Partida pescuit Parepa 1

Mod Prinde si ia acasa
Nota 6

Descriere Partida pescuit Parepa 1

Ieri impreuna cu 3 prieteni ne gandeam unde sa ne ducem,am avut in cap initial Boldesti-Gradistea,toata lumea prinde..(zic unii) dar am zis sa nu mai mergem la "pomul laudat" ca de fiecare data am fost si nimic.Ne-am decis sa mergem aici la Parepa,prima iesire pe anul asta,inca e frig afara,apa cam rece si am zis sa incercam.Am tinut 3 lansete cu boiles,pelete si boabe toata ziua,la 2-3 ore le schimbam.Cum anticipam,pestele e amortit,nu pune botul la asa ceva(sincer acolo nu pune nici vara,dar e alta discutie).Daca puneam viermusi pe lanseta,intr-adevar misca,unu mic,unu ca palma,chiar mai mare...mai rar,iar la bat de 6m au fost vreo 2 perioade de cate o ora in care luam unul dupa altul,toata balta,nu numai eu.Singurul peste a fost la un nene din fata mea,un biban de 600-700 de grame.In rest,caras care nu poti sa il iei decat sa il dai la caine/pisica puteai sa iei lejer 3-4 kg.Carasul ca palma si mai mare,a fost cam 2 kg,cam 10 carasi.Lume,neasteptat de multa,vreo 10-15 pescari,ulterior venind mai multi.Pe la 12 si-au facut aparitia niste baieti care veneau de la Boldesti-Gradistea unde a fost un mic razboi,toata lumea s-a certat cu paznicul sa le dea banii inapoi pentru ca nimeni nu a prins nimic si au mers si cam 1 km pe acel camp pe jos,pentru ca drumul era inaccesibil cu masina.Per total,pentru aceasta perioada ... ne-am facut damblaua sa zic asa,am prins cativa carasi frumusei,oricum iesisem practic sa scoatem lansetele de la naftalina si sa auzim "piuitorile".Pe viitor,cine stie,eu personal o sa mai incerc pentru ca in vara anul trecut a mai picat un ten,un ciortan,e altceva.Partida a inceput la 7 dimineata pana la 5 seara.Apropo,taxa s-a marit,este 40 ron.Fir intins.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei