Partida pescuit Lacul Cincis

Descriere Partida pescuit Lacul Cincis

LACUL CINCIS
9 Ianuarie 2010

Este a doua iesire la pescuit pe anul acesta. Ori noi ne-am obisnuit cu mizeriile din apa,ori acestea s-au mai imputinat nu stiu,cert este ca aceasta iesire este putin altfel, in sensul bun al lucrurilor.
Am ajuns la barajul de la Cincis pe la ora 8 dimineata impreuna cu inca doi buni prieteni,Sandu si Ciprian. Ne-am asezat aproape pe acelasi loc in care am pescuit la prima iesire pe acest an ,langa gardul barului Orizontul,de aceasta data undeva aproximativ 100 de metri mai la stanga.Un loc destul de frumos cu cateva salcii crescute undeva la 2-3 metrii in apa, loc foarte bun pentru babusca. Ne instalam destul de repede cate 2 lansete pentru pescuitul la fund cu bambina, apoi desfacem fiecare cate un telescop de pluta .
Avem montate plute de 1 gram, fir principal de 0.12 si carlige mici numarul 16 incarcate cu cate doua larve de chironomide. Momim foarte putin cu ceva nada gasita prin ranite, ceva de la Maros, caci in urma cu o zi nu am mai gasit Benzar-Ice Mix pe nicaieri.
Este o zi neasteptat de calduta pentru aceasta perioada, cu temperaturi de aproximativ 10 grade Celsius, si un vant care adie usor dar placut. Cu toate acestea, apa nu cred sa aibe mai mult de 2, maxim 3 grade si
care ne ingheata mainile atunci cand ne pregatim nada.
Abia pe la ora 10 Ciprian prinde o babusca la una dintre lansete si pierde pariul pe care l-am pus, adica pariu in care am stabilit ca acela care prinde primul un peste, trebuie sa dea de baut.
Oricum nu am asteptat pana sa prinda cineva un pestisor, ci ne-am cinstit cu cate o tzuica de la mama ei, care avea undeva la vreo 45 de “focuri”,si care ne-a mai dezlegat limbile.
In jurul orei 11 incep trasaturile la betele de pluta,semn ca au intrat babustile pe Marosul nostru,timp in care incepem sa insurubam cativa pesti,dar care nu sunt mai mari de o palma. Oricum este bine ca avem totusi ceva activitate si asta ne place.
Odata cu schimbarea vantului apar ceva gunoaie plutitoare care ne incurca putin socotelile,dar nu ne descurajam si hotaram ca pana cand acestea dispar, sa facem un foc mic la care sa prajim putina slanina si sa fierbem un vin bun de casa. Ne omenim bine apoi mai pescuim timp de vreo ora ,perioada in care nu mai prea trage pestele. Se face ora patru si trebuie sa strangem, dar parca ne pare rau ca ziua este asa de scurta si ca suntem nevoiti sa plecam acasa.Daca vremea va tine cu noi, nu cred ca va trece mai mult de o saptamana sa nu venim iarasi aici, in acest minunat loc unde venim intotdeauna cu placere .Pana atunci stam la gura sobei,mai facem cate o montura sau legam vre-un carlig si asteptam sa treaca iarna, sa putem reveni aici in sanul naturii,la a doua casa a noastra a pescarilor, la pescuit.
FIR INTINS!

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Momeli folosite

• Larva

Partida pescuit Lacul Cincis : 1 comentarii

• iesirea conteaza,cu mine s-a rupt gheata zilele trecute la ucea pe una din balti, dar m-am schimbat repede si am continuat,numai un picior luase apa,oricum m-am simtit bine chiar daca am prins doar 2 bibanei mici si un carasel amarat pe olt langa mal, iesirea conteaza, sa auzim de bine anu asta, respect si fir intins prieteni pescari!