Partida pescuit Cotul chiului

Mod Prinde si ia acasa
Nota 7

Descriere Partida pescuit Cotul chiului

Sal,abia am ajuns acasa de pe balta,cotul chiului,plecat de ieri de la ora 9.Peste nu am prins,decat noaptea,la rama neagra 7 somotei intre 0,700 si 1,5 kg,in rest nu trage carasul neam,am dat la mamaliga,rame rosii si viermusi....Sal aqua,unde ai campat,in ce balta,eu am stat in lacul 2 exact la ruptura dintre cele 2 lacuri,in legatura cu muzica si injuraturile ai perfecta dreptate,dar asta e romanul nostru si eu am fost cu sotia si fetita,seara cel putin au cantat toate genurile de muzica,urlete si injuraturi,ca abia am reusit sa adorm copilul pe la ora 23 cred.Eu unul cred ca este peste in aceasta balta si e chiar mare daca tin cont de ce am vazut la mal,pesti morti,crap la 3-4 kg si novac la 4-5-6kg,deci parerea mea, are balta peste dar nu musca,am vazut la cei de la ferma,au tras cu plasa,caras la 1 kg,plin cu icre de spuneai ca bufneste,cred ca asta e si cauza de nu vrea sa manance,poate peste 2-3 saptamani cine stie......

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei