Partida pescuit Sisterea

Mod Prinde si elibereaza
Nota 10

Descriere Partida pescuit Sisterea

Am mers acolo ptr prima data datorita informatiilor de pe net si celor primite telefonic de la d-nul Tony ocazie cu care tin sa-i multumesc mult. Initial planuisem sa stam 4 zile dar in dimineata celei de-a 3-a zi am realizat ca vremea urma sa se schimbe radical asa ca am decis sa plecam acasa. Balta e frumoasa, peisajul e intr-adevar parca rupt dintr-o vedere. Am pescuit la boilies-uri Red Fish de la Dynamite de 20mm `coafate` putin cu briceagul :).Acestea sunt capturile pe care cu grija le-am eliberat apoi:
1. 7kg
7. 8kg
8. 10kg
9. 11kg
Toti au fost crap romanesti, doi dintre ei fiind capturati ptr prima data din cate cred eu. L-am cunoscut pe unul dintre paznici, nea Imi (sper ca am scris corect), un om deosebit, tot timpul gata de ajutor, extrem de atent cu clientul, plin de sfaturi, o companie deosebit de placuta pana la urma. Desi drumul e destul de lung (locuim in TM), a meritat din plin si planuiesc ca in iunie sa revin ptr vreo cateva zile. Multumesc din nou pe aceasta cale administratorului si paznicilor de la Valea Popii !

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Momeli folosite

• Boilies

Partida pescuit Sisterea : 6 comentarii

• nu suna rau...am lasat adresa mea de skype si e si de messenger,repet constantin3082 daca vreti sa ne aruncam la partide,chiar si la adunari :)by bye all

• acum am venit de acolo. am ajuns pe 9 dimineata la 5 acolo si am stat pana pe 11 dimineata. la inceput n-a mers deloc, dar dupa furtuna de aseara (care a fost dementiala), azi-noapte am avut 7 crapi din care doar vreo 4 adusi pe mal din cauza ca mi-a fost frica sa iau betele in mana in timpul fulgerelor. probabil tu ai plecat cand am venit eu. e adevarat ca e cam departe si daca nu merge e pacat. oricum, din cate am vazut eu merge cel mai bine noaptea. in noaptea dinntre 9 si 10 iun am avut o trasatura, l-am adus vreo 10m si pe urma....dus a fost. per global a mers clar mai slab decat prima data, dar sunt totusi multumit. as avea de remarcat faptul ca nu exista posibilitatea de-a face un dus acolo daca stai in timpul saptamanii, ceea ce e destul de neplacut. din nou trebuie sa multumesc paznicului imi care e un om deosebit.
    alinhulea: imi pare rau dar in august sunt foarte ocupat, dar poate reusim sa facem totusi o `tovaraseasca` acolo si poate si ciupaga ni se alatura asa ca sa merem cu totii la o partida. fir intins tuturor !

• in cele din urma am ajuns si acolo...dar nu am fost atat de norocos ca tine...capturi crap 0 a mers f slab...nu numai la mine...nu am vazut nici o captura,dezamagit complect...planurile erau pt 3 zile,dupa 24 h pescuit am adunat cort,bete etc si m-am indreptat catre tm.dezamagit dupa un drum lung...asta e...fir intins...si poate mai vb despre locuri de pescuit daca vrei adresa mea de skype este constantin3082...bye bye

• salut...cu harta de pe net nu ai cum da gres...vezi pana la nivelul tufelor de pe marginea drumului...(yahoo maps, google maps, google earth)

• salut...si eu sunt din tm si ma intere sa merg...pb ar fi traseul si o harta etc etc...pt ca de multe ori ma arunc,in plecari cu o minima info.a traseului :)sincer neplacut...de aceea te rog daca intri si vezi mesajul meu ceva detalii cu traseul ...ms mult...

• salut! si eu sunt in tm si m-ar interesa un concediu la pescuit acolo cateva zile la inceputul lui august...eu nu am mijloc de transport...dar daca ai tu si vrei putem imparti cheltuielile :d . numai bine!