla de ~1kg...noroi,gropi,dar am mers incet si-am trecut(peugeot 407....) dar in schimb un frig si-o ceata si-un vant......un loklnic,venit de la 20 km avea 2 salaiasi la kg,luati la baboi(albitura mik sau bibanel...) si altii 2 au mai luat 1 de 1/2kg,,,,,,,,,,,,,,,retinut-fireste.....fapt,cred eu k de interes,mai ales pt. cei k mine,in stare sa bata 600km in 12h(tren si masina)k venisera cu un vagon de kzare si unii de la o cherhana,in asteptarea probabil a pestelui ce va da navala pe knalul cu apa klda sa depuna,asa k....strecuratoare,probabil nu se va mai prinde nimic,k ce skpa din navoadele alora iau loklnicii la viu...spinnerii k mine=vax...pakt insa k majoritatea sacrifik spiritul civic pt. placerea scurta a unei partide si knd constata o neregula,in loc s-anunte politia,jandarmii,anpa si apoi sa-i ia pe-aia la rost,intorc kpul sau se duc mai incolo sauu pleak de frik sau din comoditatea de-a merge la sectie cu aia,sa dea declaratii si sa mearga la instanta si sa le fak alora dosar penal..fir intiiins!

• @atu_targoviste-departe de mine gandul sa te contrazic,dar multi dintre noi(inclusiv eu)in perioada asta preferam apa calda din mai multe considerente!nu zic ca nu ai dreptate,nu zic ca cei de la greenpeace(pe care-i apreciez foarte mult ptr ceea ce vor sa faca)nu au dreptate!am vizitat site-ul si mi-a dat de gandit....dar parerile sunt pro si contra,asa ca .....ramane de vazut!pana la alte informatii o sa ma feresc de apa-calda!si nu din cauza iridiului,tritiului,etc ci datorita aglomeratiei si drumului prost!

• intrati pe www.greenpeace.ro , aveti si raspunsurile dorite si pescari sportivi , semnati si petitia impotriva reactoarelor nucleare , daca vreti sa aveti si ape curate si necontaminate. incercati sa priviti si mai departe , decat ziua de maine.

• existe pe undeva raportul greenpeace , privind tritiul,citeste-l si documenteaza-te.

• mda.. no comment.. apa est folosita ca apa de racire... ea nu intra nicidecum in contact cu izotopi si mai stiu eu ce... invatati un pic din principiul de functionare :)) auzi tritiul...

• deci mai bine-mi iau momeala "la portofel" si dau o fuga in metro!barem acolo nu-s iradiat(ca-mi radiaza portofelul)!

• pasiunea , depaseste ratiunea ? centrala polueaza mediul si in conditii de functionare normala de ex prin apa de racire , care se varsa in fluviu si prin care se elimina tritiul , un izotop radioactiv , destul de periculos , pe termen scurt.

• @speed - prietene! am vazut un reportaj din zona...si sunt sceptic...
    sper ca nu dai la pestisor radioactiv, sau...patratica radioactiva.:) vreau sa merg la pescuit cu un om nu cu un scheletzel!

• am fost eu si mai bine te lasi pagubas.. apa e foarte crescuta iar drumul pe dig linga canal nu se poate face cu masina.. masina o lasi la intrare ca e plin de noroaie si alte cele.. eu am stat pe la jumatatea canalului si abia am gasit un loc de 2 undite.. in plus mai bine mergi in timpul saptaminii intrucit de vineri pina duminca parca esti la concurs la pescuit.. am vazut in schimb citeva capturi frumoase de salau la pestisor si crap la 3 kg la patratica.. a fost o iesire ok in definitiv prima pe anul asta.. dar distanta.. mai bine te duci la baraj la mihailesti ca e fain rau la salau si nici pescari multi nu prea sint.. eu am fost sambata dimineata si am luat 2 salai la cauciuce