Partida pescuit Zimbru

Mod Prinde si ia acasa
Nota 8

Descriere Partida pescuit Zimbru

o partida destul de reusita balta are potential dar si toane adica din patru pescari doar doi am prins peste am dat cu un singur bat de 7 metri carasul este destul de mare cam o,5kg deci se merita drumul de o suta km.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Momeli folosite

• Mamaliga

Partida pescuit Zimbru : 1 comentarii

• salut pescari...dupa un drum de 3 ore[plecati dintr-o com din jud giurgiu]am ajuns pe aceasta balta intr-o zi frumoasa de duminica [12.06-13.06 2011]..cum am ajuns, am fost fascinati de frumusetea balti..pestele sarea facind adevarate valuri ''tsunami''pe luciul apei..ne-am asezat tabara in jurul orei 11,lansand un arsenal bogat de momeli din cele mai diversificate arome..[mamaliga cu aroma de capsuni,cu aroma de anason,bonduelo,viermusi,patratica,pufuleti,porumb..etc]dupa 6 ore,o miscare fina de bambina,ma avertizeaza k in sfirsit pestele imi rasplateste efortul..o platica cit palma..apoi tacere totala pina in jurul orei 1,30 cind am plecat la somn injurind in gand sariturile monstrilor ce parca imi faceau in ciuda..diminetza la 4,30 m-am trezit cu gandul k voi face ''victime'' in rindul monstrilor..degeaba in afara de un cteno la 1 kg ce l-am gasit agatat pe timpul noptii,am mai prins pana la ora 14 cind am plecat, un ciortan de 300 g..