Captura Caras Frasinet 1

Peste Caras
Momeala Nespecificat

Descriere Captura Caras

Sambata,m-am decis sa trag o fuga la balta Frasinet1,pentru cateva ore de relaxare neputand refuza vremea de afara.Am gasit balta destul de usor,dupa instructiunile de pe net,in jurul orei 3.De prima data am ramas placut impresionat de asezarea,forma si frumusetea baltii.Aici l-am intanlit pe nea Nicu,administratorul si patronul baltii,care intindea frumos niste mici pe gratar in compania unor prieteni,la umbra casutei de vacanta de pe malul baltii.tinand cont ca era prima data cand veneam la balta,am intrat in vorba cu el sa ne facem o idee despre ce putem gasi in "gospodaria" dansului si ce preturi sunt.Ne-a intrebat daca e prima data cand venim la el,de unde venim,cum am aflat de balta si ne-a aratat cateva locuri mai incinse ale baltii,zambind si iertandu-ne de taxa (50 ron/zi),fiind prima data cand venim si ora tarzie la care am ajuns.
Si asa incepu partida,scurta dar apriga.Am aruncat doua lansete in larg si in rest distrandu-ne la undite.Primul peste a fost un ciortan de 800 g,urmat la scurt timp de numerosi carasei flamanzi si doua trasaturi zdravene la lansete,care din pacate au fost pierderi.In 4 ore am strans 5 kg de peste si o distractie pe cinste la undita.
Per total balta super,cu mult peste(spre inserat sareau de iti luau ochii).Revenim cu drag si pregatiti cu tot ce trebuie pentru un pescuit pe cinste!!!

Captura Caras : 9 comentarii

• salut de_moon ai dreptate ciudat cu rupturile alea, anul trecut am patit-o si eu desi aveam un fir de 0,35. eram la 2m de undite dar dupa un copac, si tocmai atunci s-a gasit sa treaca un taran cu dictamai tractorul de nu am mai auzit nici senzor nici nimic.pana m-am trezit eu undita era jos de pe cracan si montura mea pa,pa, de nu am mai avut chef de nimic toata ziua.oricum vreau sa merg si anul asta, mai pregatit si poate cine stie...,poate vedem si noi ce rupe un 0,35 asa usor.un pont:vezi ca are rac in balta

• cam batran,,carasul" are mustatile cam mari !

• nu mai fiti rautaciosi ..omul vrea sa faca reclama la balta. am fost si eu pe balta frasinet 1 dar in afara de 1 bucata crap oglinda(salonta)la 1,5 kg si vre-o 8 carasi la 500 g ... ziua si balta se anuntau perfecte ..in momentul in care am ajuns acolo un pescar sa lupta cu o undita si am stat sa vedem ce scoate..a scos un somn la vre-o 10 kg ..am si poze pe tel cu el...si in timp ce ne pozam cu somnul a mai scos o salonta la 2.5 kg si mai aveau inca 1 salonta la 2,5 kg pe care o prinsesera in 24 h ...ne-am gandit ca poate ai e foame si va rupe crapul ..ca se va lasa cu capturi de vis ... l-am cautat si la varga prin trestie si papura si surpriza..veti fi uimiti sa vedeti ce se lasa cu ruperi de fire acolo ...am impresia ca il hraneste in locurile greu accesibile ..pt ca majoritatea pescarilor cauta locuri bune fara agataturi.
    erau persoane de 2 zile cu scule performante si ziceau ca nu au vazut culoarea romaescului sau salontei.

• astai ii crap toata ziua amice!!mai invata speciile ai 8 numa pentru ala micu!!!da sper ka i-ai si dat drumu inapoi!!!!

• virtosucristian mai invata speciile de pesti

• ha ha ha ciupaga inseamna ca esti pescar daca nu stii sa faci diferenta intre caras si crap mai dai si explicatii,eu zic sa te abtii

• :(pacat de el...saracutul crapusor...e bine sa mai consulti un prieten 2 in legatura cu speciile de peste,mai ales ca saracutul crapsor te scuipa in fata ca ai incurcat specia lui mult iubta cu un amarat de caras.de precizat,carasul are barba,crapul mustati...

• e crap bai haplea nu vezi bine?

• asta e un crap nu caras