Lilieci la Costel

Locuri de pescuit detalii

Buna ziua,

am fost sambata 20.03.2010 la balta (lilieci la Costel)si cum ne-am dus asa am venit.Nici macar n-am avut o trasatura.Am fost 4 insi, am platit 160ron si am plecat cu buza umflata.Partida a durat de la ora7:15 la14:00.Acestea fiind zise va doresc :FIR INTINS,dar nu ca al nostru.

Lilieci la Costel : 12 comentarii

• intr-un cuvint cea mai mare teapa acolo o gasiti. un nesimtit acest patron de balta. nu va luati dupa comentariile ca au prins . sint de ai lui de acolo comentariile.

• buna ziua.am fost vineri 12 08 2011 la balta de la lilieci la costel.cea mai mare teapa si cea mai mare mizerie acolo o gasiti. am fost 6 insi de la 6.30 dimineata pina la ora 17 nu am avut nici macar o trasatura. a venit fisu ne-a luat bani, nici macar nu are virsta sa conduca autoturismul lui tasu. ce sa mai spun. la asemenea patroni de balta nu le-as mai da voie sa le mai deschida. un focar de infectie. si baga pastile in balta la greu.

• 80ron 24 h

• ce taxa este pentru 24h?

• salut fratilor am fost vineri spre sambata la lilieci pe balta lui costel si am plecat foarte multumit,de la ora 19 pana dimineata la 7 am prins 17 kg de ciortan (de la 800-1kg pana la 3 kg 8 bucati +4 ratari)iar tovarasul cu care am fost una bucata de 5kg si doi ciortani.eu spun ca in intervalul asta de timp e super ok plus ca si patronu" este de gasca .cam atat fir intins

• salut in primul rand salut toti pescarii...am fost si eu pe aceasta balta pe 08.05.2010 si vreau sa va spun ca am fost foarte multumit....chiar nu inteleg cum de voi nu ati prins,,,,am fost impreuna cu 3 tovarasi....balta era super amenajata..iar in ceea ce priveste pestele cel mai mic a fost de 500g....si chiar am reusit doua capturi de 3,4kg...un caras deosebit......vrajitoare nu stiu unde sau ascuns....probabil prin copaci insa eu nu le-am vazut si nu am auzit...costel patronul baltii este un super om....cu care m-am inteles foarte foarte bine....va recomand cu drag aceasta balta....chiar si cu familia,,,este un super loc in care cu siguranta ma voi mai duce.

• ....vreau si eu sa comentez ceva...locuiesc in zona si toti prietenii mei care vin la mine merg si la pescuit pe balta lui costel...toti au fost fericiti si multumiti!!!...ce conteaza cat peste s-a prins? important este sa te simti bine pe balta!!!

• nu e vorba de lilieci din jud.ialomita.in alta ordine de idei,am fost astazi la o partida pe lilieci "la costel" si in profida faptului ca a batut vantul toata ziua,tot am prins peste!nu cum ma asteptam,dar vorba pescarilor:imi miroase mana a peste!

• sal despre care balta lilieci este vorba teleorman

• ba frate io am fost akolo pe 1 mai si balta e jos palaria am fost cu 5 tovarasi deai mei k neau recomandato nijte vecini a fost super pe langa faptu k nu neau deranjat aja zisele vrajitoare! mi sa parut ok de la taxa pana la am prins! la cata lume era pe balta (multi erau clienti fideli) nimeni nu sa plans dar evident k nu exista padure fara uscaturi peste am prins 6kg de caras salau crap si pe langa asta un crap la 3.800 conditi bune masina langa noi poti sa faci gratare sati intinzi corturi totul era amenajat frumos ai wc-uri nu pot sa spun decat jos palaria si patronu costik un om de nota 10. am stabilit cu preteni k o sa mai venim la balta din lilieci a lu costik! chiar mau mirat comentariile voastre parerea mea e sa va duceti sa va convingeti!!!