Partide de pescuit

Pescarii adaugă partidele lor la pescuit cu detalii despre pești pe care i-au prins, taxa plătita precum si impresiile de la fata locului. Daca vrei sa faci o partida de pescuit pe o anumita balta aici este locul de unde te poți informa despre realizările pescarilor. Daca vrei poți sa adaugi si tu partida ta la pescuit.

Cauta in Partide de pescuit

Partida pescuit capleni

Pe fondul unei diminati reci,si cu putin vint,la orele 6 a inceput partida de pescuit pe balta privata de la Capleni.S-a momit locul cu mamaliga dupa reteta postata ( Mamaliga dulce)care se pare sa fie de buna calitate,atragand pestele in zona nadita.La captura de somn drillul a durat cateva minute,pestele fiind mai tare ,fata de cand a fost populata balta,iar la crap si carasi a fost un drill obisnuit. Capturile s-au facut dimineata, in reprize destul de dese ,apoi cu pauze destul de mari,de ... mai mult

• 31-08-2008

Partida pescuit valay

Partida de pescuit a inceput aseara,la orele 19 pina la orele 07 dimineata,pe un timp rese ,cu vant,si la miezul nopti chiar a si plouat,putin . Locul unde avea sa pescuit s-a momit cu mamaliga cu aroma de miere, iar pe carlig am pus porumb boabe si rama neagra.Am ratat cateva ex. mari ,dar la urma ne-am multumit, si cu crapi la 3,2 Kg si cu carasi. Afost o noapte alba pentru multi pescari,dar pana la urma toti au avut satisfactia de a captura cateva exemplare,fie ele si mai mari .sau mai ... mai mult

Partida pescuit icloda

drumul pana in icloda nu e chiar bun dar ...merge,sunt vreo3-3,5 km din sacosu turcesc,numa sa nu ploua.ceva a mers dar nu cum ma asteptam...capturi mari,chestii de genu,sa prins ceva peste dar nimic reprezentativ.balta e fainuta numai ca e cam mica si pe langa toate astea daca nu faci rezervare(n-am inteles ,ca la teatru?) asa,te pui cand ajungi nu unde doresti ci unde te indruma nenea de acolo(pai cum?)hmmm.in afara de astea te simti ca un detinut cand observi ca esti filat in cazul in care ma ... mai mult

Partida pescuit valay

povestile postate sunt frumoase ca si acelea pe care le stim ....cu pomul laudat insa in realitate nu e chiar asa....pestele n-are hotare calumea dar nu e deloc asa.poate ca asi fi plecat cu sufletul inpacat ca nu mi-a mers mie bine dar am vorbit cu inca cativa pescari bastinasi care m-au lamurit rapid cu capturile record si cantitatile de peste care se iau acasa.se ia acasa intradevar 5 kg dar.....sa prinzi macar 1 kg..... na asta e norocul meu ca m-am dus si cu alte treburi pe meleagurile magy ... mai mult

Partida pescuit vladesti

la pescuit este foarte frumos,dar daca nu si-ar face adm. si "paznicii" de cap,in sensul de a creste si a scade apa dupa bunul lor plac,ar fi bine.nu am luat nici un crap(am ratat 3 buc),in scghimb am prins caras la1/2 kg buc-13kg din barca;este caras,am dat in 1-a din stanga,la greu dar nu am stat pe el;in rest totul e ok,multi tantari seara si dimineata,iar daca nu adie vantul foarte multe musculite antipatice ... mai mult

• 29-08-2008

Partida pescuit a.s.p.petresti

Amorganizat o partida de pescuit la balta de la dindestsi ,a fost un timp frumos, fara vant,.Sa momit cu mamaliga, rame de pamint, si porumb boabe la borcan cu aroma de lucerna verde. ... mai mult

Partida pescuit gheorghe doja

am dat la undita din barca,am incercat carasul la cocolos si era palmas ca de fiecare data zici ca nu mai creste,la patrate a intrat ciortan peste kg 1,5-2,5 bucata, frumosi foc, numai dimineata a tras,dupa ora doua m-am distrat la carasel, mult caras este acolo! ... mai mult

Partida pescuit sisterea

pfooo...nu stiu cum sa incep...o partida de 3 saptamani cam asa ar merge,balta de nota 10,curata intretinuta silentioasa...foarte foarte dificila,adincimi variabile...vant din toate partile...pestele se lasa greu prins...dar si cand vine apoi sa te tii,daca nu te prinde odihnit ai pus-o,am ajuns intr-o dimineatza la ora 6.30 sa spun NU MAI VREAU SA PRIND,toata noaptea imi inghetase picioarele pana scoteam pestele,nu apucam sa ma incalzesc un pic...si din nou beep ...beeeep.beeeeeep....si inapoi ... mai mult

Partida pescuit valay

Dimineata in jurul orei 4 am ajuns la balta ,am nadit in locul unde avea sa dam la fund,cu mamaliga ,in amestec cu srot de floarea soarelui,si saminta de cinepa.Cerul era cu putini nori ,dar vintul batea destul de tare ,si chiar era rece ,. Capturile au fost prinse in ordinea ,trecuta in tabel la momelele descrise mai sus. Pestele a mincat bine pina la 11 dupa care s-a oprit, si pe la ora 18 a mincat iarasi,s-aprins si un crap de 13 Kg un vecin pescar,din ungaria ,la porumb la borcan cu arom ... mai mult

Partida pescuit canalul colector c9

Pe fondul unui timp noros ,am plecat la canal,in jurul orei 4 dimineata.Odata ajunsi la canal s-a momit locul,cu porumb fiert,si srot de floarea soarelui,in amestec cu saminta de cinepa.s-a dat la pluta si la fund,la vermus biban si caras,la rima a intrat somnul pitic,si carasul,la pluta cu pestisor viu a intrat stiuca,si in jurul orei 11,30 a intrat crapul de 2 kg si la ora 16 ,a intratcrapul de 4 kg,la boabe de porumb la conserva . Mai tirziu dupa ora 18 niste pescari au mai prins crapi de ... mai mult

Partida pescuit taga

balta faina am inceput la ora 4 dimineata o mers destul de fain dar o inceput vantul si tunete si so cam terminat nici o captura de luat inseama ... mai mult

Partida pescuit barajul paltinu

superb ,este interzis pescuitul la salau si pastrav, este voie la biban si mai pica si clean la viermusi, frumusei. ... mai mult

• 26-08-2008

Partida pescuit bila

buna balta am prins 4 novaci spre dimineata la pufulete intre 2 si 3 kg cat de curand mai dau o tura are peste destul seara nu prea vrea dar spre dimineata e impresionant la ora 3 dimineata a inceput activitatea ... mai mult

• 25-08-2008

Partida pescuit vladesti

nu am prins "cu sacu" dar a fost bine. aventuri de aventuri, m-am bagat dupa un peste pana la jumatatea lacului (am dat in balta din dreapta de la intrare). in trei zile am calculat putin peste 16 kg de crap din care cel mai mare a fost un cteno de 3,5kg, vreo 2 ciortani de 1,5kg, restul de 2 si 3kg(am avut cantar). cea mai mare belea a fost ca in ultima noapte eram f obosit si am uitat sa reglez fanele la mulinete, si am adormit la 22 iar la ora 24 cand m-a trezit un senzor aveam lipsa o lanset ... mai mult

• 22-08-2008

Partida pescuit bila

intradevar promitator eu unu am ajuns la ora 7 00 -12 00 si pot spune ca am avut o super trasatura dar din pacate nu eram pregatit iar la mal mi-a scapat un crap de 2kg 2,50kg a fost pt prima oara cand am fost pe aceasta balta dar voi revenu cu siguranta pt partide de pescuit mult mai mari fir intins tuturor ... mai mult

• 22-08-2008

Partida pescuit vladesti

am ajuns seara in jur de ora 19,30,am aruncat 3 lansete,si am asteptat.....toate tunetele si fulgerele care au urmat peste aprx. 2 ore,inclusiv ploaia ce avea sa fie pe masura;Toata noaptea nu a muscat nimic(doar noi la sticlele de bere),dimineata pana la 10 nimic,dupa care am luat 9carasi la lanseta la mamaliga si alti 15 din barcuta pneumatica la fixa,tot la mamaliga;Crapul nu a vrut sa intre la noi,in schimb la alti vecini au venit cu duiumul.Fiecare cu norocul lui,iar pe la 18,30 am parasit ... mai mult

• 21-08-2008

Partida pescuit chiriacul 2

Pescuit de noapte,fara rezultate,dezamagire totala si impresie proasta deoarece nu sa prins nici caras ,mentionez ca am plantat si nimic.Peste are balta ,ca doar a sarit toata noaptea. ... mai mult

• 20-08-2008

Partida pescuit sisterea

O noua delectare pe Valea Popii, Sisterea!!! O partida stabilita din iarna cu un pescar din Germania. Omul a copilarit si crescut pe baltile noastre, coleg de suferinte cu Sacal si Dorinel ( pentru cine cunoaste nu isi au rostul mai multe explicatii ). Buuun, iata vine ziua in care ajunge in Romania, cu scule, cu bile, cu tot ce trebe. Plecat de vreo 20 de ani din Ro, tipul a dat de balti de balti prin Germania si Franta, capturi peste capturi si alea alea. Din start am stabilit ca il voi duce, ... mai mult