Navomodel Carp Buster - de evitat

Scule de pescuit
Share

Salutare, tuturor,



Scriu aceste randuri pentru a va avertiza despre o mare “teapa” de pe piata si pentru a-i penaliza pe cei care comercializeaza un produs de foarte proasta calitate – navomodelul “Carp Buster”.

Incepand cu data de 28 aprilie 2009 sunt nefericitul posesor al unui navomodel “Carp Buster”, pentru care am platit suma de 1,300 RON.



La o prima evaluare, a parut o afacere buna, avand in vedere caracteristicile tehnice pretinse si cost.
Problema este, insa, ca de multe ori, “mai ieftin” inseamna de fapt “mai scump” daca aduni si costurile aditionale ulterioare ce pot sa apara.



Mai exact, de atunci incoace i-am vizitat de cel putin 7-8 ori, cu diverse tipuri de probleme – incerc sa enumar succint, din ce imi amintesc: antena conectata prost / probleme conexiuni baterie / conexiuni interne prost facute / baterie cu nu stiu ce defect / schimbat navomodel (inca in garantia de 3 luni) / nu stiu ce probleme cu unul dintre motoare / defectiune sigurante / defectiune la partea electronica / ambele motoare “cazute”.



Ultima defectiune s-a petrecut in urma cu doua saptamani (bineinteles ca la inceputul unei iesiri la pescuit) si m-a costat 200 RON – am achizitionat 2 motoare noi.



Pentru o imagine completa, mai adaug faptul ca si varul meu a achizitionat (la o zi diferenta fata de mine) un acelasi tip de navomodel. La fel, cu o groaza de probleme si de drumuri pentru reparatii. Asadar, vorbesc despre 3 navomodele cu o multime de necazuri – nu despre a fi
ghinionist si de a fi cumparat ceva ce face exceptie de la regula. Regula este “produs prost”.


Stiti cum este sa ajungi pe balta cu noaptea-n cap si barcuta “sa moara” inainte sa apuci sa plantezi vreo lanseta ?



Am experimentat asta de 3 ori si va doresc sa nu vi se petreaca niciodata! Iti vine “sa musti lantul” ! In doua
din cele 3 cazuri m-am intors acasa …



Puneti asta la capitolul costuri suplimentare. Adaugati si drumurile pana si de la sediul lor (Chitila). Nu neglijati timpul pierdut pe drumuri. Despre nervi, de prisos sa mai vorbesc …



Una peste alta, o bataie de joc completa si un prototip perfect de “teapa”.



De mentionat, totusi, solicitudinea in rezolvarea incidentelor. Ce folos insa …




Va stau la dispozitie pentru orice detalii suplimentare ati avea nevoie.

Navomodel Carp Buster - de evitat : 19 comentarii

  • prietenul meu schimba al treilea motor in 7 iesiri la pescuit ,barca e o varza!sa nu cumva sa va cumparati

  • multumesc, lulufc.
    adun, deocamdata, informatii, dupa care trec la vizionarea modelelor.

    florin

  • un vecin de-al meu are o barcuta facuta de o cunostinta de-a lui(ca material da baza foloseste aluminiu din aripa de avion),ajunge la 1200 dar el spune ca-i foarte multumit de ea niciodata nu i-a facut probleme

  • salutare, din nou,

    nasoala vreme ...
    asa ca m-am gandit sa va cer un sfat: catre ce barcuta sa ma orientez in viitorul apropiat (intrucat rabdarea mea cu prezentul carp buster se apropie de final) ?
    sa fie de firma si implicit scumpa (carponizer, skarp, ...) sau un model mai accesibil ca pret, facut pe aici, dar cu referinte bune si solide ?

    multumesc mult!

  • multumesc, ciprian.

  • multumesc, lulufc.

  • aaaaaaaaaaaaaa,sa inteleg ca esti avocat?pai si atunci o firma care cumpara ceva iar acel,,ceva"nu-i bun si nu te intelegi cu vanzatorul ce trebuie sa faci?numai in instanta?
    valeuuuuuuuuuuu

  • opc nu analizeaza reclamatii/plangeri/sesizari/petitii facute de catre cumparatori persoane juridice deoarece nu are competenta legala in acest sens.
    daca vreti detalii/informatii suplimentare, va raspund cu placere, va ofer opinia unui avocat :d

    fire rupte va urez !!!

    ps
    pe avocat.ro veti primi anumite informatii dar sa stiti ca nimeni nu ofera consultanta juridica in detaliu, gratuit.

    asa ca intre pescari, mai merge :p

  • nu stiam ca opc nu se baga intre firme.dar daca te reclama cineva se baga nu?pur si simplu ai cumparat un produs,ai certificat de garantie,ai factura,nu corespunde produsul,ce-i intereseaza pe ei cum este cumparat(sau pe ce)?ei trebuie sa solutioneze reclamatia,doar nu te duci la ei sa ceri despagubiri(la opc)pur si simplu ei trebuie sa medieze,sa cada reclamantul la intelegere cu reclamatul
    incearca pe avocatnet.ro creaza-ti un cont acolo si cere sfatul unui avocat,jurist,au un forum foarte elaborat

  • salut la toti '! io am patit cu o mulineta shimano '!! cica e originala'...asa m-am strofoct sa fac rost de bani'..:) am avut 1 an garantie la el'o bizuterie :) ...fratilor mi so agatat firu si am tras mai tare ':)) ... hopa k mi so rupt cuiu ala care intra tamburu si cand m-am dus sa il schimb'.. aia mi-or zis k io lam stricat ' ... :( si am vb\ cu d0mni de la magazin ca e inpozibil sa rupi'... numai daa e chinezarai'..naspeturi' ..!!! am avut oare cum norocu sa imi iau bani inapoi'...le-am zis sa il cheme si pe patronu de la magazinul ala dupa o ora' :)) mo-r vazut ca nu cedez'.. probabil ca si-or dat seama ' ca nus prost dar niciodata nu am mai intrat in magazinul ala'.. tupeisti'!! romaniaaaaaa :)))