Partida pescuit Aprozi

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit Aprozi

Am ajuns pe balta in jur de ora 6 dimineata, si m-am asezat undeva pe mijlocul baltii. Mai erau 3 masini deja dar si locuri destule libere pe balta. Am folosit 4 lansete cu forfat cu plumb culisant, cu bomba si cu arc. Nici o captura! Balta este plina de bradis, am pierdut in jur de 100 de metri de fir, 3 forfaturi... Am plecat sa ma relaxez, am platit 100 lei si m-am umplut de nervi. Vremea a fost excelenta pentru pescuit, un pic innorat, racoare. Patronul amabil m-a vizitat in jur de ora 3 dupa-amiaza... M-am lamentat ca nu se poate sa ceara asa mult pe o balta unde nu am avut nici o captura si mi-a raspuns: "Pai cum sa prinzi, daca e presiunea atmosferica scazuta...?" ... M-am intrebat atunci de ce nu mi-a spus lucrul acesta cand mi-a luat banii. Pe la 16.30 am strans si am plecat, dezamagit. Pe drumul catre soseaua nationala am luat in masina un localnic care m-a lamurit de ce nu am prins nimic: In cursul saptamanii la ora 4 dimineata pestele este furajat in dreptul baracii paznicilor, acolo unde pescuiesc prietenii patronului, chiar la intrarea in sat. Dupa ce li se arunca mancarea, la 5 dimineata, balta este "vanturata" in zig-zag cu barca cu motor incepand cu capatul celalat al baltii... strangand tot pestele. Operatiunea se repeta seara, astfel pestele ori e speriat, ori ametit, ori satul... Concluziile mele: Cautati o alta balta de 100 ron, iar daca va incapatanati sa veniti luati-va undite si momiti intensiv locul, este imposibil sa lansezi mai departe de 6,7 metri cu lanseta fara sa o incurcati. Eu nu ma voi mai intoarce daca atitudinea proprietarilor nu se va schimba, daca nu dragheaza si daca nu va mai folosi barca cu motor mai ales ca balta nu este mare... Fir intins tuturor !

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Pufuleti

Partida pescuit Aprozi : 2 comentarii

• buna ziua, am fost si eu anul acesta de cateva ori pe aceasta balta, ce pot spune despre ea ca s-a prins peste la inceput in luna septembrie iar pe urma nu s-a mai prins mai nimic au inceput sa o smechereasca.
    unde au ei pontonul si ii dau de mancare ca sa nu mai poti prinde peste au introdus in apa un gard din nuiele si agata, lasi acolo toate monturile, eu am plantat dimineata in jurul orei 07,00 5 lansete si cand sa o scot pe prima lanseta in jurul pranzului am constatat ca era agatata si asa am patit cu toate lansetele pe rand una cate una cand am incercat sa le scot afara.
    nu cred ca ma voi mai duce prea curand acolo.
    balta a costat anul acesta 50 lei/24 ore dar bon sau chitanta nu primesti.

• ma fost pe balta pe data de 25 09 2010 am ajuns acolo pe la ora 11,30 eram doua masini la ora 12 a venit patronul sa ne ia taxa 800 000 24h pana adoua zi la ora 10 nu am avut trasatura aveam 13 lansete aruncate .de la 10 la 13 am luat 3 salonte intre 4si 6 kg .balta e promitatoare dar are foarte mult bradis si in apa si la suprafata .patroni sunt noi dar au spus ca o amenajaza si o curata
    la undita te distrezi cu careselul 10-13kg si un cten de 800-1kg
    apropo de ce zicea massaro cat am stat pe balta nu am vazut nicio barca cu motor pasnici sun niste tipi de treaba. duceti-va pe balta se merita .fir intins