Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit cariera

Am fost miercuri 15/01/2013 la o partida de pescuit la clean si stuca,A fost fantastic am prins 14 cleni intre 400g si 850g pe care i-am eliberat, asta sa intamplat de dimineata ora 11-12.30 Pe la ora 1 sa facut senin si a aparut sorele Am prins la o unita mica cateva sabioare si am datla stuca Surpriza stuca in acea zona a fost foarte activa si am prins 6 bucati foarte frumoase 2 de 2.6 kg 1de 5kg si 3 sub 1kg pe care le-am eliberat A fost o partida reusita Peisajul este extraordinar ... mai mult

• 20-01-2013

Partida pescuit sacalaia

O partida linistita fara atacuri de stiuca. In urma cu cateva zile a fost concurs si foarte multe plante erau la suprafata, iar apa cam tulbure.Putini pescari, nimeni nu s-a laudat cu nimic.Mai incercam si saptamana viitoare.Fir intins! ... mai mult

• 05-05-2012

Partida pescuit faleza galati

Ieri am fost pe faleza Dunarii si am pescuit in cadrul concursului organizat cu ocazia Floriilor. Am pescuit cu momitoare, si am nadit cu blugari de nada intr-o zona cu anafor, pe langa platica am prins si babusca, morunas, guvizi si chiar si un avatel, pe scurt a fost o partida reusita, pacat ca peste o saptamana se inchide pescuitul... ... mai mult

• 09-04-2012

Partida pescuit balta ipotesti

Ieri am fcaut o pescuiala scurta la Ipotesti,ca tot ma aflam in drum si era pacat cu un bat de 4 m fir 0,10 forfac 0,08 ac de 14 la ,larva.Am prins cam 22 obleti de apr.16 cm ... mai mult

• 29-03-2012

Partida pescuit balta milcov(cacana)

O partida de pescuit relativ buna din punct de vedere al vremii dar si a interesului pe care pestii au vaut-i asupra momelii adica a larvelor .am pescuit cu bat fix ac 0,14. fir de 0,10 forfac 0,08 pluta 0,4 grame. ... mai mult

• 25-03-2012

Partida pescuit balta catusa

Ieri dupa scoala am fost la Catusa sa vad daca a inceput sa miste carasul. Spre surpiza mea am prins cativa carasei, la lanseta, folosind monturi de finete. Pe carlig combinatia castigatoare a fost un vierme plus 1/2 larve. Ca si nada am folosit Benzar Ice Mix + Timar Mix pt caras. ... mai mult

• 21-03-2012

Partida pescuit balta ipotesti

O partida frumoasa,o vreme superba ,o babusca care tragea cam anemic dar e ceva normal pana se mai incalzeste.Am pescuit la larve cu ac de 14,bat de 4 m fir de 0,10 forfac 0,08.Partida a durat 4 ore iar cea mai multa activitate am avut-o in jurul orei 14.00 ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit ghimia - prut

Ieri am fost la Ghimia cu gandul de a incerca la spining dupa rapitori. Din pacate rezultatele au fost zero, si in Prut si in zona Scurta la Dunare...Dupa cativa km buni perpedes, m-am intors la Ghimia sa ma distrez la obleti...Am ajuns abia dupa ora 14, si nu am apucat din pacate decat 3 ceasuri de pescuit. Am prins aproape 1kg de obleti, iar la sfarsit un biban de 250 gr. Am folosit linie cu fir 0.12 pluta de 0.3 gr si carlig nr 18, si ca nada mix Timar si ca momeala viermisori. ... mai mult

• 19-03-2012

Partida pescuit balta milcov(cacana)

De la serviciu direct la balta cu un coleg sa vedem daca merge,sa incercam,cate un bat si larve .ora 3,30.am prins dupa cca 20 mn primu' caras s apoi inca vreo 8 la interval de 15-20 min. bat 6 m line fir p.0,12,forfac.0.08,ac 0,12,pluta,0,30g. ... mai mult

• 14-03-2012

Partida pescuit balta catusa

iar am plecat la pescuit la canale la badalan , dupa vreo 2 ore de stat si nici o trasatura am hotarat sa plec din nou la balta catusa(canalul ce aduce apa in ea) sa ma distrez la obletei, si asa am si facut , prima aruncatura hop un obletel si tot asa (a fost o partida scurta avand in vedere ca de dimineata am pierdut timpul la canale fara nici un rezultat). Ca nada am folosit star fish amestecat cu larve si momeala in carlig larve. FIR INTINS ... mai mult

• 25-02-2012

Partida pescuit balta catusa

Dupa ce duminica am fost la catusa(la canalul ce aduce apa acolo) si nu am prins decat o regina balti pentru ca aveam acul prea mare azi am revenit la locul cu pricina pregatit cu o montura de oblete. Partida a fost destul de scurta de vreo 2 ore si 30 de min (cat a tinut ceiutul fierbinte si tigarile :)) ), am capturat cativa obletzei si chiar am fost multumit. ca nada am folosit mamaliga cu pesmet si gris. ca momeala viermusi si pufuletzi. FIR INTINS ... mai mult

• 22-02-2012

Partida pescuit balta catusa

Ziua a inceput asa : ... am plecat la 8:00 cu gandul sa pescuiesc la copca la brates. am ajuns am facut o copca la 15m de mal si am constatat ca apa era prea putin adanca (grosimea ghetii fiind cam de 35-40 cm)apoi am plecat la canale langa cotul pisicii , am facut fiecare cate o copca si n-eam pus pe asteptat dupa vreo 3 ore nici o trasatura, ne-am lasat batuti si am hotarat sa mergem la catusa , spre surprinderea mea catusa (cea de la mijloc) nu era deloc ingehtata (deoarece vine apa calda din ... mai mult

• 19-02-2012

Partida pescuit raul moldova soci-boureni

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ... mai mult

• 28-12-2011

Partida pescuit sacalaia

vremea a fost superba pentru o plimbare cu barca pe lac.Am incercat cam tot arsenalul de artificiale din dotare, voblere,oscilante,rotative,twistere si spinner-bait.Nu am avut nici un atac.Insa m-am intors acasa mult mai bine dispus si relaxat.Taxa este 15 lei (cu permis AJPS)sau 7.50 lei de la ora 13.00 pana seara. ... mai mult

• 11-11-2011

Partida pescuit odoreu

dimineata foarte devreme in jur de ora 5 am aruncat prima lanseta.timp destul de cald care face muscatura stiucii sa fie asteptata.am incercat sa prind ceva rosioara dar nimic si am dat numai la carasel. ... mai mult

• 05-11-2011

• 05-11-2011

Partida pescuit odoreu

dimineata devreme odata cu sosirea timpului rece stiuca a inceput sa manance mai bine.iarba inca foarte multa dar in ochiurile facute de pescari se poate arunca. pescari pe balta destul de putini pentru ca altceva nu mananca. ... mai mult

• 08-10-2011

Partida pescuit lac sannicoara

vreme buna, am prins ceva caras aprox 400 gr, crap aprox200g si rosioara 50gr ... mai mult