Partida pescuit BERCU

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit BERCU

Am plecat spre balta cu unchiul meu cu speranta sa prindem un loc preferat in care se prinde aproape tot timpul bine si am ramas uimiti cand am ajuns locul respectiv nu era ocupat de nici un pescar.Am ajuns pe balta dimineata devreme la 4 jumate,am inceput sa ne instalam dar cred ca la mine a durat o ora pana cand am reusit sa deschid o lanseta si asta din cauza tantarilor nebuni ce au fost pe balta.Dar cum s-a luminat au disparut si in cele din urma am reusit sa ma instalez si sa imi lansez betele.Au inceput doi pescari de pe partea cealalta sa prinda bine unul dupa altul si noi nimic,dar apoi bineinteles a inceput activitatea si pe partea noastra,nu m-am plictisit toata ziua,am prins 6 crapi in jur de 1 kg bucata(cei mai buni),dar am scapat din pacate vreo 5 care au fost agatati si s-au desgatat probabil si acelor poate cam mici care le-am folosit sau poate chiar nu s-au agatat bine.Am mai avut binrinteles si alte trasaturi pe care le-am observat prea tarziu,avand ocazia crapul sa scuipe momeala la timp:))S-a prins f bine pe toata balta,am fost informat de catre paznic ca au fost care nu au prins,ii si normal.Anul acesta la BERCU mananca foarte bine AMURUL,s-a prins destul de multi si azi,unchiul meu cu cine am fost a prins un AMUR de 3.8 kg si bineinteles restu crapi in jur de 1 kg.Se vede ca balta are f mult peste au sarit f mult crapanii dar spre larg mai mult,s-a populat si cu somn african dar nu am avut slanina sa incec si nici rame.SUPER PARTIDA DAR POATE A FOST O ZI IN CARE A MANCAT F BINE PESTELE.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Momeli folosite

• Porumb

Istoric partide

Partida pescuit BERCU : 3 comentarii

• nu se poate pescui pe noapte,taxa este de 50 ron pe zi,dar sa sti ca multi veneau seara sa isi ocupe un loc mai bun pe balta,probabil multi mai si pescuiau,stiu asta pt ca anul asta dupa putin timp de cand s-a dat drumul la pescuit la bercu am ajuns la ora 3 dimineata pe balta si am ramas socat cand balta era aproape full,am crezut ca am nimerit la un concurs de pescuit:))dar la aceasta partida descrisa am ajuns pe la ora 5 si am gasit exact locul unde am venit pregatit sa pescuiesc.traseul il gasesti pe net daca urmezi ce zice marupescaru:)

• intra pe balti si cauta satu mare si acolo gasesti traseul pana la balta.

• cum se ajunge la balta asta,si daca te lasa si noaptea...si tarif noapte zi.....etc...sunt din ploiesti..