Partida pescuit Belciugatele Pepiniera

Mod Prinde si ia acasa
Nota 1

Descriere Partida pescuit Belciugatele Pepiniera

am plecat la ora 4 dimineata cu gindul sa merg la lehliu2 dar pe drum m-am razgindit si am facut stinga la belciugatele.am ajuns pe balta , mi-am scos sculele am apucat sa lansez una si apoi surpriza:vine paznicul si imi zice ca locul este rezervat si ca trebuie sa ma mut(acolo era un loc cu umbra de la doua salcii). m-am conformat nu fara comentarii.si am inceput partida.dupa primul cteno pe la 6 si 20 vine paznicul si imi spune ca am voie sa retin un singur peste nu mai mare de 5kg dar fara dreptul de ai tria.deci prinzi si il eliberezi imediat sau il retii fara dreptul de al schimba.daca retii unul de 1,5kg cu ala ramii.deci unul singur.am prins 7 buc cteno mici pe care i-am eliberat am mai prins doi crapi unul l-am retinut si unul la luat paznicul pentru obligatii!!!!deci nu mergeti acolo.pentru balta 10 pentru administratie 1.cine a fost la moara vlasiei trebuie sa fie fericit ca si tratament. la fiecare peste prins paznicul era linga tine cu cintarul.in legatura cu pascugigi care a dat numai note mari:sculele de pescuit le tine acolo la paznici si e normal ca el sa-i faca reclama(cred ca este ceva ruda cu patronul). am uitat sa spun :am mers cu sotia si a trebuit sa mai platesc 10 ron taxa de agrement de parca balta ar fi fost gratuita.balta are peste dar nu face doi bani.daca vreti nervi mergeti acolo.vi se vor face contra sumei de 100 ron

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Boilies

Partida pescuit Belciugatele Pepiniera : 2 comentarii

• dimineata ora 5-30 am ajuns pe balta mi-am scos termosul sa beau o gura de cafea si hop paznicu care cere taxa ia-m platit si m-am apucat de treaba si a inceput calvarul la fiecare peste pasnicul venea peste mine cu cintarul desi eu pescuiesc numai c&r am saltea de primire spray dezifectant tot ce trebuie si a inceput sa-mi reproseze ca ranesc pestele sa nu mai arunc boilesuri in apa ca face rau la peste etc la ora 12 am strins si am plecat deci si pentru pescari de c&r de evitat

• asa am patit si eu saptamana trecuta cand am incercat sa fac si eu o partida de pescuit la vestitul belciugatele........mi-a luat 100 ron fara sa-mi dea chitanta ,apoi surpriza....a inceput sa umble la apa....m-am ales cu 3 carasi ....niste oameni de nota 10....cu minus in fata asta ca sa nu zic ca sunt de c.... .