Partide de pescuit categoria - Loc natural

Partide de pescuit in categoria Loc natural. Cele mai noi partide la pescuit pe Loc natural

Cauta in Partide de pescuit categoria - Loc natural

partide la pescuit - Loc natural

Partida pescuit riul timis

Buna ziua! Mi-am amintit de un loc foarte frumos de pescuit, insa nu stiu daca merita drumul. Bega Veche, dupa Bobda e f frumoasa. Am prins acolo stiuca superba, chiar si la peste 2 gk. Eu vreau sa incerc, si va voi spune si voua! Ultima oara, am luat la peste viu, una de 2.6 kg! Va doresc fir intins! ... mai mult

• 30-09-2008

Partida pescuit cacana

asta e inainte de precedenat partida unde am gasit un loc cu mult oblete.......cam la palma dar mult mai mic ...........dar oricum balta mi-a facut o impresie buna nota 8......acolo in orice moment al anului sunt pescari.... ... mai mult

• 15-03-2010

Partida pescuit balta ipotesti

o partida ca toate celelate nimic de zis , in luna februarie pe balta care se spune ca e cea mai salbatica din toate punctele de vedere pasari, fauna vegetatie,frumos printre putinele locuri de la noi ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit canal - dorobantu

locuri frumoase si cu peste daca nu ar fi braconajul asta nebun.carasul mic si trage des. ... mai mult

• 26-05-2008

am prins 2kg caras 1ora de la 6 la 7 seara ... mai mult

• 02-10-2008

Partida pescuit canal - dorobantu

vant care batea destul de tare,apa f.scazuta.noroiul la marginea apei era de 1-2m!iti trebuia varga de peste 5m sau lanseta.am prins carasel de acvariu.a fost de fapt o zi in care am fost pe 4canale(intre ciocanesti si spantov).peste tot nu s-a prins mai nimic. ... mai mult

• 03-10-2008

Partida pescuit balta ipotesti

PRIMA PARTIDA - ma duc prima data in viata mea la peste ,pregatisem se seara un borcan cu rame peste rame bagasem foi de varza si malai, apoi dupa ce am terminat ma-m apucat sa-mi fac undita un ciumag de vreo 3 m din padure cu antena de la radiou ''varfu,cu un fir de 5 si 2 ancore legate deci aveam 6 ace.........dar mai multe in topicul de la aventuri la pescuit ... mai mult

• 16-03-2010

Partida pescuit lacul sinoe

a fost o partida dezamagitoare nu a tras deloc , exceptand crapusorul luat.nu a tras decat el usor de tot la porumb vanilat. ... mai mult

• 05-10-2008

Partida pescuit cacana

o partida la inceput de saptamana de luni dimineata care s--a incheat cu 2 kg de caras frumuselcpot sa zic,,,la larva pe partea cu Milcovul in padure acolo unde s-au modernizat standurile..inca nu este concesionat dar in curand da deja se fac pregatirile necesare standuri,populare,conditii etc. ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit raul prut

Ajuns la malul Prutului , undeva pe langa cantonul de la Apele Romane , am montat rapid sculele sa prind cat mai repede peste . Momeli peste momeli mai nimic . Asezasem sculele langa un copac cazut si tot vedeam cum in curent maruntisul sarea si zbatea de frica rapitorului . O frumusete sa vezi cum carduri de pesti sar in sus incercand sa scape .Asa m-am gandit ca as putea sa prind ceva oblet . Mi-am mutat locul dupa copac in amonte si minune , obleti de toata frumusetea . Am uitat sa spun ca vi ... mai mult

• 17-03-2010

Partida pescuit canal irigatii

locul e foarte frumos, iar pesti sunt destui. am prins caras la rama, iar un prieten a luat 2 stiuci... din pacate eu nu am fost pregatit cu scule pt stiuca! e plin de caras! fir intins tuturor! ... mai mult

• 07-10-2008

Partida pescuit balta ipotesti

printre primele mele partide de pescuit unde a fost un esec total un caras am prins si ala mi-a scapat pana la mal nu aveai cum sa prinzi cu varf de antena de radio si pluta de 20 cm de gasca cu tot cu fulgi cred ca l-am agatat acel caras ca in rest nimic bine aveam ancore in loc de ac xchiar 2 puse ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit dunare

somn prins la taparina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ... mai mult

• 23-05-2011

Partida pescuit riul timis

Vestitul loc - "cascada sag", pe la ora 17:30 am ajuns. Capturi din pacate nu am avut, dar am avut de 2 ori pestele in triple... nu prea stiu sa zic ce s-a intamplat, pentru ca nu-mi explic cum s-a eliberat singur. Frana a lucrat excelent, deoarece 3 secude (aprox) a lucrat cu pestele prins... probabil nu l-am intepat eu bine. Locul e insa f bun, iar in acest week-end voi face din nou o vizita la "cascada", pentru ca apa a inceput sa creasca! Fir intins tuturor! p.s. : data viitoare poate p ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit cacana

o zi frumoasa,o partida frumoasa si maine va fi la fel mai de dimineta,azi a manacat de pela 10 pana pe seara ,am luat cam 3 kg de babusca 2 carasi si niste obleti la departare am avut un atac de crap probabil ,,ca eram mai departe cand am auzit senzorul deja o lasa-se.. dar e bine ... mai mult

• 18-03-2010

Partida pescuit lac (canal) scoiceni

gropile care erau "odata" pe dig au fost astupate!am dat chiar in capul digului(langa 'casa pescarului').capturi:carasei!mare atentie pt cei care pescuiesc fara pemis+pg! ... mai mult

• 10-10-2008

Partida pescuit bazinul mic

Trafic nebun de barci cu motor , ale caror proprietari imbecilizati de alcool , in loc sa se gandeasca ca in gandul nostru le-am facut mamele , masini de cusut , isi imaginau ca o sa-i "petim" sa-i inchiriem.. dupa 5 ore de balamuc , am iesit mai spre Dunare , "la epava" unde din barca cu vasle (gratuita a gazdei), langa stuf , am prins 7 platici "palmase" la viermus PS:Pentru localnici , orice "auslander" este privit ca un dobitoc, o vaca de muls , care nu tre'sa prinda peste neaparat,da' ... mai mult

• 01-09-2009

Partida pescuit potcoava

am mers la o caraseala dupa ce am fost dezamagitdin nou de malina . stiam ca balta nu aredecat maruntis da am zis sa nu ramana ziua pierduta de pomana . am prins cativa carasei la rama si viermusi si atata. ... mai mult