Partida pescuit Letca Noua

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit Letca Noua

Sambata dimineata am incercat balta de la Letca Noua. Frumos amenajata cu pontoane.Am pescuit la ultimul ponton in staga unde apa era mai mica. Pot spune ca a fost una din cele mai spectaculoase partide de pescuit. Dupa ce mi-a rupt firul de 2 ori, am pus fir de 0,3 pe bat, dupa care am rupt 2 bete. Amicul meu nu a avut noroc de crap dar a rupt carasul. am scos unul singur pe mal cu ajutorul unui pescar de langa mine care avea un minciog mai mare. M-am dus si azi dimineata dar nu am mai gasit pontot liber. Felicitari administratorilor ca au reusit sa faca ceva frumos si pentru unditari.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Pufuleti

Partida pescuit Letca Noua : 6 comentarii

• daca stiam ce teapa imi iau mai bine le dadeam niste bani si nu ma mai duceam. apa are 50 cm iar ochiul de apa unde e permis pescuitul are 20 x 50 m (o masina are in jur de 5m) in rest este stuf cu exceptia zonei unde este tinut pestele printre niste craci aruncate special in apa si unde evident ca nu ai voie sa pescuiesti. in zona de pescuit stuful a fost taiat ramanand cioturi de 30 cm astfel ca orice arunci in apa se agata. am stat toata noaptea si prima parte a zilei si exceptand puietul care alerga la suprfata nu am vazut, auzit nimic. o super teapa. sunt niste pontoane din 5 in 5 m insa in zona de pescuit nu este peste el fiind tinut departe cu niste plase trase strategic prin stuf. si apropo de linistea si frumusetea canalelor din delta.... multe gunoaie, peturi si manele din satul de langa balta iar cainii paznicilor au latrat non stop toata noaptea la fiecare miscare a noastra.
    nu am avut tzac, ding, plici, nimic si nici nu am auzit nimic. masina trebuie parcata la 15 -20 metri apoi trebuie coborat cu calabalacul la vale pe niste trepte sapate magistral in pamant de unu` mut de beat cred (am mers numai pe langa sa nu ne rupem picioarele) in rest o experienta minunata pe o balata 100% romaneasca.

• nu mai mintiti balta nare mai mult de 50cm adîncime si se prinde numai carasel de 50gr lasatio balta.

• eu unul am fost de 2 ori si am fost multumit. prima data am luat si crap, a doua oara numai caras dar in 2persoane am luat 13kg. sincer la 35 ron am fost multumit. decat alte balti la care dadeam 50-100ron si plecam cu bronzul, aici toata lumea a luat caras si cine stie si crap.
    ps pescare: au apa mica si se face liniste!!! nu toata lumea stie sa prinda crap la match...la lanseta cand urla senzorii...numai bine!

• pardon;))))))doar la lanseta!!!

• este o balta de crap adevarat si iti recomand sa dai doar la undita!dar vezi k au si site... www.baltasolacolu.ro

• salut zimi si mie este si de lanseta sau doar de undita ca plec vineri .