Captura Somn pantano mequinenza

Peste Somn
Momeala Twister

Descriere Captura Somn

m-am trezit la 4 an dimineatza asta hotarat sa prind cateva ore de pescuit anainte sa se ancalzeasca, pt ca an ultimile zile ne-a topit, avem peste 36-37 grade an fiecare zi. Dar atat m-am coit ca am ajuns pe balta abia la 7, si nu fac decat 1 jumate de ora de acasa. Am intrat cu Kaiacul, ca de obicei, am cautat un cotlon care stiam eu ca se acolo se ascund balauri, si am anceput sa arunc. La a 4 sau a 5-cea aruncare ...hop un somotei de asta. An continuare an nici jumatate de ora am mai luat 3 identici ,parca ereau gemeni. Apoi am dat pana la ora 10 si nu am mai avut nici o trasatura. Am strans si am plecat, poate maine am noroc sa scot un "exemplar". Aaaa.. cei 4 somni pitici au fost eliberatzi imediat!!! Nu stiu cat ar fi putut sa cantareasaca, dar nu asta conteaza pt mine.

Captura Somn : 3 comentarii

• bravo, esti virusat ca si mine, nu mai ai scapare, esti pescar!

• asa da :) .... stefan ai sa devi pescar-sforas:))

• ia sa vina si la mine patru pitici daia in timpul ala si iti garantez cai eliberez pe sforas