Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

Cele mai noi partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balta catusa

Pe un vant teribil am reusit sa ma distrez cu carasi palmasi sau mai mari la lanseta, am folosit bete scurte de 2.10-2.70 pt a putea lansa cu precizie pe vant, as fi stat mai mult dar a venit ploaia si a trebuit sa strang, weekendul viitor sper sa ajung din nou la balta. ... mai mult

• 11-04-2011

Partida pescuit sacalaia

O partida cu vant puternic, valuri mari si apa foarte rece.De cosmar.Nici macar un atac nu am avut, desi am incercat tot arsenalul de artificiale din dotare.Cu greu am traversat lacul in zona mai linistita, iar la intoarcere era sa ratam debarcaderul din cauza vantului.Au mai fost 5-6 barci pe lac dar tot fara rezultat.Daca se mai incalzeste putin apa... ... mai mult

• 09-04-2011

Partida pescuit dunare-bazinul nou

Astazi in ciuda vremii neprielnice am hotarat sa merg cu tata la Dunare zona Bazinul Nou, dupa ce am incercat in bazin si am luat 2 marlite ne-am mutat la Dunare unde vantul sufla si mai tare, dar s-a meritat, am avut parte de guvizi palmasi, un caras la vreo 400 de gr, platici mai mari ca palma, si un avat prins la oscilanta de 7 gr, am avut multe atacuri ratate, avatul s-a dovedit a fi tare mofturos, din cauza ca nu a batut soarele, iar de salau ce sa mai zic...nu a vrut sa se arate deloc, eu ... mai mult

• 02-04-2011

Partida pescuit lac sannicoara

O iesire la aer curat, daca pot sa-i spun asa, deoarece prin imprejurimi erau aprinse pasunile si numai curat nu era. Am incercat in mai multe locuri pe balta insa nu am avut niciun rezultat.Poate daca se mai incalzeste o sa iasa la mancare. ... mai mult

• 27-03-2011

Partida pescuit dunare

Astazi am incercat de la ora 11-14 la priza Dunarii din Galati, vremea calda, lumea multa, dar din pacate pestele nu a vrut sa apara. Dunarea fiind scazuta curgea repede, si cu tot felul de mizerii predominant frunze. I-am intrebat si pe ceilalti pescari daca au avut macar trasaturi, dar raspunsurile au fost toate negative, majoritatea au renuntat la pescuit si s-au apucat de gratare si petrecere...plus ca mai erau si cei care dadeau cu plasele, care aveau ceva peste, avand aceste circumstante p ... mai mult

• 13-03-2011

Partida pescuit balta catusa

Dupa ce vineri dupa amiaza am facut o partida de 2 ore in care am prins cateva rosioare la feeder, mi-am zis sa merg si a doua zi sa incerc. Suprinzator a inceput sa manance carasul, am prins 3 palmasi, pe langa aceastia, rosioare, bibanei, o platica palmasa si la undita obleti, am adunat cam 1 kg de peste, dar i-am eliberat, cu gandul ca ii voi prinde poate altadata pe cei mari. Am folosit viermi albi si rame subtiri, iar ca nada mamaliga pe baza de alcool, mix Sensas Gros Gardons si Rameau Ikt ... mai mult

• 13-03-2011

Partida pescuit dunare-galati-scurta

am plecat fara adresa dar am ajuns la scurta dunare acolo erau cam rare locurile dar noroc ca a plecatu un pescar simam instalat an locul lui si miam instalat arsenalulsi iam dat batae pana pe la ora 5 1700si am prins de o friptura buna CAM ASTA AFOST AVENTURA FIRRR ANTINSS DRAGI PESCARI ... mai mult

• 26-02-2011

Partida pescuit dunare

vreme rea dar peste frumos scobari morunasi si platici cateva kg pentru vremea asta e super am pescuit la cetate dolj statia plutitoare vadoresc si voua fir intins va salut uitasem atentie sa aveti permise politia de frontiera vine ... mai mult

• 22-02-2011

Partida pescuit odoreu

intotdeauna cand iesi la pescuit este zi buna pentru ca iesi in natura ,daca ar fi si ar musca pestele consideri ca ai o zi excelenta ,daca nu te multumesti cu aerul curat si pevestile pescarilor cu care te intalnesti pe malul apei. ... mai mult

• 17-01-2011

Partida pescuit dunare

Impreuna cu inca trei prieteni am plecat la pescuit undeva in insula mare, era pentru prima data cind ajungeam in acel loc, a fost o zi superba de toamna am prins in total 7 stiuci circa 10kg, cea mai mare prinsa de unul din colegii mei a cintarit 2,6kg la oscilanta. ... mai mult

• 07-01-2011

Partida pescuit balta cipau (muresu mort)

salut vreau sa spun ca nam fost la balta Martinesti jud Cluj.Balta se gaseste mergand din Turda spre cluj pe partea stanga.Exista 3 lacuri in care se poate pescuii.Cel mai mare se numeste Iaz celalalt paralel cu el se numeste Lacu nr 2 iar cel mai bine populat spun unii Casa Parasite. TAXE: -IAZ-40ron zi/noapte -Lac nr 2-30ron zi/noapte -Casa Parasita-50ron zi/noapte In Iaz se prin cel mai bine fitofagii si ctenii si salaii,dar nu in ultimul rand crapii.Daca vreti sa pescuiti la salau va re ... mai mult

• 29-12-2010

Partida pescuit fortaleny

in urma cu cateva zile fratele meu si a cumparat o lanseta si a tinut neaparat sa o probeze azi ,desi e a 2 a zi de craciun.nu am putut sa l refuz pt ca sunt un impatimit al acestui sport si in plus am avut motiv sa ies.dimineata rece pestele cam reticent dar pana la urma am reusit sa prindem impreuna 30 de pesti intre 800gr si 1,5 kg.unul dintre pesti l am fotografiat si l am adaugat la capturi. ... mai mult

• 26-12-2010

Partida pescuit bentu mare

sami zica si mie cineva care a fost de curand la bentu sau la alionte daca se poate intra la vreuna ... mai mult

• 22-12-2010

Partida pescuit la oase(dunare pe frontiera)

ultimul pescuit pe anul asta ,capturi putine si mici 2 somnotei la 1 kg buc ,un salau tot la kg 2kg platica,si cam atat am pescuit de pe data de 29 de la ora 5 dimineata pana pe 30 la ora 13 apa creste deci cam se termina si sezonul de pescuit pt mine ploaie toata noaptea ,frig nu se mai merita va doresc fire intinse ... mai mult

• 30-11-2010

Partida pescuit franta

o partida super 4 astravi intre 2 si 4 kg.fratilor astia stiu sa isi mentina beltile cu pesti n se duce acasa tot ca flamanziti ar trebui sa ne invatam si noi sa ne gandim ca trebuie mai eliberat din peste ... mai mult

• 29-11-2010

Partida pescuit raul prut

Am fost Duminica la o partida scurta de 7 ore,la Prut,dar rezultate foarte slabe,5 ciortanele cat palma,eliberate,la mamaliga in rest nimica.Prutul a scazut masiv si repede,iar la mal drept nu poti pescui ca e distanta mare 2,5-3m pana la apa,iar la intinsura e mult mal.Am vazut pescari in balta de la cotul chiului care se distrau la carasel si ciortanele,pacat de acele ciortanele cat palma ca nu sunt eliberate de unii,dar nu mai comentez ca nu are rost.Asta a cam fost cu Prutul,de acuma la anul ... mai mult

• 18-11-2010

Partida pescuit canal - dorobantu

Am pescuit pe acest canal numai la spining chiar la tevi , distractia este mare , dar bibanul prins are o problema , prezinta un parazit , asa zisa ,,sarma ''( Eustrongylides excisus ), ideea este ca nu prea se stie multe despre acest parazit si din pacate eu unul nu am curaj sa mananc acest peste , pacat de cantitatea prinsa ( eu 5-6 Kg , si colegii mei cate 3 , 4 ) , se pare ca multi pescari stiu despre acest lucru si unii spun ca nu-i problema , alti il dau la pisici,unii doar se distreaza p ... mai mult

• 12-11-2010

Partida pescuit podul sicului

langa podul Sicului, sunt cateva lacuri artificiale facute acum 6-7 ani de catre cei de la Directia Apelor Somes, pentru restabilirea echilibrului ecologic, a ecosistemului din zona. apa nu are mai mult de un metru si jumatate. s-au prins in aceasta toamna cateva marlite de 700-800 de grame si am zis sa incerc si eu, insa nu am avut absolut nicio lovitura...la nimic ... mai mult