Partida pescuit Zmeu

Mod Prinde si ia acasa
Nota 1

Descriere Partida pescuit Zmeu

Pescuitul duminica este mare teapa, dau drumul la apa si dau de mancare joi-vineri( dupa cum spunea un tigan din zona), se stie ca duminica este full.
A prins cineva in aceeasi sapt. Joi in jur de 10 kg caras si de aceea m-am dus, am ajuns duminica pe la 5.30 si deabia am gasit un loc intre stuf, am dat la 6 lansete. Patroana Roxana a incasat plata la 8.00 in minunatul Audi Q7 si asta a fost, pana la pranz se vedea ca a dat drumul la apa cam 30 cm, a ramas malul ud, doar era pacat sa prinda atatia pescari peste !!!Nu am prins decat 3 carasi toata ziua si nu prea a prins nimeni in acea zi de Duminica. GRIJA MARE la smecherii !!!

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

• Viermusi

Partida pescuit Zmeu : 4 comentarii

• nu cred ca acesti patroni de balti realizeaza ca vor ramane fara clienti...sa faca ceva cu balta lor dar fara peste- un strand ceva- asa vor scoate bani de la oameni - altfel nu prea cred.putea sa vina si cu caruta sa ia bani ..dar daca nu e peste tot teapa se numeste!

• am avut nefericita ocazie de a merge pe aceasta balta.
    nu ai indicator (cel putin io nu am l-am vazut).
    despre balta ce sa spun....mare,cu fundul foarte denivelat,la linie nu se pune problema la 9m de mal apa de 45cm.intr-o zi de la 5 la 16 o captura inpresionanta 3 carasei....am incercat la fel de fel de momeli...rezultate.............
    sfat:daca doriti sa ve recreati si va sta rau cu 50ron in buzunat mergeti pe balta

• salut in 97-98 lacu zmeu era o super balta se lua crap numai la boaba si caras la expandat,nu era cu plat si se lau peste frumos,intram prin sat facea dreapta treceam pe linga cimitir si faceam dreapta,mergeam peo poteca cam 100m si coboram in balta,era o plaja de unde vedeai soseaua,avicola si stejarul dar in toamna lui 98 sa ales praful de ia cind am ajuns pe seara lacul era scazut si plin de plase de atunci nam mai fost si nici nam mai aujit de el nimic pana acum cind am citit de la tine pacat astia sÎnt hoti asta este fir Întins .

• asa e "tata"s-a smecherit lumea...,anul trecut venea si lua taxa cu o gioarsa de masina si acum si-a luat audi...,pe ce bani te intreb...?...,pe banii nostrii ai fraierilor...........