Partida pescuit balta vulpoi

Nota 10

Descriere Partida pescuit balta vulpoi

Salut ,
Fiind din Bucuresti majoritatea partidelor de pescuit mai mici de 48 de ore le fac pe baltile din jurul orasului . Pe timp de iarna,principala preocupare in ceea ce priveste pescuitul o reprezinta documentarea si cautarea de locatii noi de pescuit, care sa se apropie de idealul meu si al prietenilor care impartasesc acelasi hobby. In urma discutiilor cu prieteni mai vechi am aflat de balta Vulpoi si marele potential care ar parea a fie promitator si recunosc ca am fost reticent la inceput . Drumul spre balta este Bucuresti – Urziceni (DN2), in localitatea Movilita aproape de iesire se face drepta spre satul Rosiori, urmeaza satul Valea Bisericii ( Saraturi) . Din Valea Bisericii mergi in directia satului Dragoesti dar mergi pana treci un pod peste un canal de irigatii si intri ori pe primul ori pe al doilea drum la stanga ( mai bun este cel de-al doilea ). Drumurile duc la Balta Vulpoi, balta este la 100 – 200 m de sosea. Este o balta relativ mica, cu o suprafata de aprox. 5 ha. dar este o balta curata si linistita, se poate pescui pe aproape toata suprafata (are putin stuf la un capat). A nu se confunda cu balta Elicopoterul situata alaturi .
Dupa o saptamana de discutii in contradictoriu , impreuna cu 2 prieteni ne-am hotarat in sfarsit ca ultima vineri din aprilie sa fim pe malul baltii pe la ora 05. dimineata . Zis si facut dar am intampinat o mare problema cu toate ca nu am ajuns chiar asa de tarziu , si anume nu am gasit un loc liber , totul fiind ocupat de pescari instalati cu o zi inainte . Totusi pe un petec de 1 m , am putut sa aruncam doua lansete , in speranta ca vor mai pleca din pescari . Ne-ar fi parut rau sa plecam cu toate ca ne-am echipat destul de bine pentru o balta necunoscuta . Am luat inainte produse de la Senzor Planet cu care am mai pescuit si pe alte balti unde am avut rezultate chiar peste asteptari . Nu stiam insa nici unul , care ar fi tipul de momeala potrivit acestei balti si am luat nada cu aroma de capsunica , am pregatit de seara porumbul si am pescuit la fir de par cu 2 boabe de porumb artificial de la Senzor cu arome dulci .
In sfarsit pana la ora 12.00 cand s-a eliberat un loc pe la capatul baltii aprope de intrare am reusit sa scoatem un ciortan de aproximativ 1.5 kg care a fost eliberat . In noul loc am putut planta 4 lansete , duse aproape de stuful de pe malul celalalt . Am nadit cu aproximantiv 15 bulgari de nada de la Senzor si porumbul reteta proprie pregatit de seara de acasa . Timp de 4 ore nu s-a miscat nimic, dar un prieten din plictiseala a aruncat o varga cu 2 viermusi pe ac, care se pare ca a dat rezultate , o salonta de aproximativ 2 kg, fapt care ne-a mai incurajat sa continuam . Pe la ora 19.00 un sensor ne-a trezit din amorteala cu un sunet puternic . Am intepat , am mulinat o perioada si la un moment dat a inceput sa ia fir indreptandu-se spre stuf . Am recuperat fir pana aproape de mal ,urmand sa am o surpiza de proportii in momentul cand s-a zbatut si a creat un val mare . In momentul cand am bagat minciogul , pestele simtind apa mica a inceput sa se zbata si a luat fir rapid pana la jumatatea baltii , fapt care a trezit toti pescarii din jur si i-a determinat sa se apropie . Am mulinat ,aducand pestele din nou la mal ,dar de data aceasta am reusit sa-l scot din apa . Intr-adevar tot efortul a meritat pentru ca am scos un cteno de 10.3 kg . Pana a doua zi cand am plecat ,balta ne-a mai oferit inca un drill cu o salonta de aproximativ 4 kg mult mai linistita . Pescarii din jurul nostru nu au reusit sa scoata mai nimic si toti am presupus ca datorita momelii am avut aceste rezultate .
Cam asta ar fi relatarea aventurii noastre din luna Aprilie pe Balta Vulpoi , o balta care, cu siguranta, o sa o mai vizitam, cei drept cu mult peste pana in 5kg .

ciprian andrei
FIELDTESTER SENZOR PLANET
WWW.SNZ.RO

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi