Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit raul prut

Am fost Duminica la o partida scurta de 7 ore,la Prut,dar rezultate foarte slabe,5 ciortanele cat palma,eliberate,la mamaliga in rest nimica.Prutul a scazut masiv si repede,iar la mal drept nu poti pescui ca e distanta mare 2,5-3m pana la apa,iar la intinsura e mult mal.Am vazut pescari in balta de la cotul chiului care se distrau la carasel si ciortanele,pacat de acele ciortanele cat palma ca nu sunt eliberate de unii,dar nu mai comentez ca nu are rost.Asta a cam fost cu Prutul,de acuma la anul ... mai mult

• 18-11-2010

crapi prinsi pe Prut la rama neagra ... mai mult

Partida pescuit insula ostrovul mic

super vizitati http://www.youtube.com/watch?v=cbPmkzEKA-4 astept com. ... mai mult

• 22-11-2008

Partida pescuit raul prut

SAL. O NOUA PARTIDA DE PESCUIT LA PRUT,UNDE AM PRINS UN SOMN DE 2KG SI 6 LA 1KG,NOAPTEA LA LIPITOARE,DAR NU REUSESC SA POSTEZ POZELE PE SITE[CA SA NU SPUNA LUMEA CA E MINCIUNA]NU STIU CE SE INTAMPLA CU ACEST SITE DE LA 1.07.08. MERGE GREU TARE? ... mai mult

Partida pescuit balta ipotesti

de dimineta am dat o fuga pana la tara si nu puteam sa nu vizitez balta,fiind in trecere am scos doar cateva rame si mai aveam niste mamaliga ,am luat cam 1 kg de rosioara mai marunt la palma......cu un bat scurt de 4 m langa stuf, ... mai mult

• 31-05-2010

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

In afara nelipsitilor carasei,am prins 5 carasi(toti cam 2kg) si 2 crapi(2.5kg amandoi).Tot pestele mai mare l-am prins langa stuf. ... mai mult

Partida pescuit toro

sa incepem cu inceputul:am plecat intr-o dupa amiaza cu un prieten de-al meu in jurul orei 15,am ajuns pe balta in jurul orei 16.am momit locul cu o mamaligA,dupa care am facut monturile de caras si am inceput sa scoatem.am scos in jur de 80 de carasi si 6 crapi sau cioltani ca erau mai micuti,iar pe la ora 20 am strins lansetele si am plecat acasa.FIR INTINS TUTUROR. ... mai mult

• 26-11-2008

Partida pescuit franta

o partida super 4 astravi intre 2 si 4 kg.fratilor astia stiu sa isi mentina beltile cu pesti n se duce acasa tot ca flamanziti ar trebui sa ne invatam si noi sa ne gandim ca trebuie mai eliberat din peste ... mai mult

• 29-11-2010

Partida pescuit la oase(dunare pe frontiera)

ultimul pescuit pe anul asta ,capturi putine si mici 2 somnotei la 1 kg buc ,un salau tot la kg 2kg platica,si cam atat am pescuit de pe data de 29 de la ora 5 dimineata pana pe 30 la ora 13 apa creste deci cam se termina si sezonul de pescuit pt mine ploaie toata noaptea ,frig nu se mai merita va doresc fire intinse ... mai mult

• 30-11-2010

Partida pescuit canal paulean

iarba multa si la fund si la suprafata ,dar cu atentie in ochiuri se poate lansa pluta.carasi au intrat dimineata pana la ora 11 si stiuca la 7 dimineata cu drill puternic ca sa agatat in iarba dar pana la urma a iesit. ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

nu ma asteptam sa prind ceva pentru ca e apa crescuta si tulbure,am pescuit la 3 undite si 3 lansete,am avut la lanseta un tac,dar foarte anemic....carasul l-am prins la rama rosie si cei doi ciortani la mamaliga si viermusi,am mai scapat un crapcean mai frumos...asta e poate data care vine am mai mult noroc....va urez fire intinse si acum ca e ziua iepurasului sper sa va intinda firele la maxim...PASTE FERICIT ... mai mult

• 04-04-2010

Partida pescuit faleza galati

Astazi am fost la Dunare...am vrut sa incerc intr-o zona cu piatra la guvizi dar locul era ocupat...asa ca am renuntat, m-am axat pe spining, dar din pacate in afara a catorva atacuri de avat nimic special...Am fost cam dezamagit dar asta e. In drumul inspre casa am vazut la elice 2 jepcari, cat am stat eu au prins un novac cam pe la vreo 5 kg, fix in dreptul canalizarii mari...daca si asta se mai cheama pescuit e grav, unde poate sa impinga saracia, nu au trecut 10 min dupa ce l-au prins si a v ... mai mult

• 29-06-2011

Partida pescuit raul prut

O partida de pescuit cu capturi foarte bune si driluri frumoase,6 pesti=37kg,martor marius luka,fara de care nu as fi reusit sa scot acesti monstri.FIRE INTINSE ... mai mult

Partida pescuit apa calda

timp bun de pescuit cu toata ploaia care a dato am pescuit alaturi de prieteni mei din isalnita apa a fost rece si crapu nu a sarit deloc ploaia asta credeam ca il scoate la mancare dar nu a iesit sa prins decat unu nde 4 kg si o ruptura la vobler dril frumos cu un somn dar nefinalizat a rupt la plecare pe dale a reusit colegul de pescuit sa prinda un avat de 2.5 kg la vobler maine ma duc iar sper sa prind ceva mare va salut ... mai mult

• 05-04-2010

Partida pescuit raul prut

O partida reusita impreuna cu bunul meu partener PEDROS,prinsi seara intre ora 22 si 08,driluri minunate si capturi frumoase,multumesc PEDROS de ajutor la minciog.FIRE INTINSE ... mai mult

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

partida de "pescuit" excelenta"!!!am ajuns pe la h7 in ultima "groapa" de pe drum!in max 4ore am fost ajutat sa scot masina si sa o las in manastirea!am lasat masina in curtea unuii "localnic" si am plecat cu tractorul(cu auto era imposibil)!nu am stat decat 4h!am prins doi crapi de 2kg (fiecare)! ... mai mult

• 11-07-2008

Partida pescuit raul prut

Sal,o partida de pescuit minunata din punct de vedere a capturilo, doar vremea,un pic de ceata si un pic de ploaie de la ora 16.Am pescuit in baltile ramase in padure,in gropi,de la revarsarea prutului. ... mai mult

• 03-12-2008

Partida pescuit raul prut

O partida cu o singura captura prins la ora 22-30 dril 25 min,ajutat de PEDROS la minciog si multa durere cauzata de 2 masele pe care le-am si scos prin operatie.FIRE INTINSE. ... mai mult