Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit cacana

dupa partida de la rusaneti sambata am bagat o viteza pana la cacana,de dimineata s-a cunoscut ca o sa fie o zi frumoasa asa ca sambata a fost moarte pe balta,cu mic cu mare pescuiau si se bucurau de soare si de primavara ... mai mult

• 23-03-2010

Partida pescuit balastiera apa

am prins biban la pestisor (crap chinezesc) si stiuca la albitura platica nu a mancat deloc ! ... mai mult

• 02-10-2010

Partida pescuit canal - dorobantu

Acelasi "gen" de partida ca joia trecuta!Nu cred ca o sa mai merg acolo asa curand.Mult puiet.Din cate am inteles de la cei care plecau si cei care erau in zona am inteles ca Dunarea s-ar fi umflat iar canalul ar trebui sa aibe peste mai mare.Au dat pe Dunare marti,miercuri(ziua si seara),nu au facut nimic,unii au plecat spre Ulmeni,Spantov iar altii s-au mutat pe canal sa se distreze.Langa noi erau pescari cu 9 lansete(per total)care nu au facut nimic in timpul pe care l-am stat acolo!Perioada ... mai mult

• 13-06-2008

Partida pescuit raul prut

o partida fara capturi,apa foarte tulbure si vine cu multa iarba,am reusit sa prind un somn la kil.FIR INTINS ... mai mult

• 13-09-2009

Partida pescuit dunare-ulmeni-spantov

zi frumoasa.am prins 4 salai si o stiuca!cei de "langa" mine m-au lasat masca!doi pescari au prins 7 crapi=33kg(apr)!!! ... mai mult

• 25-10-2008

Partida pescuit canale de la ciocanesti (calarasi)

caras mic doar ce scapa de plasele BRACONIERILOR ... mai mult

• 15-06-2008

Partida pescuit lacul enisala

Am ajuns la 5 dim...la 5.30 sulele erau in apa ( 8 ) pana la ora 14 nici o trasatura...am scos montuile la fel cum le-am bagat in apa.Langa mine erau 2 pescari care de 3 zile si 2 nopti asteptau o tasatutra(au prins cateva babusti prapadite) Sfat...EVITATI ENISALA e dezastru..... ... mai mult

• 30-10-2008

Partida pescuit baltile jimbolia

se pescuieste pe timp de zii de la rasarit la apus iar de vineri la rasarit pana duminica la apus si pe timp de noapte.Sa populat cu 2500 de crap oglinda (media 3-4kg)retinere 5 kg si restul cu plata.Pesti de dimensiuni mari sunt somn,stiuca,crap. ... mai mult

• 09-06-2011

Partida pescuit canal - dorobantu

apa f.scazuta!timp frumos.am prins carasei de acvariu!deja se raceste apa! ... mai mult

Partida pescuit balta ipotesti

o partida fara prea muklte sperante la inceput dar cu julelnicul cat de cat la sfarsit, trecerea de la agoine la extaz, iata ca primavara incepe sa-si fca efectul usor usor..... cam toti pescarii au reusit primele capturi pe anul asta ... mai mult

• 26-03-2010

am prins 14 ciortani!(9,5kg)si un salau(la prima ora)! ... mai mult

Partida pescuit cacana

da deasemenea o partida foarte frumoasa am pescyuit pe seara balta era arhiplina de pescari toti aveau mai mult sau mai putin,dar important este ca s-a prin peste nu gluma am avut cam 5 kg de babusca,frumoasa cativa crasi un lucru este de subliniat pestele manaca numai la larve pa cand la podul olt numai la viermusi ... mai mult

• 26-03-2010

Partida pescuit canal - dorobantu

ceata densa!am prins 2 salai la "plastice"!de la 10 si pana la 13 am prins 3 crapi =11kg!!!!mare atentie la cei fara permis+pg!!!!! ... mai mult

Partida pescuit dunare

Nu am dat la lipitoare pana acum.....PROFUND SURPRINS ....Salau merge SUPER BINE la asa ceva.... ... mai mult

• 20-09-2009

Partida pescuit la prensa de los machos

o super balta situata la in judetul timis linga timisoara in BEREGSAUL MARE la intrare de catre timisoara pe partea stinga ... mai mult

• 25-05-2010

Partida pescuit balta catusa

Astazi am facut o iesire scurta cu o singura varga la Catusa. Am pescuit numai la bila de mamaliga pe fund, din pacate nu am avut norocul sa se prezinte niciun ciortan respectabil, doar unul la 400gr, eliberat. Am pescuit cu varga de 6m in apa de 2.5m, am stat de vorba si cu alti pescari si mi-au spus ca se mai prinde din cand in cand cate un ciortan la 1-2kg la varga, si de asemenea au mai fost si rupturi, in general mosii mamaligari au parte de ele pentru ca au rabdare sa il caute pe d-l crap, ... mai mult

• 13-06-2011

Partida pescuit raul prut

O partida cu rezultate extraordinare ptr. aceasta perioada,am prins 12 crapi cu greutate intre 1 si 3,5 kg,in jur de 25 kg per total,in 2.Am prins si 4 somotei-total 3 kg,la rama neagra.A fost o vreme excelenta,noaptea nu a tras deloc,doar ziua,singurul regret il am ca mi sa terminat bateria la tel si nu am avut cu ce face poze.Am sa mai incerc miercuri si joi si poate fac si poze.A fost si un drum cu peripetii,fiind apa in padure pana la sold,am trecut cu costum de cizme si am mers cu bagajele ... mai mult

• 03-11-2008

Partida pescuit canal paulean

o zi frumoasa pentru pescuit cu ceata foarte deasa de dimineata.sa prins intr-o veselie dar tot sub dimensiune eliberat ,au fost pescari care au fost amendati cu 500 ron,pentru retinerea sub 40 centimetri. ... mai mult