Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit balta ipotesti

Ieri am fcaut o pescuiala scurta la Ipotesti,ca tot ma aflam in drum si era pacat cu un bat de 4 m fir 0,10 forfac 0,08 ac de 14 la ,larva.Am prins cam 22 obleti de apr.16 cm ... mai mult

• 29-03-2012

Partida pescuit lacul enisala

pe data de 08.04.2008 am ajuns pe balta si pana seara nu am prins mai nimic. a doua zi a inceput recitalul...5 crapi de la 3,5 la 12 kg. cea mai fructuoasa partida a mea. a... totul a durat 3ore timp in care am mai avut 3 driluri ratate dintre care unul s-a soldat cu ruperea minciogului. ... mai mult

• 04-05-2008

Partida pescuit raul prut

O partida de pescuit de 24 ore in Prut,cu rezultate slabute,4 ciortani,cel mai mare la 4 kg,o mreana la kil si 4 somotei,toti prinsi numai noaptea,ziua nu vrea deloc,cred ca din cauza ca au icre,am scos icre de la toti 4 ciortani.Am pescuit la mamaliga-patratica,lipitori si rama neagra.Prutul este tulbure si vine cu iarba,iar daca tin cont de asta pot spune ca am avut noroc ca am prins peste.FIR INTINS ... mai mult

• 24-07-2009

Partida pescuit seaca

Balta seaca de la movila miresii.Balta curata amenajata,am pescuit de la 07 pana la 14 daca vrei sa faci febra musculara mergi pe aceasta balta.Caras palmas ataca imediat ce ai aruncat lanseta.E incredibil nici nu ajunge lanset la fund si incepe sa o tacane.Am montat ace mai mari si am trecut pe porumb nici o miscare.Am luat un ciortanas la 1 kg la viermusi si am scapat unul mai mare.In rest balta super ok ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit potcoava

am ajuns pe la 6 pe balta. nu ma asteptam sa prind prea mult pt ca stiam ca balta nu are decat maruntis. la undita te rupe caraselul mic dar e distractie. am plecat in jurul orei 13 cu gandul sa ma duc o fuga la lozova. ... mai mult

• 09-05-2010

Partida pescuit balta catusa

Ieri am facut o partida scurta la Catusa, am vorbit cu pescarii pe balta, iar unul dintre ei mi-a spus ca a scapat un crap frumos la mamaliga dimineata...interesant e ca nu se prinde caras mai mare, probabil e la bataie, vreau neaparat sa fac o iesire cu barca...sa dau in niste locuri unde altadata s-a prins caras si platica mare...macar cu sperantele sa raman :)) ... mai mult

• 27-04-2011

Partida pescuit faleza galati

Ieri am fost pe faleza Dunarii si am pescuit in cadrul concursului organizat cu ocazia Floriilor. Am pescuit cu momitoare, si am nadit cu blugari de nada intr-o zona cu anafor, pe langa platica am prins si babusca, morunas, guvizi si chiar si un avatel, pe scurt a fost o partida reusita, pacat ca peste o saptamana se inchide pescuitul... ... mai mult

• 09-04-2012

Partida pescuit dunare km 369 la butuci

mai mult a mers la rama decat pe coropijnita ,capturi intre 2 si 5 kg buc ,crapul nu a vrut sa puna gura am folosit porumb (bonduelo,patratica)fir intuns.................................................................................................................................. ... mai mult

• 22-08-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida scurta care am facut-o pe seara,am pescuit cu un bat de 4 m fir de 0,12 ac nr.12,pluta mica sub un gram reglata cu o alica de plumb,am pescuit la viermusi rosii,deoarece aveam curent puternic nu puteam sa tin mult linia in apa eram nevoit sa scot as dau iar si tot asa,am luat cam un kilogram de obleti intre 14-16 cm. ... mai mult

• 15-05-2010

Partida pescuit sacalaia

O partida linistita fara atacuri de stiuca. In urma cu cateva zile a fost concurs si foarte multe plante erau la suprafata, iar apa cam tulbure.Putini pescari, nimeni nu s-a laudat cu nimic.Mai incercam si saptamana viitoare.Fir intins! ... mai mult

• 05-05-2012

Partida pescuit raul prut

Sal,am fost la prut 48 ore de vineri pana azi si am reusit sa prindem in 3,15 kg crap,5 pesti la 2 kg si 5 la kil,la mamaliga si rama neagra.Este tulbure si scade,tantari la greu si ne consideram norocosi k am prins,ca multa lume se plange de rezultate slabe.FIR INTINS. ... mai mult

• 09-08-2009

Partida pescuit dunare-brat macin

dupa ce am plecat de la turcoaia pt ca nu se putea pescui am dat de alta belea pe bratul macin batea si mai rau vantul. am stat 3 ore in speranta ca poate poate s-o mai domoli nitel dar de unde. batea din ce in ce mai tare. unde sa ne mai ducem? un prieten a zis sa incercam la horia ca era aproape. zis si facut. ... mai mult

• 16-05-2010

Partida pescuit cacana

o partida frumoasa cam friguriasa din cauza conditiilor meteo dar a meritat am pescuit cam 3 kg caras vreo cateva rosioare si cativa obleti,foarte frumos , urmatoarele partide vor fi saptamana asta pe 18 ,19,20,martie. ... mai mult

• 14-03-2010

Partida pescuit orbau

Partida de pescuit la balta a inceput dis de dimineata,am momit bine zona in care urma sa ne aruncam plumbul.Am dat la fund,cu momitor spiral,cu mamaliga ,si pe carlig am pus boabe de porumb la borcan cu esenta de miere,si lucerna verde. Pestele a tras bine mai mult pana la orole 10 ,apoi a inceput mai dupa masa sa traga din nou. Afost o zi buna. ... mai mult

• 23-05-2008

Partida pescuit cut neamt

Am ajuns in locul cu pricina la ora 7. Pana mi-am scos betele, varul meu ( mai rapid ca mine ), a si scos o coltoasa la 2 kg... Ceea ce a urmat a fost un adevarat concurs intre el si mine... el fiind castigatorul! Locul este la iesire din Becicherec, pe dreapta. Un canal recent curatat, insa e adevarat ca apa e cam mica in unele locuri, insa nu duce lipsa de stiuca, caras si chiar crap destul de mare. Una peste alta, am retinut 2 buc de caciula, restul fiind eliberate. Doresc tuturor pescari ... mai mult

• 29-09-2008

Partida pescuit riul timis

Buna ziua! am plecat dela 5:30 dimineata, de duminica, insa nu am ales locurile cele mai bune... pe la ora 11 am ajuns pe malul timisului, si am hotarat sa ramanem. Am reusit dupa lungi incercari si multe lansari sa capturez prima stiuca din acest an, la vobler! Doresc fir intins tuturor pescarilor! ... mai mult

• 30-09-2008

Partida pescuit raul prut

Sal,o noua partida de pescuit la Prut,cu capturi foarte bune ptr.perioada asta si conditiile in care se prezinta Prutul,tulbure si in scadere masiva.Am plecat miercuri pe la 14,am gasit locul ocupat si am asteptat pana la ora 18 cand a plecat persoanele respective,am lansat sculele si la ora 20 am prins prima captura,un crap de 6 kg la scoica,iar pana dimineata la 4 nici o trasatura.De la ora 5 pana la 7 am prins inca 6 pesti,4 carpi si 2 somni,crapii 1=5kg,1=4kg,1=3kg si 1=2kg,somn 1=3kg si 1=0 ... mai mult

• 14-08-2009

Partida pescuit la rau (dunare km 6) natural

14 kg dintre care 10 platica,intre 200gr,si 500gr,crap mai mare nu a vrut,pe somn nu am dat dar erau niste bucuresteni cu cortul de 4 zile si aveau un jur de 100kg de peste,somn,ciortan platica,salau,avat,stiuca ... mai mult