Partida pescuit Saraturi

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit Saraturi

Super combinatie... duiceti-va repede pina nu se impute treaba...
au bagat peste la greu si este zapacit acum si trage in disperare
nu am avut momeala pt somn dar au prins unii de linga noi 3 bucati la 5 kg si 4 moace
la lanseta trage ce trage si la bat deci va recomand lanseta pt somn si bat pt crap (special carcalete)
la somn trebuie sa gasiti sanalul de pe mijlocul baltii altfel dati degeaba si in rest trage carasul in disperare..
daca vreti sa ascultati manele la maxim pe balta stati acasa si in rest FIR INTINSSS

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Momeli folosite

• Viermusi

Partida pescuit Saraturi : 1 comentarii

• deci dragii mei,marti la ora 18 am fost pe balta ,sa fiu mai exact prima ciuperca de linga stana(cabanuta unde stau cei 2 paznici ,unul cornel,celalalt fu plecat in sat cica)ne-am insatalat si hai sa ne punem pe treaba,nadiri momeli alea alea...am vorbit cu domnul marian la telefon (in ideea unei partide nocturne)ales ok...si fir intins...intins pe draq,...toata noapte o tragere doar ,,,dimineata o tragere la una din lansete si?,ce sa vezi un carasel cit pachetul de tigari... evident ne-am strins sculele si am plecat la gradistea ,unde in 2 ore am luat 2kg de carasel cit palma...asadar,nu neg ca ar fi peste mare in balta insa in 12 ore nici nu i-am vazut culuoarea...in afar de amabilitatea d-lui marian ,si paznicului cornel nu prea ai ce gasi pe acolo,aa,mai sunt cei 2 taurasi...deci de evitat momentan aceasta balta..fir intins ...