Partida pescuit Sisterea

Mod Prinde si ia acasa
Nota 5

Descriere Partida pescuit Sisterea

Dezamagit complect...si daca era sa nu prind doar eu era o chestie,langa mine mai aveam 3 pescari hotarati ca si mine,am momit 2h cu barcuta,marcar,etc...nici macar o trasatura din 12 bete de pe malul nostru :(pe mal cu noi era si Tony,patronul pt cei care nu stiu.Sa fie vremea?!nu stiu,ramane sa trageti voi concluziile,ceea ce am apucat sa aflu de aceea balta a fost de la localnicii,mincinosi sau nu,nu stiu,au spus ca se prinde f rara crap.Acel 5 este pt.frumusetea lacului,intretinerea lui,dar parerea mea este ca nu e suficient sa atragi pescari de la 200 300 ...km.doar cu atat...o zi buna all si fir intins.

Poze partida

Nu exista imagini asociate partidei

Capturi partida

Nu exista capturi

Peste prins

Nu exista informatii despre pesti prinsi

Momeli folosite

Nu exista informatii despre momeli

Partida pescuit Sisterea : 6 comentarii

• mda, din pacate zero-tolerance am vazut cum se branconeaza si pe acolo. data cealalta pe malul cu padurea a aparut o persoana (sau mai multe) pe la ora 11 seara. noi l-am vazut si si paznicul l-a vazut (eu pescuiesc intotdeauna acolo langa cabana cand e liber) si desi i-a facut semn cu lanterna respectivul l-a ignorat total. paznicul zicea ca ii e frica sa mearga in padure ca deseori vin tiganii si el e singur si n-are arma. acuma cand am fost au aparut persoane pe peninsula care pe la 8 dimineata au plecat. in ultima seara pe partea cu padurea vreo cativa indivizi au platit pana la 10 seara dar nu mai plecau nicicum, asa ca paznicul s-a dus la ei si i-a scos afara. zicea ca-i cunoaste el.....pacat ca nu se asigura acolo o paza serioasa, un singur om pe timpul noptii si fara drept de port arma e ca si nimc si-mi pare rau sa vad ca astfel de treburi se intampla si acolo. cat despre crapi aterizati in portbagaj....asta tine de noi pescarii si cel care face asa ceva e un gunoi (din pct meu de vedere) si-ar trebui tras la raspundere conform legii. numai ca repet, ptr asta trebuie asigurata o paza adecvata si instituit regulamentul prin forta. in anglia pe unele balti au sisteme de supraveghere cu circuit inchis. desigur, asta inseamna bani multi....cat despre trasaturi pe timp de noapte, eu spun din putina mea experienta pe sisterea (am stat 4 nopti in total si n-a existat nici macar una fara activitate), dar intentionez sa ma reintorc acolo cat de curand ptr ca e superb peisajul si totul e decent. n-am prins deschis la bucatarie sa le apreciez si activitatea culinara, vad din descrierele tale ca e minunata, cine stie, poate data viitoare. sa auzim de bine !

• parerea ta cu o noapte fara trasatura e din pacate umpic eronata. inca odata ma repet, daca ar fi sa depinda numai de noi o reusita a unei partide pescuit ar fi ideal. ideea e dupa parerea mea ca pestii se afla intr-o continua dezvoltare. acum vreo 2 ani abia de vedeau vreun boiles pe ici si colo, acum sunt bombardati cu tot ce stim noi. prinsi, eliberati, ratati, parcati prin butuci, cu fire si monturi dupa ei, e normal sa devina pescuitul umpic mai greu. dar sunt convins ca prin alegerea unui moment favorabil, prezentandu-le o nada de cea mai buna calitate si prin monturi cat mai deosebite pesti nu vor inceta sa se prezinte pe saltea pentru cateva poze... dar, am un mare "dar" : tin sa anunt din nou pe aceasta cale, pentru pescarii carora li se pare ca pot beneficia de bunatatea si cinstea paznicilor: nu eliberati crapii prin portbagaje!!! aviz amatorilor: sa nu fie administratorul pe balta sau vreunul dintre noi( cs crap arad ) pentru ca fapta va intra sub juristictia legii, furt calificat si urmarile vor fi tragice... fire intinse si nopti cat mai senine pe balta

• hehe.... 20 de ani, uneori nu e de ajuns o viata de om ca sa faci ceva cu adevarat. lasand la o parte gluma, daca stai macar o noapte la sisterea e imposibil sa nu ai cel putin o captura, parerea mea :)pe de alta parte ii dau dreptate si lui zero-tolerance - daca am prinde peste incontinuu, care ar mai fi farmecu` ? mai tre` sa existe si `rateuri` ca sa putem savura pe urma o `reusita` . fire zbuciumate va doresc !

• fratilor, daca am prinde peste cat vrem, cand vrem, cum vrem si cum credem fiecare dintre noi ca stim sa-l prindem, unde ar fi farmecu?... mai munciti umpic, mai analizati vremea, nada, monturi si... vorba aia: "primii 20 de ani is mai grei, restu vine de la sine!" fir in drill:)

• acum am venit de acolo. am ajuns pe 9 dimineata la 5 acolo si am stat pana pe 11 dimineata. la inceput n-a mers deloc, dar dupa furtuna de aseara (care a fost dementiala), azi-noapte am avut 7 crapi din care doar vreo 4 adusi pe mal din cauza ca mi-a fost frica sa iau betele in mana in timpul fulgerelor. probabil tu ai plecat cand am venit eu. e adevarat ca e cam departe si daca nu merge e pacat. oricum, din cate am vazut eu merge cel mai bine noaptea. in noaptea dinntre 9 si 10 iun am avut o trasatura, l-am adus vreo 10m si pe urma....dus a fost. per global a mers clar mai slab decat prima data, dar sunt totusi multumit. as avea de remarcat faptul ca nu exista posibilitatea de-a face un dus acolo daca stai in timpul saptamanii, ceea ce e destul de neplacut. din nou trebuie sa multumesc paznicului imi care e un om deosebit.
    alinhulea: imi pare rau dar in august sunt foarte ocupat, dar poate reusim sa facem totusi o `tovaraseasca` acolo si poate si ciupaga ni se alatura asa ca sa merem cu totii la o partida. fir intins tuturor !

• merge prost cam peste tot acum...dar e bine de stiut ca nu e pomul laudat :))))