Partide de pescuit categoria - Delta dunarii

Partide de pescuit in categoria Delta dunarii. Cele mai noi partide la pescuit pe Delta dunarii

Cauta in Partide de pescuit categoria - Delta dunarii

Cele mai noi partide la pescuit - Delta dunarii

Partida pescuit lacul lumina

Am pescuit la stiuca in Delta Dunarii pe lacul Lumina,situat la 1 ora de mers cu barca de localitatea Crisan ,de pe bratul Sulina.Din pacate stiuca este o raritate pe acest lac datorita pescuitului intensiv cu plase si vintile ale pescarilor din Delta Dunarii.Am prins doar 2 stiuci mai mari de 2 kg bucata,restul micute .Inca o data spun,din pacate,turistii pescari retineau si stiucile mici ,care in mod normal ar fi trebuit eliberate. ... mai mult

• 02-11-2011

Partida pescuit delta dunarii (bratul sontea noua)

O iesire in Minunata Delta a Dunarii,a fost prima iesire in acea zona a Deltei ,dar si cea mai reusita . Cum am mai zis peste e din abundenta ,locuri superbe unde sa te plimbi cu familia ,pasari multe de toate felurile ,am vazut coloniile de pelicani,lebede,ce sa zic peisajul este unic. Spre marea uimire am gasit in acea zona mai multi straini decat romani . Nu mi se pare deloc scump sa cheltui in 5 zile 1000 de lei in 6 pers. Nu ratati acel canal ! Fir intins! ... mai mult

• 01-04-2011

Partida pescuit balteni

am stat 4 zile la Balteni si nu a prea mers doar somn mic 0.3-0.5 kg colegii au mai prins ceva copii de crap pina la 1 kg am pescuit si pe malul cu satul si pe malul opus unde sonarul arata adincimi de 21 metri pesti mai putini ! ... mai mult

• 11-09-2010

Partida pescuit dunare - dunavat

va multumesc ptr intrebare,eu ma duc la pescuit numai in DELTA,si pot spune ca am umblat destul de mult.Nu ma laud cu capturi,nici nu sunt un prea priceput in ale pescuitului,dar linistea spritul de dimineata fara griji ca trebuie sa plec cinestieunde,etc,etc,pentru mine sunt cele mai importante si mai relaxante perioade.Asa ca ce sa va spun,ieri mi-am luat permisul si pe 03-06 la ora 4 dimineata plec spre Mahmudia,bag barca la apa,berea langa mine,si cu inca trei amici cred ca ne oprim pe al do ... mai mult

• 27-05-2010

Partida pescuit dunare - dunavat

plecasem doar intr-o vizita dar ama luat dupa mine si un bat de undita . Asa am ajuns si la malul dunarii si pentru a trece timpul mai repede am pus undita la mal la rama neagra . Aproape ca nu aveam timp sa stau un dupa alata si toate frumoase , platica . Am stat pana ma-m plictisit , apoi am plecat . ... mai mult

• 28-01-2010

LINISTITOR ... mai mult

• 08-10-2009

Partida pescuit canal raul

Un loc parca rupt din rai, pe paraul Pogonis... Apa insa era mica, iar capturile au fost f putine. Totusi ele au existat, si ma bucur teribil ca avem astfel de locuri in judet. Doresc fir intins tuturor pescarilor! ... mai mult

• 21-10-2008

Partida pescuit canal raul

1 bucata crap 2 kg ... mai mult

• 17-10-2008

Partida pescuit grindul chituc

peisaj frumos , lac mare , pesti sunt dar mai e si chestie de noroc ... mai mult

• 27-09-2008

Partida pescuit holbina

dupa mine este unul din cel mai bune locuri de stiuca din delta si inclusiv romania ... mai mult