Partida pescuit Niculesti 1(cea fara agataturi)

Detalii

Data Partida 2010-05-23
Taxa 50 RON
Mod Prinde si ia acasa
Nota 8

Descriere Partida pescuit Niculesti 1(cea fara agataturi)

la ora 6 dimineata lacul era plin pe partea stanga,si m-am duspe dreapta lacului,dar a trebuit sa trecem de proba noroaielor.Digul de 100 metrii,efectiv m-a obositpentru ca noroiul trcea de glezne ,a fost ca o aventura serioasa,am ajuns la locul nostru ne-am instalat sculele si am inceput momirea locului cu porumb uscat la distanta cu racheta .am pus pe 2 lansete porumb uscat si pe alte 2 porumb conservat.Timp de o ora si jumatate nu am vazut muscatura si am decis sa schimb pe mamaliga cu viermisor pe coada,aici doar un caras frumaos si atat,am schimbat din nou,am mers pe rama si am avut parte de carasi frumosi de 500,600 grame fiecare ,in total am prins pana la sase seara cand am plecat 26 bucati caras mare ,in total cantarind peste 12 kg.Am fost multumit totusi ca nu am pierdut ziua ,imi pare rau totusi ca nu am vazut pe nimeni care sa i-a un crap pe ziua asta,a fost totusi o faza care a starnit hazul tuturor si in acelasi timp regretul ca nu s-a lacat cu o captura frumoasa .Un tip de langa mine a pus o rama la varga de 5 metrii a asezat-o pe cracane si s-a intors cu spatele,in timul asta de 2 secunde varga a zburat pur si simplu de pe cracan si dusa a fost ca o racheta in larg de cine stie ce monstru din apa,dupa mai multe eforturi de a recupera varga care ajunsese cam pe la mijlocul lacului ,cineva s-a incumetat sa inoate spre ea ,in acel moment cand a incercat sa traga de bat pur si simplu pestele il tragea la fundul apei,cu un efort mai mare a fortatsa traga spre el batul insa linia pe care o avea la bat era prea subtire sa-i fac fata si a rupt-o,pacat ca am fi fost partasi la captura zilei

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Mamaliga

Partida pescuit Niculesti 1(cea fara agataturi) : 1 comentarii

• este bine ca ati ascultat sfatul celui care v-a spus sa dati la rama !insa partea cu undita este din alt film !cu stima !