Partida pescuit Balta Catusa

Mod Prinde si elibereaza
Nota 9

Descriere Partida pescuit Balta Catusa

Ziua a inceput asa : ... am plecat la 8:00 cu gandul sa pescuiesc la copca la brates. am ajuns am facut o copca la 15m de mal si am constatat ca apa era prea putin adanca (grosimea ghetii fiind cam de 35-40 cm)apoi am plecat la canale langa cotul pisicii , am facut fiecare cate o copca si n-eam pus pe asteptat dupa vreo 3 ore nici o trasatura, ne-am lasat batuti si am hotarat sa mergem la catusa , spre surprinderea mea catusa (cea de la mijloc) nu era deloc ingehtata (deoarece vine apa calda din combinatul galati) asa ca ne-am pus si am pescuit la canalul care aduce apa din balta 1 am avut zeci de trasaturi dar aveam acul pe linie prea mare . singura captura a fost un biban-soare (regina baltii) iar colegul de pescuit vreo 15-20 de obleti. Vreamea a fost superba. Fir intins

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi