Partida pescuit Frasinet 1

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit Frasinet 1

Dupa ce am aflat pe internet de aceasta balta, am facut azi o partida de aproximativ 6 ore. Cantitatea de peste prinsa a fost de 10,3kg, numai ca am avut capturi multe de ciortanel la 0,5-0,7 kg si l-am eliberat. Am retinut un crapcean de 2,3 kg si in rest carasi la peste 0,25kg pana la 6 kg O balta buna care merita sa fie vizitata.Alti pescari au prins crapi intre 2,5-4,5 kg si s-a prins si un somn de aproape 9kg care a fost eliberat, pescarul primind partide de pescuit gratuite. Cu zece zile in urma sa mai prins un somn se 12kg si acesta fiind eliberat.Balta buna, curata, fara agataturi, fund solid,intinderea totala fiind de aproape 20ha.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Mamaliga

Partida pescuit Frasinet 1 : 13 comentarii

• "..o sa plesnesc toti magarii care incearca siretlicuri ordinare de schimbat nivel de lac in ziua de pescuit,hranirea deliberata a pestelui,sau lipsa culturii piscicole din baltile private.nu ma mai agasati cu fel si fel de mesaje si explicatii ca am spus un adevar ca nu sa prins nimic pe balta."

mai observa si altii ... ce ai scris aici e adevarat !!! pe aceasta locatie se practica schimbarea nivelului si hranirea deliberata in mijlocul baltii.

• salut prieteni pescari.tin sa precizez pe aceasta cale ca daca este cineva care contesta aceasta balta inseamna ca nu este pescar si de ce zic asta pt ca am fost si eu la aceasta balta si spre deosebire de alte balti la care am fost aceasta balta chiar ma impresionat.si acum sa va explic si de ce:acum o luna am fost pt prima data la aceasta balta,am luat legatura cu nea nicu,administratorul baltii,(care dupa ce am stat de vorba cu dinsul la fata locului,va spun ca este un om deosebit cu care chiar te poti intelege de minune)prin telefonul luat de pe pagina de internet dupa care a doua zi am si fost pe balta si am avut o partida de pescuit super buna, am avut capturi de caras de 400g si 3 buc crap(o splendoare de crap sulitar)de 2kg dar cu trasaturi care mi-au doborit lanseta de pe cracane asa ca recomand cu placere aceasta balta de pescuit.momeli folosite:porumb,mamaliga si viermusi.kg peste prins:in jur de 10kg.ciortaneii de pina in kg i-am eliberat

• pentru bcg imi placi! renunt la pariu, dar totusi vreau sa ne intalnim pe balta la frasinet, la o partida de pescuit si un gratar.sa stii ca eu pescuiesc in diverse balti de cel putin 4-5 ori pe saptamana, dar ,in acest moment, vis-a-vis de baltile din olt pe care cred ca le cunosc cel mai bine,frasinet este cea mai serioasa. si cand zic asta imi asum toata responsabilitatea pt ca nu am identitatea ascunsa si raspund pt ceea ce zic. eu sunt george radu, directorul saptamanalului tinta. te rog sa ma crezi ca eu niciodata nu am plecat de la frasinet fara sa prind peste. asta este! cat despre faptul ca nu a mancat, nu stiu daca ai cunoscut toanele acestei balti. si pe mine de multe ori m-a omorat maruntisul,dar am facut un pat de nada separat si am dat numai la mamaliga ffffffff tare cu vechime de 2-3 zile. patratica mare,cat un zar de piticot si nu am fost dezamagit. tu ai zis ca ai folosit sonarul si nu ti-a indicat nici un peste. da-mi o adresa de maill sa iti trimit poze de la frasinet sa vezi ce capturi frumoase sunt.astept sa-mi zici cand ne vedem in carne si oase la frasinet. salut

• nu am intentia sa ma cert cu nimeni dar un om din presa scrisa sau vazuta sa nu aiba atentia distributiva,si indispensabilul talent al spiritului de observatie ca in urma citiri unui paragraf sau articol sa retina esenta sau continutul acestuia,ma amageste.pai ma frate cum poti sa te consideri omul apelor si pe mine pescar de sfarsit de saptamana.nu cred ce citesc ca esti pus pe pariuri pe lucrurile mele.sfat pentru ca sa poti trai in pace si liniste pe oriunde ai ocazia sa intri in contact cu lumea: nu subestima niciodata oamenii pe care nu-i cunosti,nu stii niciodata cine se ascunde sub un id sau o semnatura.cat despre faptul ca am subliniat destul de clar ca nu aveam muzica tare ci era un post de radio prins automat si care se auzea in surdina,nicidecum tare.etica si cultura de pescar pe care o am eu si echipa mea te-ar shoca,nu ai cunoscut "neamtul din noi".mai subliniez ca anual aloc 1,5 mild lei vechi pentru intretinerea mediului inconjurator.iti mai spun ca sunt propietar prin concesionare pe valea dunarii a 10 km de luciu de apa cat si 1 ha de teren pe malul dunarii si daca ai timp vreodata te invit sa cunosti adevarati pescari si atitudine de pronatura.cu varga pe care o vei folosi pentru a ma deposeda de bunuri o sa plesnesc toti magarii care incearca siretlicuri ordinare de schimbat nivel de lac in ziua de pescuit,hranirea deliberata a pestelui,sau lipsa culturii piscicole din baltile private.nu ma mai agasati cu fel si fel de mesaje si explicatii ca am spus un adevar ca nu sa prins nimic pe balta.unde este gresala mea stimati pescari daca mi-ati citit articolele postate.

• salut marius imi pare bine ca te cunosc. ai mare dreptate cu administratorii care fac tot felul de magarii. dar sa stii ca este obligatia noastra ca in momentul cand observam ceva sa-i anuntam si pe ceilalti pescari. asa putem face front comun impotriva celor care vor sa isi bata joc de noi. iti dai seama ca merg la pescuit in majoritatea baltilor si lacurilor din jud olt, dar in acest moment cred ca nu poti sa te distrezi putin decat la frasinet1 si nu zic asta ca si reclama. dar poti sa te delectezi. sa stii ca la aceasta balta au inceput sa vina si nume cunoscute din diverse domenii. la ultima partida m-am intalnit cu fostul international al universitatii costica ungureanu.acum se baga la momeala piticanii cat degetu si mananca tot, fara sa lase carasul sau crapul sa muste. eu, pt a scapa de ei, fac un pat de nada destul de consistent si dau la 2-3 metrii de acesta in perioada asta am dat cu mamaliga fffff tare si a mers jucaria.incearca si tu balta intr-o zi.esti aproape. salut

• ptr tinta 007

ma coafeaza propunerea dar mai astept putin sa se incalzesca timpul si buzunarul,este cam spart si curent prin el. multumesc pt oferta si ramane in pronuntare . fir intins si juvelnic plin.

• salut tinta007.sunt marius din craiova.cred ca o sa inebunesc intr-o buna zi,pentru ca am bagat mii de euro in scule si le tin acasa pentru ca nu am unde sa mai merg la pescuit in oltenia.ai tu vreun sfat?!???!daca mai mergi la pescuit te rog contacteaza-ma si pe mine ca sunt interesat.am tot ce este necesar unei partide bune.eu nu retin pestele dar cateodata il mai iau pt prieteni sau pentru fiul meu.cat despre faptul ca esti un reprezentant media si mai ales daca te intereseaza braconaj sau escrocherii inteligente ale administratorilor de fond piscicol am gramada.contact la 0720 555 846 sau [email protected] stima si consideratie marius georgescu-craiova.

• salut maka eu raman credincios tot baltilor mele din judetul olt, pe care le cunosc fffffffff bine. marti am fost la frasinet1 in olt si sincer, pana la ora 11 am schimbat 3 locuri de pescuit. manca maruntisul de ziceai ca are forfecuta. nu ramanea nimic pe ac-rama, viermusi sau mamaliga. dupa ce am incercat o nada cu seminte de canepa am reusit sa aduc carasul si crapceanii pe locul unde pescuiam. am prins aproape 5kg de caras super si un crapcean de 2kg. asta in conditia in care am eliberat peste 3-4 kg de crap oglinda si crap romanesc la 300-400g.daca ai drum prin olt, poti sa incerci pe balta asta si cred ca nu vei fi dezamagit. eu sunt directorul unui ziar din olt si daca vii special putem sa facem un pescuit impreuna. il rugam pe nea nicu sa ne lase si noaptea, tinand cont ca vii in deplasare. te salut

• ptr tinta 007 da frasinet de cl. am fost pe ganeasa nu stiu care(pana-n poarta pe dreapta) si am luat un caras la 350 gr aproximativ,dar am plecat la pomul laudad "movilita" sa lut cam 2kg de carasel care a intrat intro sticla de 2,5 litri dar a luat in spate este o casa 5 crapi cam de 3-3,5 kg.niste pescari adevarati,fara fite si figuri(linistiti si tacuti)foarte secretosi nu a vrut sa spuna la ce da (la bomba cu acul gol)asa ziceau. frumos adevarat noroc.cine a mai fost pe balta luni 20 04 2009 pe movilita poate confirma. taxa 100 ron zicetimi si mie o balta decenta unde se prinde cel putin "peste"mai decent.multumesc

• cred ca maka vorbeste de frasinet de calarasi,o mare teapa.se baga plase dimineata la pranz si seara chiar in fata locurilor de pescuit.niste nesimtiti.cu toate ca-i privata nu stiu cat o sa-i duca nesimtirea ca dupa ce a terminat de bagat plase sa vina imediat sa incaseze taxa.balta asta nu s-a populat niciodata.