Partida pescuit Mariuta 3

Mod Prinde si ia acasa
Nota 9

Descriere Partida pescuit Mariuta 3

Am ajuns pe Balta in jurul orei 5 Dimineata si am pescuit pana la ora 17, vremea a fost superba pentru pescuit, un pic inorat, pe urma a iesit putin soarele. Am pescuit in coada baltii aproape de teava, eu impreuna cu inca 4 colegi, in fata la cabana paznicilor. Mai erau vreo 5 masini, am pescuit mai mult la bomba cu bonduel si am luat un ciortan la 2-5 kg si cateva platici frumoase una din ele la 1,2 kg si 6 carasi in total vreo 7 kg de peste, am fost cat de cat multumit dar si un pic dezamagit ca am scapat langa mal un crap frumos de vreo 5-6 kg (s-a rupt acul). Colegii mei de pescuit au dat mult in stanga, aproape de inalta tensiune si au luat caras mare intre 500g si 1 kg vreo 7-9 kg de fiecare in schimb nu au luat ciortan au dat doar pe bomba cu pufuleti aruncate departe langa stuf. Una peste alta a fost binisor, cand sa plecam ne-am intalnit cu Patronul Baltii Domnul Petre si ne-a transmis ca pe data de 20 -21 iunie va fi concurs de pescuit sportiv si balta va fi inchisa pentru concurs.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Momeli folosite

Nu exista informatii despre momeli