Partida pescuit vulpoi

Mod Prinde si ia acasa
Nota 10

Descriere Partida pescuit vulpoi

Am ajuns Vineri seara in jurul orei 22,dupa aproximativ 1 ora aveam aruncate 4 lansete deja,2 la rama si 2 la viermusi timp in care a venit si paznicul balti un baiat finut,respectabil iti dadea toate detalile despre balta..(stia ca nu vei prinde decat carasel cat tigarea).Pana dimineata in jurul orei 5 nici o trasatura moment in care printr-un atac de panica am trecut la planul B si anume am umblat la undite,si de aici si pana a face scurta la mana nu a fost decat un pas(mentionez ca ma doare mana si acum).In jurul orei 8 a venit alt paznic care a mai rupt 2 bonuri(unul pt undite 30ron si unul pt lansete 50ron).In fine am plecat Sambata dupa-amiaza in jurul orei 17 cu 13kg de carasel.A,uitasem si 2 ciortani de aprox 300g respectiv 500g la porumb la o varga de 8metri aruncata de la 5 dim.Oricum Fata de alte balti in care nu vezi nici o trasatura..Nota 10 o dau pentru curateania balti.Fir intins

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi