Partida pescuit Lacul Sabangia

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit Lacul Sabangia

am ajuns seara pe la ora 18 ,prima impresie a fost ca am ajunns undeva in delta dunarii ,administratorul baltii nenea aurica un om de nota 10 se cunostea ca omul stie sa comunice si sa explice cam cea ce se petrece pe acolo .Dimineata pe la vreo ora 4 30 si ne-am apucat de pescuit dar nu am prins mai nimic dar dupa vreo cateva ore a inceput sa traga si am inceput sa pridem capturi de la 2kg la 6 kg .NU AM PLECAT CU PREA MULT PESTE IN 48 DE ORE VREO 25 DE KG ,16 DE CRAP SI RESTUL CARAS SI UN SOMOTEL .INTR-UN CUVANT BALTA E SUPER

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Rama rosie

Partida pescuit Lacul Sabangia : 1 comentarii

• am 5 partide de pescuit la sabangia toate cu succes balta e super. nea aurica e un om si jumatate stie sa se faca placut. rog pe cei cere imi pot da nr te tel al lui nea aurica ca eu lam pierdut odata cu telefonu pentru ca mia fost furat.