Partida pescuit Sacosu Turcesc bazin 1

Mod Prinde si elibereaza
Nota 10

Descriere Partida pescuit Sacosu Turcesc bazin 1

sa va povestesc in citeva cuvinte.am ajuns la7 la Sacos cu inca trei prieteni ne-am desfasurat si i-am dat drumul pescuitului .am avut 14 bete cu diferite monturi majoritatea momitor+1 cirlig.am avut o singura trasatura si a mai avut una cel de linga mine,atit .am inercat cu tot ce am avut la noi :mamaliga,bigaroma(furaje crap)Maros 2 feluri combinate cu srot ,lapte praf ,squid octopus, aroma capsuni ,betaina ,palinca(fara misto) pe cirlig:porumb cu lucerna .migdale, miere ,palinca ,scoica, simpla,capsuna,kukatzi,rima{rosie,neagra}am lucrat ce mai .ambitii mari fiind primul pescuit din ianuarie incoace totusi nici o captura ,a fost astazi ceva cu timpul nu pot sas-mi explic ca n-a mincat deloc.la iesire pe la4.30 am vorbit cu paznicul .a zis ca s-au prins 3 crapi pina atunci,asta e!oricum ne-am simtit bine,mai sint si zile din astea!na gata ca am obosit sa tot scriu ca nu sint scriitor.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

Nu exista informatii despre momeli

Istoric partide

Partida pescuit Sacosu Turcesc bazin 1 : 9 comentarii

• salutare.deschid alta pagina tot de la sacos de azi cum v-am promis dar pun si niste poze.senzational!!!!! sa intrati si vb ca merita!!!

• bine asteptam

• mersii frumos.oricum eu deobicei daca merg la sacos acolo merg unde mi-ai propus u dar nu numai!!!anul trecut mai mergeam intre 2 si 3 in capat daca bate putin vantul pe balta 2 se observa deasupra apei un loc mai linistit unde era un sovar mai mare si nu a fost scos de tot numai taiat de jos si mai crestea.acolo am avut parte de niste capturi frumoase si de 10 kg am luat.un prieten care a fost tot in locul ala zice ca a agatat unul peste 10-12 dar nu la scos pe saltea ca l-a pierdut in sovar......incercarea moarte nu are!!!asa ca tot am sa fac o iesire maine ca mergem mai multi de diminieatza si ne impartim intre 1 si 3 in capat si intre 2 si 3 tot in capat!!!!va zic maine ce am facut!!!!

• mada 24 daca vrei o sansa in plus dute pe 1 la capatul baltii intre 1 si 3 la semnul interzis daca vrei loc te duci printre primii arunci cit te tin betele:-)))sau duci cu barcuta.eu am vazut doar oglinda foarte rar chinez

• aline n-am vazut nici o saritura nici o miscare ieri la suprafata,ce sa mai! a fost dupa cum am scris 1028 luat de pe meteo.ro , azi 1025 a scazut putin dar nu de ajuns. azi a mers un alt prieten pe sacos,capturi putine pe balta la el nimic, e pescar batrin cu experienta pe sacos.eu zic mada24 sa stai miine pe loc nu cred ca va merge, bineinteles faci cum vrei, asta-i parerea mea!

• presiunea e 770 mmhg !!!, acuma din cate am inteles la 760 e ok, nashpa in wekend va scade mult, dar nu sub 765 :(, vedem ce si cum, se mai intampla urmatorul fenomen : apa era/este fff rece, cu soarele asta se incalzeste la suprafata si toti pestii stau sus...daca incep sa sara si nu trag clar manca la suprafata :|

• incearca la buzias cu porumb 2 boabe si pe carlig rama

• sal.vreau si eu sa fac o iesire sambata tot la sacos daca imi permite timpul.pe care din lacuri ai pescuit?am mai citit pe forumuri si am inteles de la paznici ca prin noiembrie anul trecut au populat balta 1 cu zece tone de chinezesc intre 2 si 15 kg!!!!am mai fost de vreo 3 ori anul asta la sacos dar nimik!!!!inca nu i-am vazut coada si nu stiu daca ar fi adevarat!!!! fir intins

• cred ca am gasit, presiunea atmosferica azi la timisoara 1028 milibari !n-am cuvinte