Partida pescuit embalse caspe

Descriere Partida pescuit embalse caspe

BALTA ESNA
TAXA:40 LEI 12 ORE
LOCALIZARE:Cum vii de la buzau treci de ianca tii inainte spre braila ai indicator spre Tepes Voda acolo faci stanga si dupa ce treci calea ferata intri in sat iesi din sat si mergi pe sosea pana dai de indicator balta privata esna,faci stanga si mergi cam 1km pana la ferma acolo platesti si apoi mergi pe balta drumul este bun deci intri fara probleme mai greu este sa iesi dupa balta daca ploua te lasa sa tii masina langa tn,iti prezinta un regulament cand platesti in care scrie ca are voie sa te controleze ori de cate ori este nevoie adica de cate ori vrea ai voie sa retii peste de la 1kg in sus si doar 5 kg poti lua acasa eu am plecat ca nu am putut sa mai stau din cauza caldurii deia am luat mai mult, am dat la boaba de porumb uscata/in lapte si am nadit cu porumb si grau vechi
Deci,sa incepem cu inceputul:am plecat de acasa luni seara pe la ora 18:10 pana am ajuns pe balta pana am nadit una alta era deja 19:30 - 20:00 infine am facut eu si varul meu totul cum trebuia ne-am asigurat ca tantarii nu vor fi o problema si am inceput sa asteptam,pe la ora 23:25 am avut prima trasatura la boaba de porumb uscata pusa pe firul de par exact ca boilesul 3 4 boabe depinde, un ciortanel la vre o 700g dar care a scapat din fata mincioguolui acul putin cam mic cred ca i-a rupt buza in fine, pana dimineata am mai avut o singura trasatura dar nimic,si aveam si o fixa la vierme cred ca am avut si acolo un ciortanel dar mi a rupt linia:)) pe la ora 8 dimineata pana la ora 17 a tras de o frumusete la bibi uscat dimineata si apoi pe la 11 am dat dat la bob de porumb in lapte cumparat de la piata, am prins aproximativ 20kg de ciortan intre 700g si 2kg am eliberat pe cel mic si am retinut ce era peste 1kg adica vre o 7 8 bucati.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Porumb

Partida pescuit embalse caspe : 2 comentarii

• o balta foarte frumoasa ! ca in delta !
    daca ai noroc si dai corespunzator , tinand cont si de fundul malos si apa mica , poti pleca cu peste de acolo , si ma refer ca pe langa ciortan si crap , mai sunt si teni frumosi acolo , plus novaci .
    de fiecare data cand am fost , mi-a placut acea balta .
    doar cand ploua ...incep necazurile , datorita drumului greu .
    fir intins !

• scz nu am stiut cum sa fac sa scriu acolo la numele baltii esna:(
    daca stiti cum postati voi detaliile pe care le am pus eu:d