PESCUIT SPORTIV 2010

Pescuit Sportiv
Prima partida pe 2010. 01-03 2010 (cu exceptia pescuitului la copca). Cred ca ne intereseaza pe toti si daca tinem legatura avem de castigat.Ieri simteam ca ma sufoc in casa si m-am interesat daca sau dezghetat apele in jud. Giurgiu.Imi ardeau mainile in dorinta de a lansa. Primind un raspuns afirmativ,azi dimineata devreme m-am dus si am cumparat niste sabioare la 7-8 cm si carasei de 4-5 cm.Am plecat spre balta Izvoarele.
Drum acces :sos. Buc.-Alexandria,la Ghimpati statia peco facem stanga,trecem de com.Schitu si cand iesim din com.urmatoare Vlasin facem la dreapta pe langa padure si mergem vreo trei km.,trecem de Valae Bujorului si ajungem in Izvoarele.Balta este spre stanga langa fostul S.M.A. Va ajuta sateni care sunt joviali si foarte saritori.In aparenta pare greu dar este foarte usor de ajuns.
Drum asfaltat, fara gauri,excelent.Am ajuns in jurul orei 7,00.Aici am avut o neagra deziluzie. Apa era maronie spre vanat.Mai erau doi pescari care dadeau sau mai bine zis incercau sa prinda la twister.Radeam unii de altii ca nu am avut stare si am venit pe balta.M-am asezat la digul dinspre S.M.A.Am dat cu 5 lansete,cu carasel si sabioare la montura
elicopter.La ora 8,00 am avut o trasatura la carasel dar anemica.Atunci a venit si paznicul dupa bani dar l-am convins ca plec.Ne cunosteam de anul trecut si m-a tolerat ptr. ora care am stat.
Balta are tariful de 100 roni 24 ore.
Se poate pescui si noaptea.
Se poate planta cu navomodelul.
Cantitate de peste admisa-cat prinzi-cu bun simt.
Specii:caras 200gr-1kg.,crap 2-11kg.,am fost martor anul trecut la capturarea unui exemplar de 11kg.,nu cred sa fie mai mare,salau 500gr.-5kg.,stiuca- am vazut sarind dar nu am prins.
Balta este curata ,nu agata,are toane,lungime vreo 2km.,latime 90-130m, adancime-pana la 3m.
Anul trecut am avut rezultate satisfacatoare atat la crap cat si ala salau-la caras nu dau.Salaul a mers primavara devreme pana in 20-25 nov.Pe balta este curatenie si nu te streseaza nimeni.
Deci eu am plecat cum am venit.Adica fara sa miros a peste.
Tin sa precizez ca in postarile care le voi face in acest an nu fac LOBY la nici o balta sau bazin. Intr-un sezon eu pescuiesc in 10-12 balti,in functie de vreme,luna a anului si specia cautata.
Sunt sigur ca veti fii interesatii de locurile si speciile de pesti la care am dat cu toti-va astept sa ne impartasim ideile si experientele cu privire la pescuitul pe 2010.